Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

το ιδ οριζει:

ιδ) κατασκευές, όπως σκάλες, κεκλιμένα επίπεδα (ράμπες), αντηρίδες και πεζούλια σε ακαλύπτους χώρους οικοπέδων και γηπέδων,

  Και βεβαια υπαρχει το ερωτημα τι ειδους οικοδομη ειναι αυτη, αν υπαρχουν και αλλοι συνιδιοκτητες. και απαιτουνται συναινεσεις.....

Ούτε στο αρθρο 30 παρ.2 υπαρχει κατι,

αρα χρειαζεσαι αδεια του αρθρου 30 παρ. 1.

[ακη, μαζι γραφαμε...]

Edited by Pavlos33
  • Upvote 1
  • 4 weeks later...
  • Απαντήσεις 656
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα Συνάδελφοι

Για μία κατασκευή πέργκολας (επιφάνειας 15,00 τ.μ.) με προσωρινά σκίαστρα στην πρασιά (προκηπιο) σε ισόγειο κατάστημα εμπίπτει στις περιπτώσεις του Νόμου 4495/2017 Άρθρο 30 παρ.(ιγ) που μπορεί να βγει με Βεβαίωση άρθρου 30. Το κατάστημα έχει πρόσωπο σε δευτερεύον εθνικό δίκτυο και βάσει του Ν. 4546/2018 αρθρο 34 παρ.3(ιβ) θέλει ΣΑ. Επειδή είναι εντός σχεδίου Πόλεως μήπως υπάρχει καμία διάταξη που να αναρεί την υποχρέωση έγκρισης ΣΑ? ή έστω μόνο για βεβαίωση άρθρου 30.

Ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε
On 1/11/2024 at 9:49 ΜΜ, akis73 said:

Καλησπέρα οι κατασκευές στις οποίες αναφέρεται το εν λόγω άρθρο, αφορούν κάλυψη υψομετρικών διαφορών εντός του ακαλύπτου χώρου. Εσύ έχεις κλίμακα που εξυπηρετεί ιδιοκτησίες άρα δεν υπάγεσαι εκεί.

 

On 1/11/2024 at 9:51 ΜΜ, dimitris GM said:

το ιδ οριζει:

ιδ) κατασκευές, όπως σκάλες, κεκλιμένα επίπεδα (ράμπες), αντηρίδες και πεζούλια σε ακαλύπτους χώρους οικοπέδων και γηπέδων,

  αρα χρειαζεσαι αδεια του αρθρου 30 παρ. 1.

ο akis λεει δεν υπάγομαι στο αρθρο 30

ο dimitris λεει αδεια του αρθρου 30.... 

δεν αποφάσισαμε μπερδέψατε χα χα χα

 

Δημοσιεύτηκε
13 ώρες πριν, gio said:

ο akis λεει δεν υπάγομαι στο αρθρο 30

ο dimitris λεει αδεια του αρθρου 30.... 

Ο Δημήτρης προφανώς εκ παραδρομής ανέφερε άδεια του άρθρου 30 αντί για το άρθρο 29. Όπως προείπαν οι συνάδελφοι απαιτείται Ο.Α και η περίπτωση δεν εμπίπτει στις εργασίες που δεν απαιτούν άδεια.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα συνάδελφοι,

Πελάτης μου ζήτησε να εκδώσω άδεια για εργασίες ανακαίνισης στο γραφείο του. Λόγω της φύσης των εργασιών, θα εκδώσω βεβαίωση άρθρου 30 καθώς καλύπτονται οι εργασίες που θα γίνουν από τη βεβαίωση. Έπειτα από έρευνα στο αρχείο της πολεοδομίας, διαπίστωσα ότι στο εν λόγω γραφείο υπάρχουν αυθαιρεσίες, καθώς στα σχέδια της οικοδομικής αδείας φαίνονται 2 γραφεία, ενώ στην πραγματικότητα έχουν ενωθεί και έχει γίνει 1 και επιπλέον έχουν κλειστεί και κάποιοι Η/Υ χώροι. Για να εκδώσω βεβαίωση άρθρου 30, πρέπει να είναι νομίμως υφιστάμενο το κτίσμα. Συνεπώς είναι υποχρεωτικό να γίνει πρώτα η διαδικασία της τακτοποίησης και έπειτα η βεβαίωση άρθρου 30; 

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!

Δημοσιεύτηκε (edited)
8 λεπτά πριν, John61Kf said:

Συνεπώς είναι υποχρεωτικό να γίνει πρώτα η διαδικασία της τακτοποίησης και έπειτα η βεβαίωση άρθρου 30;

Όχι. Η βεβαίωση έχει σχέση μόνο με την απαίτηση εγκρίσεων.

Edited by Δαίδαλoς
Δημοσιεύτηκε (edited)
9 λεπτά πριν, John61Kf said:

Συνεπώς είναι υποχρεωτικό να γίνει πρώτα η διαδικασία της τακτοποίησης και έπειτα η βεβαίωση άρθρου 30; 

Καλημέρα, με την βεβαίωση του άρθρου 30, βεβαιώνεις ότι για τις συγκεκριμένες εργασίες δεν απαιτείται έγκριση από κάποιον φορέα. Δεν βεβαιώνεις περί μη ύπαρξης αυθαιρεσιών, οπότε υπό αυτό το πρίσμα εκδίδεις την βεβαίωση κανονικά. Τώρα αν πχ. για τον χώρο απαιτείται κάποια άδεια λειτουργίας, αντιλαμβάνεσαι ότι θα πρέπει να γίνει και υπαγωγή παράλληλα για τις όποιες αυθαιρεσίες.

Edited by akis73
  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!

Σε αντίστοιχη περίπτωση που θα απαιτούταν έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας για τις εργασίες, θα απαιτούταν τότε να προηγηθεί η τακτοποίηση σωστά;

Δημοσιεύτηκε (edited)

@John61Kf Καλημέρα. Μας έχει προβληματίσει το θέμα κατά το παρελθόν. Ασφαλής απάντηση, από τη στιγμή που κάτι δεν αναγράφεται ρητά σε νόμο ή εγκύκλιο, γενικώς δεν μπορεί να δοθεί. Στην προσπάθεια προσέγγισης μιας απάντησης η γνώμη μου είναι ότι η εν λόγω βεβαίωση δεν έχει σχέση με νομιμότητα. Αναφέρεται μόνο στην μη απαίτηση εγκρίσεων και όχι σε νομιμότητα χώρου όπως η βεβαίωση του άρθρου 83 Ν. 4495. Υπό αυτή την οπτική δεν απαιτείται προηγούμενη τακτοποίηση. 

Εδώ βεβαίως ερχόμαστε στο πνεύμα αντιμετώπισης από τις ΥΔΟΜ, με το "δόγμα" ότι δεν επιτρέπονται εργασίες σε ακίνητο που στερείται πολεοδομικής νομιμότητας. Από την άλλη ως επιχείρημα μπορεί κανείς να αντιτάξει ότι ένα κτίριο ακόμη και αυθαίρετο (από τη στιγμή που αυτό δεν κατεδαφίζεται και συνεχίζει να εισφέρει στα φορολογικά βάρη μέσω ΕΝΦΙΑ, ΦΜΑ όταν μεταβιβάστηκε, Δημοτικά τέλη κλπ) δικαιούται (να μην πω επιβάλλεται από τα δικαιώματα του ανθρώπου) να λειτουργεί με κοινά αποδεκτούς κανόνες υγιεινής και ασφάλειας. Αν δούμε τις εργασίες του άρθρου 30, οι περισσότερες αφορούν την υγιεινή και χρήση ενός κτιρίου. Οπότε για μένα, προσωπική άποψη εκφράζοντας, μπορείς να προχωρήσεις στην έκδοση της βεβαίωσης εφόσον δεν απαιτούνται εγκρίσεις από φορείς.

Edited by Pavlos33
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.