Apostolos-4 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 loser αν αναφέρεσαι σε εμένα, το σημείο της γέφυρας που αποσυνδέθηκε και στηρίζεται στους πασσάλους, εκεί η ένωση του με το άλλο το κομμάτι που έπεσε είχε αρχίσει εδώ και χρόνια να ανοίγει. Ελπίζω να σε βοήθησα, εγώ δεν γνωρίζω καθόλου από αυτά.
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Άκουσα την είδηση σήμερα και με δυσαρέστησε. Είπαν οτι πρόκειται για σύγχρονη κατασκευή. Τόσα λεφτά για έργα υποδομής από τους φορολογούμενους και πηγαίνουν στα σκουπίδια, άντε τώρα να επιδιορθωθεί η ζημιά αυτή..... δεν είμαι ειδικός αλλά μάλλον κατεδάφιση όλης της υπολειπόμενης γέφυρας και κατασκευή καινούργιας απ΄ την αρχή. Εδώ έχει περισσότερες φωτογραφίες και από άλλες όψεις. http://www.cnn.gr/news/ellada/story/96848/katarreysi-gefyras-stin-xanthi-pics
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 (edited) μπορει καποιος να εξηγησει γιατι, οι βασεις της γεφυρας του σιδηροδρομου ειναι σαν "φρουριο" και αυτη του αυτοκινητοδρομου σαν...καλοκαιρινα πεδιλα? Edited Σεπτέμβριος 11 , 2017 by dimitris GM
Charlie Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Πιθανότατα οι βάσεις της άλλης γέφυρας είναι σκέτα πέδιλα και οι βάσεις της εν λόγω γέφυρας να αποτελούν κεφαλόδεσμο για φρεατοπασσάλους. Πότε κατασκευάστηκε η γέφυρα; ή άλλη; Είναι σιδηροδρομική η άλλη; Στάλθηκε από το ASUS_Z010DA μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
KF Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Ειναι λυπηρο τοσες "αυτοψιες" εκ του μακροθεν.Και εμεις λεμε για τους δημοσιογραφιυς.
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 KF καλημέρα και ποιο είναι το πρόβλημα με "τις εκ του μακρόθεν αυτοψίες "?
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Η αστοχία είναι προφανώς από στροφή του μεσοβάθρου και απώλεια του πλάτους έδρασης. Η στροφή του μεσοβάθρου (δεν είναι προφανές αλλά πιθανότερο) έγινε λόγω υποσκαφής. Τέτοιες περιπτώσεις είναι πάρα πολλές...Συνήθως η αστοχία στις ισοστατικές λόγω πλάτους έδρασης (που σημαίνει κατάρρευση ολόκληρου ανοίγματος) είναι είτε λόγω σεισμικής μετακίνησης είτε λόγω στροφής βάθρου από υποσκαφή. Η υποσκαφή προβλέπεται με περιοδικές επιθεωρήσεις οι οποίες ως γνωστόν δεν γίνονται στην Ελλάδα ούτε για το εθνικό δίκτυο....Αυτά...
KF Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Κανενα απολυτως αν δεν τις διαβαζαν και ασχετοι περι το επαγγλεμα.
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 (edited) έλα ..ρε KF τι σε πειράζει αν οι άσχετοι μουτζώσουν και μερικούς από ..μας που απλά εκφράζουμε τη γνώμη μας χωρίς να καταδικάζουμε κανέναν! Edited Σεπτέμβριος 11 , 2017 by ΚΑΝΑ
KF Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Εγω παντως αλλο καταλαβα, Οτι δυστυχως εμεις καταδικασαμε ηδη καποιους (εργολαβους-υπαλληλους -υπηρεσιες ...). με αυτες τις οπτικες εκ του "μακροθεν" παρατηρησεις. Τελος παντων θα περασει κι αυτο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα