giorgos95 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2017 καλησπερα ... ανοιγω νεο θεμα καθως οτι σχετικο βρηκα ηταν παλιο και με μικρες διαφορες... εκανα λοιπον service στον καυστηρα-λεβητα και με τα πολλα ο συντηρητης ειπε οτι επρεπε να αλλαχτει και ο κλυκλοφορητης γτ ηταν παλιος και βραχυκυκλωνε ολο το συστημα καθως το ηλεκτρονικο (ενα κοκκινο λαμπακι στον καυστηρα) αναβε και αφου το παταγα καμια 10αρια φορες μπορει να επερνε μπροστα ... τον αλλαξε λοιπον και ολα καλα εδω και δεκα μερες , χθες ομως και σημερα το ηλεκτρονικο παλι αναβει κοκκινο και μολις το παταω παιρνει κανονικα, αυτο συνεβη και τις δυο φορες πρωι (δεν ξερω αν εχει σχεση με το αποτομο κρυο που εβαλε αυτες τις μερες)...τι λετε να φταει λοιπον γι αυτο? ( δεν εφερα κανενα μαστορα ακομα γτ ο πρωτος καταφερα να μου αδειασει τις τσεπες ,υπερχρεωνοντας μου τον κυκλοφορητη :/ ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
deathlok Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2017 Να τον φωνάξεις αυτόν που σου αλαξε κυκλοφορητή. Υποτίθεται πως είχε βρει το πρόβλημα. Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsl Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2017 Απλά η απάντηση που σου έδωσε ήταν αστεία. Δεν έφταιγε ο κυκλοφορητής για το πρόβλημα! Ξεκάθαρα .- 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ήρωνας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2017 Tο κόκκινο λαμπάκι στο καυστήρα είναι το λεγόμενο "μπλόκο" και μπορεί να ανάψει για πολλούς λόγους. Πραγματικά δε νομίζω ότι κάποιος μπορεί να σου απαντήσει στην ερώτηση. Βέβαια ΑΝ έκανε σωστο service αποκλείονται πολλά ενδεχόμενα, αλλα και πάλι δύσκολο να βρεις το πρόβλημα. Περίμενε λίγες μερες ακόμη να δεις αν συνεχίζει να στο κάνει και μετά φώναξε κάποιον (αν αυτός δεν δέχεται πως πρέπει να δει μήπως δεν έκανε κάτι καλά). Link to comment Share on other sites More sharing options...
alto2 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2017 Πιθανόν να έχεις μεγάλη περίσσεια αέρα ή είναι πολύ μπροστά ο δίσκος διασκορπισμού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kcher Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2017 καλησπερα ... ανοιγω νεο θεμα καθως οτι σχετικο βρηκα ηταν παλιο και με μικρες διαφορες... εκανα λοιπον service στον καυστηρα-λεβητα και με τα πολλα ο συντηρητης ειπε οτι επρεπε να αλλαχτει και ο κλυκλοφορητης γτ ηταν παλιος και βραχυκυκλωνε ολο το συστημα καθως το ηλεκτρονικο (ενα κοκκινο λαμπακι στον καυστηρα) αναβε και αφου το παταγα καμια 10αρια φορες μπορει να επερνε μπροστα ... τον αλλαξε λοιπον και ολα καλα εδω και δεκα μερες , χθες ομως και σημερα το ηλεκτρονικο παλι αναβει κοκκινο και μολις το παταω παιρνει κανονικα, αυτο συνεβη και τις δυο φορες πρωι (δεν ξερω αν εχει σχεση με το αποτομο κρυο που εβαλε αυτες τις μερες)...τι λετε να φταει λοιπον γι αυτο? ( δεν εφερα κανενα μαστορα ακομα γτ ο πρωτος καταφερα να μου αδειασει τις τσεπες ,υπερχρεωνοντας μου τον κυκλοφορητη :/ )Με τον ίδιο να κάνεις δουλειά Υποτίθεται ότι σου βρήκε το πρόβλημα ασχέτως αν θεωρώ ότι ήταν άσχετος ο κυκλοφορητής με τη Βλαβη Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα