Petros Papadopoulos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2008 Διάβασα σ' ένα site για μια νέα τεχνολογία, η οποία λέει δύναται να εκμεταλλευτεί τη θερμότητα των καυσαερίων ενός αυτοκινήτου, για να δώσει στο όχημα συμπληρωματική δύναμη... Λέγεται turbosteamer, είναι βασισμένο στην αρχή της μηχανής ατμού και την αναπτύσσει η BMW. Δε λέω ότι δεν έχει αξιοπιστία η εν λόγω βιομηχανία, άλλα λέτε είναι όντως ρεαλιστικός στόχος ή απλά για να τραβάμε τις ...εντυπώσεις?.. Τι λέτε??? Εδώ είναι το άρθρο: http://www.texnikanea.gr/details.php?NEWS_ID=396 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deathlok Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2008 ε κάνουν οι άνθρωποι πειράματα, αλλά ακόμα τα συμφέροντα δεν αφήνουν να φύγουμε από το πετρέλαιο. Τα καυσαέρια πάντως τα εκμεταλλευόμαστε από πολύ παλιά με τα κλασικά συστήματα turbo. Αν παρατηρήσει κανείς την αγορά θα δει και πως η αγορά έχει παρουσιάσει αρκετούς turbo κινητήρες (όχι τυχαία) ειδικά σε μικρούς κυβισμούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros Papadopoulos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2008 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2008 Ναι, όντως. Και μάλιστα ένα κλασσικό τέτοιο παράδειγμα είναι τα smartάκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mixalis_Mech Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Δηλαδή πώς εκμεταλλεύεται ένας turbo κινητήρας τα καυσαέρια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckiriako Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Χοντρα χοντρα ο στροβιλοσυμπιεστης εξατμισης/turbo στα ελληνικα αποτελειται απο δυο κελυφη,στα οποια μεσα υπαρχουν 2 φτερωτες, που ενωνονται με ομοκεντρο αξονα. Τα καυσαερια περιστρεφουν την μια φτερωτη,και μεσω του αξονα περιστρεφεται κ η αλλη φτερωτη, που σπρωχνει με το ζορι αερα στην εισαγωγη του κινητηρα. Με περισσεια αερα μπορεις να δωσεις κ περισσεια καυσιμου,οποτε εχεις καυση που δινει περισσοτερη ισχυ,και αποτελεσμα περισσοτερα καυσαερια,που με την σειρα τους γυριζουν τις φτερωτες πιο γρηγορα,και παει λεγοντας. Αυτο μεχρι να σηκωσεις το ποδι απο το γκαζι ή να πεσεις σε καμια μαντρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mixalis_Mech Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2008 χαχαχαχαχα.......... Κατάλαβα, ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros Papadopoulos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2008 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2008 χμμμμμμμ........... Δείτε οπότε κι αυτήν την τεχνολογία Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckiriako Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2008 Κοιταξε, η SAAB εδω κ πολλα χρονια ασχολειται με κινητηρες μεταβλητης συμπιεσης,το 2000 παρουσιασε κινητηρα τυπου svc, μεταβλητης συμπιεσης, το ονομα του καθηγητη που πρωτοστατουσε μου διαφευγει. Η κεφαλη κινουταν ως προς το μπλοκ,αλλαζοντας τη συμπιεση αναλογα με το φορτιο. http://www.fs.isy.liu.se/Lab/SVC/ Βρηκα κ το αρθρο του 4Τ που το ειχα διαβασει http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=285&article=7281 Απο 1600αρη κινητηρα 5κυλινδρο επαιρναν 220ΡS και 305 Nm, με καταναλωση 1600αρη. Δεν ειχαν βεβαια μεταβλητους χρονισμους κ αμεσο ψεκασμο. Βεβαια το προτζεκτ αυτο το εφαγε η μαρμαγκα . Συμφεροντα... Κ επειδη δεν υπαρχει παρθενογενεση, την ιδεα για κινητηρα μεταβλητης συμπιεσης την ειχε κατοχυρωσει με διπλ. ευρεσιτεχνιας πρωτος καποιος γυρω στις αρχες του 1900... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2012 Υπήρχε παλαιότερα και άλλη τεχνολογία, ο κινητήρας mayflower. Το παρακάτω άρθρο είναι από το μακρινό πλέον 2001. Και αυτόν τον έφαγε η μαρμάγκα. http://www.just-auto.com/analysis/mayflowers-revolutionary-e3-engine_id86818.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα