BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2017 Τελικά δεν θα πάμε στα 150 . Εδώ που τα λέμε με τα αμάξια και τους οδηγούς που κυκλοφορούν έχουμε πρόβλημα . Ασε που εκεί καίνε και τα ρημάδια τα αμάξια . Και κάτι τελευταίο για τον Πάτρα - Πύργος . Το ότι είναι δρόμος Ε- , δηλαδή ανήκει στο ευρωπαικό σύστημα , δεν σημαίνει ότι είναι κατ΄ ανάγκη και αυτοκινητόδρομος . Σιγά - σιγά γίνονται , αλλά όχι παντού . Για μένα Α/Δ έπρεπε να είναι ΜΟΝΟ οι ΠΑΘΕ-ΕΓΝΑΤΙΑ-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας και Κόρινθος-Τρίπολη . Κανένας άλλος . Οι άλλοι να είναι ΟΤΚ με 4ιχνο οδόστρωμα , αγροτικούς παράπλευρους και μικρές ανισόπεδες , ή ισόπεδες με φανάρια ή κυκλικούς κόμβους διασταυρώσεις , ανάλογα με τον κυκλοφοριακό φόρτο . Δηλαδή ο τωρινός Ε-65 που φτιάχνεται κατά τμήματα είναι υπεραρκετός για την κυκλοφορία σαν ΟΤΚ . Αλλά το θέμα είναι ότι διόδια και ΟΤΚ δεν πάνε μαζί ...
ntanos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2017 (edited) Υπάρχουν σοβαρά επιχειρήματα και για τις δύο απόψεις. Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε προηγουμένως, αλλά ένας βασικός παράγοντας ατυχημάτων δεν είναι μόνο η υψηλή ταχύτητα αλλά κυρίως η ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ μεταξύ οχημάτων που κινούνται σε έναν αυτοκινητόδρομο. Μία διασπορά ταχυτήτων του τύπου 160 χλμ/ώρα στην αριστερή λωρίδα - 120 χλμ/ώρα στην μεσαία - 70χλμ/ώρα στην δεξιά αυξάνει τον κίνδυνο ατυχήματος κατά την διάρκεια αλλαγών λωρίδας, ελιγμών κλπ. Είναι μία κατάσταση που από τους συγκοινωνιολόγους θεωρείται πολύ επικίνδυνη. Δεν είναι τυχαίο που στο σύνολο σχεδόν των χωρών του κόσμου τα όρια έχουν παραμείνει στο φάσμα 110-130 χλμ/ώρα. Edited Νοέμβριος 13 , 2017 by ntanos
Indusys Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2017 Ευτυχώς τελευταία στιγμή σοβαρεύτηκαν και δεν άφησαν το μπούγιο να πάει στην πυρά...υπάρχει κάποια ελπίδα λοιπόν. Indusys, Είναι τόσα πολλά αυτά που ανέφερες στο #46 που μόνο τώρα πλέον μπορώ συνοπτικά να απαντήσω στα κυριότερα. Βλέπω τις υποκρυπτόμενες αντιφάσεις που κρύβονται σε αυτό το ομολογουμένως ωραία μεν γραμμένο κείμενο σου, αλλά κατάβαθα επηρεασμένο άπό μία αρνητική σου προκατάληψη και αυθαίρετη θεώρηση. Δείχνοντας την επιμονή σου λοιπόν στην αρχική σου άποψη ότι: Δεν υπάρχει καμία αρνητική στάση και προκατάληψη όταν σου αναφέρω πως πρέπει πρώτα να προχωρήσεις σε μία πληθώρα αλλαγών και όταν επιβεβαιώσεις πως το σύστημα έμαθα και αποκρίθηκε θετικά μπορείς να προχωρήσεις σε αύξηση. Τα κάνεις, ελέγχεις, προχωράς στις αναγκαίες αλλαγές και μόνο σε αυτές. Και φυσικά βλέπεις πάντα και τί κάνουν οι άλλοι, ειδικά όταν έχουν αποδεδειγμένα δουλέψει πιο πολύ και έχουν αφιερώσει πολλούς περισσότερους πόρους στο θέμα αναφοράς. Όταν είσαι πρωταθλητής/δευτεραθλητής θλίψης και βλακείας, δεν νομίζω πως σε παίρνει και για πολλά πολλά. Αναφορικά στα σχόλια σου, θα εστιάσω στα παρακάτω: θεωρείς για την οδική κατάσταση : "όταν όλα τα άλλα μένουν ως έχουν έτσι όπως σχεδιάζεται το πράμα παραγνωρίζοντας τις πολλές και θεμελιώδεις βελτιώσεις του παλαιοτέρου δικτύου αλλά και προπαντός τους νέους σύγχρονους οδικούς άξονες (Εγνατία, Ιονία κ.λπ), ακόμη και την άμεσα προβλεπόμενη κατάργηση των μετωπικών διοδίων. Το όριο θα αυξάνονταν με την κατάσταση ως έχει σήμερα η οποία κρίνεται νομίζω από όλους ως μή ικανοποιητική. Όμως έτσι που τα εκθέτεις θα πρέπει να μειώσουμε ακόμη και τα υπάρχοντα όρια ταχύτητας... Εάν δεν μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση στους δρόμους υψηλής ταχύτητας "ναι'' και ''οπωσδήποτε ναι'' μέσα στις πόλεις (άλλο καυτό θέμα) Για να το κλείσουμε: Όταν δεν έχεις παιδεία ή φράγκα για να κάνεις κάτι από μόνος σου, αντιγράφεις το καλύτερο του άλλου. Σε όλες τις προεκτάσεις του. Τα εύκολα αλλά και τα δύσκολα. Κυρίως τα δύσκολα. Όταν δεν μπορείς ή δεν έχεις τη διάθεση να συμμαζέψεις τον κόσμο, σφίγγες τα λουριά δεν τα χαλαρώνεις. Θα συμφωνήσω όμως με αυτούς που θα πουν πως ο έλεγχος δεν είναι πρόληψη αλλά καταστολή και δεν δίνει λύση. Δεν γίνεται μόνιμα να ψάχνεις να ελέγχεις τα πάντα και να βάζεις περιορισμούς. Αλλά δεν γίνεται και όταν δεν κάνεις και τίποτα το ουσιαστικό να θεωρείς πως πας καλύτερα. (Προσωπική θεώρηση): Θεωρώ το σύστημα στην Ελλάδα όπως είναι στημένο το δεύτερο χειρότερο που έχω δει μετά το αράβικο και έτη φωτός πίσω από τα κεντροευρωπαϊκά. Με τον άνθρωπο και την νοοτροπία του ως κυριότερο παράγοντα (σε πολλές περιπτώσεις ως το μόνο αρνητικό παράγοντα). Δεν είναι τυχαίο το ότι όλοι οι ξένοι φίλοι και γνωστοί που επισκέπτονται την χώρα σχολιάζουν θετικά (!!!) το πόσο ελεύθεροι νιώθουν στον δρόμο να κάνουν αυτά που δεν μπορούν στη χώρα τους.
Indusys Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2017 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2017 Είναι μία κατάσταση που από τους συγκοινωνιολόγους θεωρείται πολύ επικίνδυνη. Δεν είναι τυχαίο που στο σύνολο σχεδόν των χωρών του κόσμου τα όρια έχουν παραμείνει στο φάσμα 110-130 χλμ/ώρα. Μα γιατί να μην είμαστε οι πρώτοι που θα αποδείξουμε πως κάνουν λάθος και πως έμειναν σε μια άλλη εποχή αφού βάλουμε τα πειραματόζωα στον πάγκο δοκιμών;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα