Petros Papadopoulos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2008 Διάβασα σ' ένα site για μια νέα τεχνολογία, η οποία λέει δύναται να εκμεταλλευτεί τη θερμότητα των καυσαερίων ενός αυτοκινήτου, για να δώσει στο όχημα συμπληρωματική δύναμη... Λέγεται turbosteamer, είναι βασισμένο στην αρχή της μηχανής ατμού και την αναπτύσσει η BMW. Δε λέω ότι δεν έχει αξιοπιστία η εν λόγω βιομηχανία, άλλα λέτε είναι όντως ρεαλιστικός στόχος ή απλά για να τραβάμε τις ...εντυπώσεις?.. Τι λέτε??? Εδώ είναι το άρθρο: http://www.texnikanea.gr/details.php?NEWS_ID=396
deathlok Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2008 ε κάνουν οι άνθρωποι πειράματα, αλλά ακόμα τα συμφέροντα δεν αφήνουν να φύγουμε από το πετρέλαιο. Τα καυσαέρια πάντως τα εκμεταλλευόμαστε από πολύ παλιά με τα κλασικά συστήματα turbo. Αν παρατηρήσει κανείς την αγορά θα δει και πως η αγορά έχει παρουσιάσει αρκετούς turbo κινητήρες (όχι τυχαία) ειδικά σε μικρούς κυβισμούς.
Petros Papadopoulos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2008 Ναι, όντως. Και μάλιστα ένα κλασσικό τέτοιο παράδειγμα είναι τα smartάκια.
Mixalis_Mech Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Δηλαδή πώς εκμεταλλεύεται ένας turbo κινητήρας τα καυσαέρια;
ckiriako Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Χοντρα χοντρα ο στροβιλοσυμπιεστης εξατμισης/turbo στα ελληνικα αποτελειται απο δυο κελυφη,στα οποια μεσα υπαρχουν 2 φτερωτες, που ενωνονται με ομοκεντρο αξονα. Τα καυσαερια περιστρεφουν την μια φτερωτη,και μεσω του αξονα περιστρεφεται κ η αλλη φτερωτη, που σπρωχνει με το ζορι αερα στην εισαγωγη του κινητηρα. Με περισσεια αερα μπορεις να δωσεις κ περισσεια καυσιμου,οποτε εχεις καυση που δινει περισσοτερη ισχυ,και αποτελεσμα περισσοτερα καυσαερια,που με την σειρα τους γυριζουν τις φτερωτες πιο γρηγορα,και παει λεγοντας. Αυτο μεχρι να σηκωσεις το ποδι απο το γκαζι ή να πεσεις σε καμια μαντρα
Mixalis_Mech Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2008 χαχαχαχαχα.......... Κατάλαβα, ευχαριστώ!
Petros Papadopoulos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2008 χμμμμμμμ........... Δείτε οπότε κι αυτήν την τεχνολογία
ckiriako Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2008 Κοιταξε, η SAAB εδω κ πολλα χρονια ασχολειται με κινητηρες μεταβλητης συμπιεσης,το 2000 παρουσιασε κινητηρα τυπου svc, μεταβλητης συμπιεσης, το ονομα του καθηγητη που πρωτοστατουσε μου διαφευγει. Η κεφαλη κινουταν ως προς το μπλοκ,αλλαζοντας τη συμπιεση αναλογα με το φορτιο. http://www.fs.isy.liu.se/Lab/SVC/ Βρηκα κ το αρθρο του 4Τ που το ειχα διαβασει http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=285&article=7281 Απο 1600αρη κινητηρα 5κυλινδρο επαιρναν 220ΡS και 305 Nm, με καταναλωση 1600αρη. Δεν ειχαν βεβαια μεταβλητους χρονισμους κ αμεσο ψεκασμο. Βεβαια το προτζεκτ αυτο το εφαγε η μαρμαγκα . Συμφεροντα... Κ επειδη δεν υπαρχει παρθενογενεση, την ιδεα για κινητηρα μεταβλητης συμπιεσης την ειχε κατοχυρωσει με διπλ. ευρεσιτεχνιας πρωτος καποιος γυρω στις αρχες του 1900...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2012 Υπήρχε παλαιότερα και άλλη τεχνολογία, ο κινητήρας mayflower. Το παρακάτω άρθρο είναι από το μακρινό πλέον 2001. Και αυτόν τον έφαγε η μαρμάγκα. http://www.just-auto.com/analysis/mayflowers-revolutionary-e3-engine_id86818.aspx
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα