Engineer Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2017 Εντατικές προσπάθειες καταβάλλουν από το πρωί ιδιωτικά συνεργεία στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κυνοσούρας και Σεληνίων, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ρύπανση πετρελαιοειδών και πίσσας, που δημιουργήθηκε κατά μήκος 1,5 χιλιομέτρου, μετά τη βύθιση του αγκυροβολημένου μικρού δεξαμενόπλοιου ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ τα ξημερώματα της Κυριακής, με 2.570 τόνους καύσιμα, νοτιοδυτικά της Αταλάντης στον Σαρωνικό. Περιμετρικά από το σημείο όπου έχει βυθιστεί το δεξαμενόπλοιο έχουν ποντιστεί δύο σειρές πλωτά φράγματα, ενώ οι εργασίες στεγανοποίησης στο «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ», συνεχίζονται και σήμερα από ιδιώτες δύτες προκειμένου στη συνέχεια ιδιωτικό συνεργείο να προχωρήσει σε απάντληση καυσίμων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις ανώτερων αξιωματικών του λιμενικού σώματος ελληνικής ακτοφυλακής, τους οποίους επικαλείται το ΑΜΠΕ, η σφράγιση στο πλοίο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός της ημέρας, ενώ η ρύπανση που έχει δημιουργηθεί στη θαλάσσια περιοχή θα αντιμετωπιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σε όλα τα επίπεδα. Για την απάντληση των καυσίμων αναμένεται να κατατεθεί επιχειρησιακό σχέδιο στο υπ. Ναυτιλίας από ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει την όλη επιχείρηση. Τα αίτια της βύθισης του πλοίου δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί, ωστόσο πληροφορίες που αναμένεται να διερευνηθούν και από τον πραγματογνώμονα που έχει ορίσει για το ναυτικό ατύχημα το κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά, κάνουν λόγο για εισροή υδάτων στο μηχανοστάσιο. Σύμφωνα με τις πρώτες μαρτυρίες μελών πληρωμάτων πλοίων που έφθασαν στην περιοχή το δεξαμενόπλοιο άρχισε να βυθίζεται με την πρύμνη. Τη στιγμή του ναυαγίου, στο πλοίο βρίσκονταν ένας ναύτης και ο Α μηχανοδηγός από τα συνολικά έντεκα μέλη. Και οι δύο περισυνελέγησαν σώοι από λάντζα και ρυμουλκό σκάφος και μεταφέρθηκαν για προληπτικούς λόγους στο «Τζάνειο» νοσοκομείο όπου εξήλθαν καλά στην υγεία τους. Ο πλοίαρχος και ο Α΄ Μηχανικός του δεξαμενόπλοιου προσήχθησαν χθες στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, οι οποίοι συνελήφθησαν για πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια, ενώ στη συνέχεια με εντολή εισαγγελέα αφέθηκαν προσωρινά ελεύθεροι έως ότου οριστεί τακτική δικάσιμος. Την προανάκριση της υπόθεσης έχει αναλάβει το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Πηγή: http://greenagenda.g...ιση-του-δεξαμε/ Click here to view the είδηση
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2017 (edited) Ποιός ήταν ο πλοιοκτήτης?Δεν θα είχαν ρεύμα στο μηχανοστάσιο και δεν δούλευαν οι αντλίες, ούτε κουβάδες. Κάποτε υπήρχε επιθεώρηση εμπορικών πλοίων ή κάπως έτσι. ... καταβάλλουν από το πρωί ιδιωτικά συνεργεία στη θαλάσσια περιοχή ... ... συνεχίζονται και σήμερα από ιδιώτες δύτες προκειμένου στη συνέχεια ιδιωτικό συνεργείο να προχωρήσει σε απάντληση καυσίμων. ...... επιχειρησιακό σχέδιο στο υπ. Ναυτιλίας από ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει την όλη επιχείρηση. ... Να ιδιωτικοποιηθεί και το Υπ. Ναυτιλίας. Edited Σεπτέμβριος 12 , 2017 by AMHxaNos
stet Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2017 http://salamina-press.blogspot.gr/2017/09/blog-post_12.html Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η παραπάνω πηγή αλλά μόνο 2 άτομα ήταν εκείνη την ώρα πάνω στο πλοίο από το 11μελές πλήρωμα? Επιτρέπεται να είναι μόνο δύο άτομα σε πλοίο τέτοιου μεγέθους και με αυτό το φορτίο? Ας είναι και αγκυροβολημένο. Ατυχήματα δε συμβαίνουν στα πληρώματα? Πολλές οι ευθύνες και να δούμε σε ποιούς θα αποδοθούν...Όπως φυσικά και όλες τις δαπάνες ποιός θα τις επωμιστεί...Τα αυτονόητα δηλαδή ο μηχανικός, ο ναυτεργατης και ο λαός...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα