Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αυτοκινητόδρομοι: Εξετάζεται αύξηση του ορίου ταχύτητας στα 150χλμ. την ώρα


Engineer

Recommended Posts

Παιδιά τα 150 δεν είναι πρόβλημα , πέραν της κατανάλωσης . Το πρόβλημα είναι τα 70-80 στην μεσαία , όπως και τα φορτηγά που κινούνται σε αυτή ενώ η δεξιά είναι άδεια .

 

Αρα θέλει εκπαίδευση και αστυνόμευση .

 

Ακόμα κυνήγι σε όσους δεν ανάβουν φώτα στα τούνελ και βέβαια διόρθωση των ορίων γιατί δεν μπορεί να έχεις 120-150 και μετά στο τούνελ 80 . Προφανώς θα περάσουν πολλοί με 150 . Βάλε 110 στο τούνελ και κάμερες και τότε θα είμαστε εντάξει . Μιλάω για τα τούνελ μήκους κάτω του χιλιομέτρου ... 

 

Στα μεγάλα θέλει άλλα πράγματα , αλλά κάμερες οπωσδήποτε και αστυνόμευση για τα φώτα .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 63
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Νομίζω πως όντως η αύξηση του ορίου στα 150 σε κομμάτια του οδικού δικτύου τα οποία είναι κατάλληλα για τέτοιες ταχύτητες, δεν θα επιφέρει κάποια ουσιαστική αλλαγή.

Όπως είπαν οι συνάδελφοι άλλα πράγματα χρειάζονται όπως αστυνόμευση, συντήρηση των δρόμων και των οχημάτων και σωστή οδηγική παιδεία.

Άλλωστε και σήμερα με το όριο στα 130, πάρα πολλοί πηγαίνουν ήδη με 150 ή και παραπάνω. Η αλλαγή απλά θα κάνει νόμιμους αυτούς που ήδη τρέχουν με τόσο και δεν θα αυξήσει ουσιαστικά τον αριθμό τψν οχημάτων που πάνε με αυτή την ταχύτητα καθώς είτε τα υπόλοιπα αμάξια δεν τραβάνε είτε δεν συμφέρει σε κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αυτοί που ρίξαν μαύρη πέτρα πίσω τους και φύγαν....

μαυρίσαν και κάθε γνώμη κι ιδέα που ΄χανε.....

για την πατρίδα που αφήσαν......

Δικαιολογημένη η πίκρα συνάδελφοι, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε κι έτσι..... :)

 

http://etsc.eu/wp-content/uploads/ETSC-9th-PIN-Report_Final.pdf

 

Σελίδα 30

 

http://www.securite-routiere.gouv.fr/connaitre-les-regles/reglementation-et-sanctions/vitesse

 

Κλιμακωτά όρια ταχύτητας ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και την εμπειρία του οδηγού (σε κρατική ιστοσελίδα αφιερωμένη στην συλλογική οδική ασφάλεια).

 

 

Παιδιά τα 150 δεν είναι πρόβλημα , πέραν της κατανάλωσης . Το πρόβλημα είναι τα 70-80 στην μεσαία , όπως και τα φορτηγά που κινούνται σε αυτή ενώ η δεξιά είναι άδεια .

 

Αρα θέλει εκπαίδευση και αστυνόμευση .

 

+ επιβεβαίωση με στοιχεία που δεν σηκώνουν αμφισβήτηση της βελτίωσης της μέσης ικανότητας του συνόλου πριν αναθεωρήσεις προς τα επάνω την ικανότητα του μέσου οδηγού να χειρίζεται καταστάσεις ρουτίνας και κυρίως πανικού.

Link to comment
Share on other sites

Η ταχύτητα δεν σκοτώνει όπως μερικοί νομίζετε. Αν ήταν έτσι, η Γερμανία με τις Autobahn θα ήταν εκατόμβη νεκρών σε αυτοκινητιστικά. Αυτό που σκοτώνει είναι η έλλειψη παιδείας που συνεπάγεται παραβιάσεις φωτεινών σηματοδοτών, προτεραιότητας, στοπ και γενικότερα "μαγκιάς" και επίδειξης.Έλλειψη αυτογνωσίας σε σχέση με τις δυνατότητές μας, έλλειψη σεβασμού στον απέναντι, έλλειψη κουλτούρας που αφορά στην σωστή συντήρηση των οχημάτων και ωχαδερφισμός. Λες και τώρα που ήταν χαμηλότερο το όριο δεν έτρεχε ο κόσμος (κι εγώ μαζί). Προσπαθήστε να πάτε με 120 στην ευθεία έξω από την Κατερίνη ή στον δρόμο από τον Αλμυρό ως την Λάρισα. Τέτοια γελοία όρια καλό είναι να αλλάζουνε. Το 150 είναι μία πολύ καλή ταχύτητα ταξιδίου και ασφαλής για ένα σύγχρονο καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο στην Ε.Ο όπως αυτή έχει πλέον διαμορφωθεί.

Link to comment
Share on other sites

http://etsc.eu/wp-content/uploads/ETSC-9th-PIN-Report_Final.pdf

 

Σελίδα 30

 

Εδώ μας δείχνει ότι από το 2010 στο 2014 οι τροχαίοι θάνατοι μειώθηκαν στην Ελλάδα ανά εκατομ.  από 112 σε 73. Μήπως αυτό έγινε από κάποια μείωση της max ταχύτητας ;;

Όχι βέβαια, αντιθέτως το όριο ανέβηκε τελευταία από 120 σε 130 ........

 

http://www.securite-routiere.gouv.fr/connaitre-les-regles/reglementation-et-sanctions/vitesse

 

Κλιμακωτά όρια ταχύτητας ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και την εμπειρία του οδηγού (σε κρατική ιστοσελίδα αφιερωμένη στην συλλογική οδική ασφάλεια).

 

Ναι,  πράγματι ισχύουν αυτά όπως και στην Αμερική το ανώτατο max ταχ=137 χλμ/ω  και στην Γερμανία όμως υπάρχει  ανώτατο συνιστόμενο 130 αλλά  όχι επιβαλόμενο όριο. Εκει που με μία ομίχλη το 2009 στραπατσαρίστηκαν  259 αυτοκίνητα !   Εμείς τουλάχιστον δεν έχουμε τις ομίχλες, ούτε τον έντονο αλκοολισμό που έχουν άλλοι σε ανατολικά κράτη.

 

 

 

+ επιβεβαίωση με στοιχεία που δεν σηκώνουν αμφισβήτηση της βελτίωσης της μέσης ικανότητας του συνόλου πριν αναθεωρήσεις προς τα επάνω την ικανότητα του μέσου οδηγού να χειρίζεται καταστάσεις ρουτίνας και κυρίως πανικού.

 

Η μείωση των θανατηφόρων πιστέυω ότι αποτελεί  επιβεβαιωτικό feedback.

Περεταίρω συμφωνώ απόλυτα σε ανάγκη καλύτερης οδηγικής εκπαίδευσης και προ παντός κοινωνικής παιδείας ......

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποια μελέτη που να μας δίνει την συχνότητα των ατυχημάτων σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους σε σχέση με το υπόλοιπο εθνικό οδικό δίκτυο;

Edited by melissa
Link to comment
Share on other sites

Ούτε ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων συμφωνεί με την αύξηση των ορίων ταχύτητας.

Πάντως την επιχειρηματολογία τους δεν θα την έκρινα ικανοποιητική.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αναφέρθηκε παραπάνω ένας πίνακας για την σύγκριση ατυχημάτων στο Ελληνικό δίκτυο 

5Lf2cJ1wS52qbWV8SjewJQ.png

 

 

Επίσης η μείωση των ατυχημάτων που αναφέρθηκε σε προηγούμενο μήνυμα οφείλεται στην καλυτέρευση του δικτύου καθώς και στην μείωση των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων αλλά και στην μείωση των διανυόμενων χιλιομέτρων.

 

Αυτός ο δείκτης που θα μας έδινε καλύτερη άποψη για το θέμα είναι ο δείκτης ατυχήματα / διανυόμενα χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων συμφωνεί με την αύξηση των ορίων ταχύτητας.

Πάντως την επιχειρηματολογία τους δεν θα την έκρινα ικανοποιητική.

 

Απαντώντας στις θέσεις του Συλλόγου:

 Λένε: "Οι κρατούσες θεωρίες υποστηρίζουν ότι όταν η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας αυξάνεται κατά 1 km/h, ο αριθμός των ατυχημάτων αυξάνεται κατά 2% στο υπεραστικό δίκτυο και 4% στο αστικό δίκτυο. Οποιαδήποτε αύξηση σε όρια ταχύτητας οδηγεί σε αύξηση της μέσης ταχύτητας και τελικώς σε αύξηση των ατυχημάτων"

Έχομε  όμως από το συνημ.  των καθηγητών σελ.6  ότι :

Η σύγκριση των λειτουργικών ταχυτήτων που μετρήθηκαν το 2008 με τις ταχύτητες της περιόδου 1991-1992 έδειξε μια αύξηση της ταχύτητας της τάξης των 9 km/h (δηλαδή αύξηση της τάξης του 0.5 km/h/έτος) στην εφαπτομένη.

Σε συνδυασμό λοιπόν από τα παραπάνω θα έπρεπε για το διάστημα      ΄91-΄08 να είχαμε μία αύξηση θανατηφόρων 1%/έτος  δηλαδή +17% συνολικά,(!).  Όμως (από προηγούμενα στοιχεία) αντιθέτως για το αμέσως επόμενο διάστημα 2010-2014  ΔΕΝ έχουμε αύξηση των νεκρών αλλά δραστική μείωση τους από 112 σε 73 (-35%) σε μόνο 4 έτη (!)  παρότι αυξήθηκε το όριο σε 130 από 120, έστω και αφού μειώθηκαν τα οχηματοχιλιόμετρα λόγω κρίσης.

Υπάρχει λοιπόν μία σοβαρή αντίφαση με την πραγματικότητα σε αυτό το επιχείρημα.

Επίσης λένε:

"Επιπλέον, σε 2 κράτη με τις χειρότερες επιδόσεις οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη (Πολωνία, Βουλγαρία), το όριο ταχύτητας είναι 140 km/h,"

Μα προφανώς εκεί δεν φταίει το "υπερβολικό" 140χλμ/ω αλλά η ανυπαρξία οδηγικής εμπειρίας σε ταχύτητες  δυτικών αυτοκινήτων των 150HP+, όταν μέχρι προ ετών είχαν τα δίχρονα Wartburg, τα Wolga, Lada, Moskvich κ.λ.π που απλά σέρνονταν,  ενώ επιπρόσθετα εκεί δεν αφήνουν το μπουκάλι  απ΄το χέρι τους με τίποτα (όχι το milko βέβαια...) .

Απ΄την εμπειρία μου στην οικοδομή π.χ οι Πολωνοί  είναι απ΄τους καλύτερους μαστόρους αλλά μόνο μετά τις τρείς μπύρες εννοούν να ανεβαίνουν στη σκαλωσιά!....

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.pdf

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.