Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δοκιμαστική λειτουργία Η/Ζ


PTRS80

Recommended Posts

Η μπορείς να βάλεις ένα φορτίο μόνο για τις δοκιμές. 'Εχει κόστος αλλά έχει αξιοπιστία. Γιατί αφενός κάνεις τον προγραμματισμένο έλεγχο σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή για τη σωστή λειτουργία του ζεύγους αφετέρου γνωρίζεις (κατά μεγάλο ποσοστό) ότι σε περίπτωση ανάγκης το ζεύγος δεν θα σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα γιατί είναι σωστά δοκιμασμένο/ελεγμένο

Είναι σαν να έχεις ένα αυτοκίνητο σταθμευμένο στο γκαραζ χωρίς να το χρησιμοποιείς. Δεν είναι το ίδιο να βάζεις μπροστά μόνο τη μηχανή σε σχέση με το να του κάνεις και μια βόλτα στο τετράγωνο και να λειτουργούν τα φρένα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

για αρχη ενα ευχαριστω για την ανταποκριση. Το link του costasv ειναι κατατοπιστικοτατο. Η δικια μου εμπειρια συμφωνει με οσα αναφερεται, αλλα υπαρχει μια μηχανη με εμφανη σημαδια απο λαδι στα κολλαρα και στο σωμα της και ενας τυπος που επιμενει ¨τοσα χρονια μονο μπρος την βαζαμε, ισα να δουμε οτι ξεκινα¨ 

Εννοειται πως η ευθυνη για τη λειτουργια της ειναι δικια του, αλλα ως μηχανικος θελω να ξερω τι γινεται και να μπορω, ως ενα βαθμο, να το τεκμηριωνω.

Link to comment
Share on other sites

Το Η/Ζ εφόσον γίνονται τα service στα προβλεπόμενα χρονικά περιθώρια ανα 250h ή μία φορά το χρόνο (όποιο έρθει πρώτο) θα πρέπει να εκκινεί μία φορα το δεκαπενθήμερο με φορτια είναι το ιδανικό, αν όχι μια φορα το μήνα υποχρεωτικά με φορτίο, διαφορετικά θα ανέβουν λάδια στην πολλαπλή και θα δεις να καπνίζει κιόλας. Είναι σημαντικό να πιάσει τους 80 βαθμούς κελσίου το νερό στο ψυγείο έτσι ώστε να κυκλοφορήσουν τα νερά, λόγω του ότι θα ανοίξει ο θερμοστάτης (χωρίς φορτίο θα αργήσει). Πριν την εκκίνηση να ελέγξεις αν η προθέρμανση του νερού λειτουργεί (λόγο παλαιότητας αν είναι πριν του 90, μπορεί να μην έχει ή να μην δουλέυει). Θα πρέπει να ελέγξεις και την κατάσταση της μπαταρίας, το ότι φορτίζει δεν σημμαίνει και ότι μπορεί να δώσει τα ονομαστικά αμπερώρια για να γυρίσει τη μίζα. Οι προστασίες του κινητήρα (υπερθέρμανση, υπερτάχυνση, χαμηλή πίεση λαδιού) πως ξέρεις ότι λειτουργούν, αν τα έχει όλα αυτά βεβαια? Ο πίνακας χειρισμού εκτός απο την χειροκίνητη λειτουργία έχει επιλογή δοκιμή ή τεστ?

 

Η νοοτροπία "τόσα χρόνια μόνο μπρος τη βάζαμε" μου θυμίζει το " εγώ έτσι τα βρήκα απο τους προηγούμενους"

 

Αν θες να μου πεις τα KVA και τη μαρκα του πετρελαιοκινητήρα ίσως να μπορέσω να σου βρω τον κατασκευαστή

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.