GabeR Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 (edited) Η AirBNB τι κάνει με τις κάρτες; Απ' ότι κατάλαβα το πρόβλημα είναι ότι η Beat πρέπει να δίνει η ίδια απόδειξη αν εισπράττει εκείνη τα χρήματα, και ο ταξιτζής αν τα εισπράττει αυτός, πράγμα που είναι λογικό, γιατί αλλιώς το λογιστήριο της Beat θα έχει πρόβλημα... Edited Οκτώβριος 5 , 2017 by GabeR
stayros Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Αν ήταν αυτό το πραγματικό πρόβλημα θα είχε ενημερωθεί το beat και θα άλλαζε το μοντέλο πληρωμών του. Ή θα του έριχναν ένα πρόστιμο και ας πήγαινε στα δικαστήρια να το λύσει. Ο Λυμπερόπουλος και ο κάθε ταρίφας που χάνει τη διπλή κούρσα όπως και το μαύρισμα στην εφαρμογή που τρώει ο κάθε ταλιμπαν που οδηγάει ταξί είναι το πρόβλημα του beat. Τραγικά σκηνικά από ταξί νομίζω έχουμε ζήσει όλοι. Έχω φίλη που μετά από ένα συμβάν παίρνει μόνο beat για να νιώθει ασφάλεια. Έρχεται λοιπόν μία εφαρμογή που μπορεί κάπως να βάλει μία τάξη και απευθείας να τη πνίξουμε. Μην ξεχνάμε πως στο ίδιο νομοσχέδιο υπάρχει άρθρο που επιτρέπει για ταξί οχήματα 20ετίας. Αντί με το ζόρι να τα αλλάζουν κάθε 5 χρόνια προμοτάρουμε τα ρυπογόνα τροχοφόρα φέρετρα. Μέγα γλύψιμο στους συνδικαλιστές...
pankrok Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 ακριβως αυτο ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες (αποτυχημενες γενικως)
COSTAS T Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 H αλήθεια κάπου στη μέση μάλλον είναι. Συμφωνώ με την κριτική για θέματα όπως το υποχρεωτικό κόμιστρο , όπως επίσης κι αυτό με τις 3ετείς συμβάσεις είναι απαράδεκτο αλλά από την άλλη όμως δεν βλέπω να σχολιάζονται τα παρακάτω : "είσπραξη έναντι τρίτων την απαγορεύει ο νόμος 3862/2010, που είναι προσαρμογή της πρώτης κοινοτικής οδηγίας για τις πληρωμές (PSD 1)" "Αφού η πιστωτική κάρτα του καταναλωτή χρεώνεται π.χ. όταν χρησιμοποιεί την υπηρεσία Beat μέσω Paypal, τότε πρέπει η Beat να παράσχει και την απόδειξη είσπραξης. Σήμερα, η τελευταία εισπράττει το ποσό, αλλά την απόδειξη είσπραξης την εκδίδει (σπανίως όπως γνωρίζουν οι τακτικοί πελάτες των ταξί...) ο οδηγός ταξί". Δηλαδή , κάνω κατάθεση αμοιβής στον λογαριασμό του loser αλλά ΑΠΥ μου κόβει ο Dio_the_Theo. Κάπου πάσχει αυτό έτσι δεν είναι ? Πουθενά δεν πάσxει. Το κείμενο - ως συνήθως - έχει μπερδέψει την βούρτσα ... Ο Βραΐλας μπορεί να εισπράξει υπέρ τρίτων; Ο ΟΤΕ εκδίδει κανονικά την απόδειξή του την οποία παίρνει ο πελάτης; Ο Βραΐλας κόβει ΤΠΥ για να εισπράξει την προμήθειά του; Ο Βραϊλας καταθέτει στο ΟΤΕ τα υπόλοιπα;
Dio_the_Theo Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Δηλαδή , κάνω κατάθεση αμοιβής στον λογαριασμό του loser αλλά ΑΠΥ μου κόβει ο Dio_the_Theo. Κάπου πάσχει αυτό έτσι δεν είναι ? Το ερώτημα είναι: αν σε πονάει το χέρι σου, εσύ το διερευνάς για να το θεραπεύσεις ή το κόβεις κατευθείαν να τελειώνεις; Επειδή ζούμε στην Ελλάδα του Λυμπερόπουλου (και άλλων πολλών) ξέρουμε ότι με την πολύπλοκη νομοθεσία πάντα θα υπάρχει η δυνατότητα να τραβήξει η εξουσία έναν άσσο από το μανίκι και να γειώσει τον οποιονδήποτε δεν γουστάρει. Φαντάζομαι το ζεις στο πετσί σου ως μηχανικός. Από την πλευρά μου θέλω να τονίσω, ότι δικαιώματα δεν έχουν μόνο οι ΔΕΗτζήδες, οι Ταρίφες και οι ΔΥ. Έχω κι εγώ δικαιώματα, να βλέπω αν ο οδηγός του ταξί είναι πλυμένος, ξυρισμένος, ντυμένος, ευγενικός και εξυπηρετικός.
nik Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Ρε με τι ασχολείστε... Τέλος πάντων αν είναι όπως τα λέει το κείμενο με τις προσφορές τότε ναι ίσως ο Λυμπερόπουλος έχεις δίκαιο εφόσον υπάρχει ακόμη ελάχιστη ενιαία αμοιβή για τα ΤΑΞΙ. Φανταστείτε να υπήρχαν ακόμη π.χ. οι ελάχιστες σε εμάς και να υπήρχε ένα σαιτ π.χ. υπηρεσιες.γρ και να διαφήμιζε 3 ενεργειακά 100 ευρώ. Δεν είναι οι τρόποι πληρωμής και όλα αυτά το πρόβλημα πάντως. Αυτά λύνονται. Το να καθορίζεις όμως τις τιμές ενός κλάδου αυτό ναι για μένα είναι λάθος.
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2017 (edited) Αφού υπάρχει η ελάχιστη χιλιομετρική αποζημίωση και αποστάσεις για απλή και διπλή ταρίφα θα μπορούσε να τα επιβάλλει στην όποια BEAT.Θα μπορούσε να επιβάλλει εργόσημο στους ιδιώτες οδηγούς και να τους φορολογεί, στα δε αυτοκίνητα θα μπορούσε να ζητήσει αυξημένα τέλη κυκλοφορίας.Αυτά τα 3ετή συμβόλαια στην εποχή μας παραείναι ρομαντικά, τον εκθέτουν, μεροληπτεί υπέρ.Τελικά πήρε πολιτική απόφαση και ok, δεκτόν. Edited Οκτώβριος 5 , 2017 by AMHxaNos
dpa2007 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2017 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2017 Το ερώτημα είναι: αν σε πονάει το χέρι σου, εσύ το διερευνάς για να το θεραπεύσεις ή το κόβεις κατευθείαν να τελειώνεις; Επειδή ζούμε στην Ελλάδα του Λυμπερόπουλου (και άλλων πολλών) ξέρουμε ότι με την πολύπλοκη νομοθεσία πάντα θα υπάρχει η δυνατότητα να τραβήξει η εξουσία έναν άσσο από το μανίκι και να γειώσει τον οποιονδήποτε δεν γουστάρει. Φαντάζομαι το ζεις στο πετσί σου ως μηχανικός. Από την πλευρά μου θέλω να τονίσω, ότι δικαιώματα δεν έχουν μόνο οι ΔΕΗτζήδες, οι Ταρίφες και οι ΔΥ. Έχω κι εγώ δικαιώματα, να βλέπω αν ο οδηγός του ταξί είναι πλυμένος, ξυρισμένος, ντυμένος, ευγενικός και εξυπηρετικός. Πες τα ....!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα