Petros Papadopoulos Δημοσιεύτηκε February 23, 2008 at 10:47 πμ Δημοσιεύτηκε February 23, 2008 at 10:47 πμ Διάβασα σ' ένα site για μια νέα τεχνολογία, η οποία λέει δύναται να εκμεταλλευτεί τη θερμότητα των καυσαερίων ενός αυτοκινήτου, για να δώσει στο όχημα συμπληρωματική δύναμη... Λέγεται turbosteamer, είναι βασισμένο στην αρχή της μηχανής ατμού και την αναπτύσσει η BMW. Δε λέω ότι δεν έχει αξιοπιστία η εν λόγω βιομηχανία, άλλα λέτε είναι όντως ρεαλιστικός στόχος ή απλά για να τραβάμε τις ...εντυπώσεις?.. Τι λέτε??? Εδώ είναι το άρθρο: http://www.texnikanea.gr/details.php?NEWS_ID=396
deathlok Δημοσιεύτηκε February 23, 2008 at 06:14 μμ Δημοσιεύτηκε February 23, 2008 at 06:14 μμ ε κάνουν οι άνθρωποι πειράματα, αλλά ακόμα τα συμφέροντα δεν αφήνουν να φύγουμε από το πετρέλαιο. Τα καυσαέρια πάντως τα εκμεταλλευόμαστε από πολύ παλιά με τα κλασικά συστήματα turbo. Αν παρατηρήσει κανείς την αγορά θα δει και πως η αγορά έχει παρουσιάσει αρκετούς turbo κινητήρες (όχι τυχαία) ειδικά σε μικρούς κυβισμούς.
Petros Papadopoulos Δημοσιεύτηκε February 27, 2008 at 04:45 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 27, 2008 at 04:45 μμ Ναι, όντως. Και μάλιστα ένα κλασσικό τέτοιο παράδειγμα είναι τα smartάκια.
Mixalis_Mech Δημοσιεύτηκε February 29, 2008 at 10:08 πμ Δημοσιεύτηκε February 29, 2008 at 10:08 πμ Δηλαδή πώς εκμεταλλεύεται ένας turbo κινητήρας τα καυσαέρια;
ckiriako Δημοσιεύτηκε February 29, 2008 at 01:28 μμ Δημοσιεύτηκε February 29, 2008 at 01:28 μμ Χοντρα χοντρα ο στροβιλοσυμπιεστης εξατμισης/turbo στα ελληνικα αποτελειται απο δυο κελυφη,στα οποια μεσα υπαρχουν 2 φτερωτες, που ενωνονται με ομοκεντρο αξονα. Τα καυσαερια περιστρεφουν την μια φτερωτη,και μεσω του αξονα περιστρεφεται κ η αλλη φτερωτη, που σπρωχνει με το ζορι αερα στην εισαγωγη του κινητηρα. Με περισσεια αερα μπορεις να δωσεις κ περισσεια καυσιμου,οποτε εχεις καυση που δινει περισσοτερη ισχυ,και αποτελεσμα περισσοτερα καυσαερια,που με την σειρα τους γυριζουν τις φτερωτες πιο γρηγορα,και παει λεγοντας. Αυτο μεχρι να σηκωσεις το ποδι απο το γκαζι ή να πεσεις σε καμια μαντρα
Mixalis_Mech Δημοσιεύτηκε March 1, 2008 at 10:09 πμ Δημοσιεύτηκε March 1, 2008 at 10:09 πμ χαχαχαχαχα.......... Κατάλαβα, ευχαριστώ!
Petros Papadopoulos Δημοσιεύτηκε March 6, 2008 at 05:44 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 6, 2008 at 05:44 μμ χμμμμμμμ........... Δείτε οπότε κι αυτήν την τεχνολογία
ckiriako Δημοσιεύτηκε March 6, 2008 at 08:43 μμ Δημοσιεύτηκε March 6, 2008 at 08:43 μμ Κοιταξε, η SAAB εδω κ πολλα χρονια ασχολειται με κινητηρες μεταβλητης συμπιεσης,το 2000 παρουσιασε κινητηρα τυπου svc, μεταβλητης συμπιεσης, το ονομα του καθηγητη που πρωτοστατουσε μου διαφευγει. Η κεφαλη κινουταν ως προς το μπλοκ,αλλαζοντας τη συμπιεση αναλογα με το φορτιο. http://www.fs.isy.liu.se/Lab/SVC/ Βρηκα κ το αρθρο του 4Τ που το ειχα διαβασει http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=285&article=7281 Απο 1600αρη κινητηρα 5κυλινδρο επαιρναν 220ΡS και 305 Nm, με καταναλωση 1600αρη. Δεν ειχαν βεβαια μεταβλητους χρονισμους κ αμεσο ψεκασμο. Βεβαια το προτζεκτ αυτο το εφαγε η μαρμαγκα . Συμφεροντα... Κ επειδη δεν υπαρχει παρθενογενεση, την ιδεα για κινητηρα μεταβλητης συμπιεσης την ειχε κατοχυρωσει με διπλ. ευρεσιτεχνιας πρωτος καποιος γυρω στις αρχες του 1900...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε January 3, 2012 at 10:53 πμ Δημοσιεύτηκε January 3, 2012 at 10:53 πμ Υπήρχε παλαιότερα και άλλη τεχνολογία, ο κινητήρας mayflower. Το παρακάτω άρθρο είναι από το μακρινό πλέον 2001. Και αυτόν τον έφαγε η μαρμάγκα. http://www.just-auto.com/analysis/mayflowers-revolutionary-e3-engine_id86818.aspx
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα