Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλήσπερα νεος και φοιτητης εδω

Θα ηθελα βοηθεια σε μερικες ασκησεις μπορει σε καποιους να φανουν ευκολες σε αλλους μπορει δυσκολες δεν ξερω

αλλα εγω δεν βγαζω ακρη και τελευταια ευκαιρια εχω με καποιον απο εδω μεσα

Αν καποιος εχει ελευθερο χρονο και μπορει να ριξει μια ματια ας κανει εναν κοπο

 

Ευχαριστω πολυ Πετρος

post-113511-0-18143900-1508605275_thumb.png

post-113511-0-36203900-1508605283_thumb.png

post-113511-0-92927800-1508605290_thumb.png

Δημοσιεύτηκε

Παλήκαρε καλησπέρα

 

δεν νομίζεις ότι πρέπει να τα λύσεις μόνος σου ; Το να στα λύσει κάποιος από δω τί θα σου αποφέρει;

Δημοσιεύτηκε (edited)
Για το 1ο:

Ξεκίνησε με το να ικανοποιήσεις τις βασικές συνθήκες:

(για να είναι ισοστατικός ο φορέας ... να μην  πηγαίνει πέρα-δώθε, πάνω-κάτω ή κάνει κύκλους !!!!)

 

1) Άθροισμα των δυνάμεων κατά χ-χ να είναι μηδέν: ΣFx = 0: .....

2) Άθροισμα των ροπών στις στηρίξεις να είναι μηδέν δηλαδή, 

α) ΣMA = 0: .....

β) ΣMB = 0: ....

 

... θα λύσεις το σύστημα εξισώσεων ....

 

.... θα υπολογίσεις τις αντιδράσεις στα σημεία στήριξης ..... (αυτές είναι τα κόκκινα στο σχήμα !!!)

 

....και θα πρέπει το άθροισμα των δυνάμεων κατά y-y να είναι μηδέν: ΣFy = 0: .... 

 

Μετά θα έχεις και όλα τα δεδομένα για να κάνεις τα διαγράμματα Μ, Q, N στα επιμέρους τμήματα της δοκού.

 

και τα υπόλοιπα για τα άλλα που σου ζητάει ... επιλογή του IPE κλπ κλπ 

post-2272-0-38263300-1508609623_thumb.jpg

Edited by georgegaleos
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σε γενικές γραμμές ακολουθείς τα παρακάτω:
Υποθετικά λοιπόν έστω ότι έχουμε την αμφιέρειστη δοκό στο σχήμα

Βήμα 1. Αναγνωρίζεις τις στηρίξεις του σώματος.
Στο παράδειγμα του σχήματος οι στηρίξεις είναι η άρθρωση στο Α και η κύλιση στο Γ

Βήμα 2. Ξανασχεδιάζεις την δοκό, χωρίς τις στηρίξεις και τοποθετείς στη θέση τους τις (ακόμη άγνωστες) δυνάμεις που ασκεί η κάθε στήριξη στο σώμα. Δίνεις ονόματα σ' αυτές τις άγνωστες δυνάμεις στήριξης. Το σχήμα που παίρνουμε με τον τρόπο αυτό είναι το λεγόμενο Διάγραμμα Ελευθέρου Σώματος (ΔΕΣ).

Βήμα 3α. Διαλέγεις ένα σημείο γύρω από το οποίο θα υπολογίσεις τις ροπές. (Μπορείς να διαλέξεις όποιο σημείο θέλεις, αλλά βολεύει να διαλέγεις ένα σημείο από το οποίο περνούν δύο άγνωστες δυνάμεις).
Έστω ότι το σημείο που διαλέγεις ονομάζεται Α.

Βήμα 3β. Σχηματίζεις την εξίσωση μηδενισμού των ροπών γύρω από το σημείο Α που διάλεξες στο βήμα 3α:
Εξίσωση ΣΜΑ=0
(Στο παράδειγμα F*3,00m – Γy * 10,00m = 0 (1) )
Λύνεις την εξίσωση και βρίσκεις μία άγνωστη δύναμη.
............ Γy = F * 3,00/10,00 = ... = τόσα N )

Βήμα 4. Σχηματίζεις επίσης τις εξισώσεις μηδενισμού των δυνάμεων: ΣFx=0 & ΣFy=0
Λύνεις τις εξισώσεις και βρίσκεις τις άλλες δύο άγνωστες δυνάμεις.
ΣFx=0 => Ax = 0
ΣFy=0 => Ay + Γy – F = 0 =>
=> Ay = F – Γy = ...... = τόσα Ν

Να μελετάς και όχι να διαβάζεις και ... θα σου φαίνονται όλο και πιο βατά αυτά που κερδίζεις ... αυτα πιυ σου φαινονται τωρα ασχετα ... αργοτερα θα καταλάβεις που χρησιμευουν ... π.χ. στο να διαστασιολογησεις ενα μπαλκονι ετσι ωστε να παραμεινει μπαλκονι και οχι να βρεθει στο πεζοδρομιο ....
Κήρυγμα τελος :smile: :-) ...καλή συνέχεια Πέτρο.

 

edit:

Σου θυμιζουν κατι ?
Φυσικη Λυκειου!! Ισορροπία στερεου σωματος.

Παρόμοια και η 2η ασκηση αν κατανοησεις την 1η.
Μην σε αγχωνουν τα σχηματα.

Η 3η άσκηση ....
"σύνθετη κίνηση" .... "ευθύγραμμη ομαλή επιβραδυνομενη κίνηση ... τριβή" & "εξίσωση βολής"... "πλάγια βολή από ύψος"... "δηλ. υπό γωνία"... ..."χωρίς αντίσταση αέρα" ... "βεληνεκές" ... και σου ζητάει την ταχύτητα που αφήνει την ράμπα (στο τέλος δηλαδή της επιβραδυνόμενης κίνησης) και μετά από πόσο χρόνο θα τσακιστεί στο χιόνι και θα γίνει χιονόμπαλα .... (από την βολή που "έπαθε" !! ο σκιέρ)

Αντιμετώπισέ το ως δύο διαφορετικές ασκήσεις μια άσκηση για την επιβραδυνόμενη (όπου θα βρέις την ταχύτητα ξεκολλήματος!!!)  και μια για τη βολή (για να βρεις μετά από πόσο χρόνο ο σκιέρ θα γίνει ένα με την φύση!!!)... χρησιμοποίηση σε κάθε επιμέρους άσκηση το διαφορετικό σύστημα ΧΥ που σου δίνει για να αναλύσεις τις δυνάμεις ... στην κάθε επιμέρους άσκησης ... εφάρμοσε τους τύπους για την επιβραδυνόμενη (στην πρώτη επιμέρους άσκηση) και για την βολή (στην δέυτερη επιμέρους άσκηση) ...

Ασκηση Φυσικής Λυκείου και αυτή.

post-2272-0-54581800-1508613495.jpg

Edited by georgegaleos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.