paktomenos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2009 Ψάχνοντας το θέμα σε αρκετά ξένα sites, είδα ότι πλέον, μετά το Autocad 2008, ίσως και άλλα προγράμματα, που μπορεί να χρησιμοποιήσει και D3D και όχι αποκλειστικά OPENGL, είναι μάλλον προτιμότερο να πάρει κανείς μια "κοινή" κάρτα γραφικών, με μπόλικη μνήμη, και λογική τιμή, παρά να ξοδέψει μια περιουσία για μια αντίστοιχη κάρτα Quadro, οι οποίες είναι βελτιστοποιημένες μόνο για OPENGL. Εχει κανείς ψάξει-δοκιμάσει αν αυτό ισχύει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2009 Έτσι είναι όπως τα λες paktomenos. Αν εξαιρέσουμε το AutoCAD η μεγάλη πλειοψηφία των υπολοίπων πακέτων στην αγορά χρησιμοποιεί το Opengl. Άρα για όσους δουλεύουν τέτοια προγράμματα (πλην νέας έκδοσης Autocad) οι κάρτες αυτές είναι, θεωρητικά τουλάχιστον, καλύτερες. Επίσης είχα διαβάσει ότι μια quadro μπορεί να γίνει Geforce με ένα πολύ απλό τρόπο. Εγκαθιστάς τους drivers της Geforce και την μετέτρεψες. Το αντίθετο δεν μπορεί να γίνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paktomenos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2009 Εχεις δίκιο. Το πόσο απλό είναι αυτό με τους drivers δεν το ξέρω, απο περιγραφές της διαδικασίας σε διάφορα site φαίνεται λίγο "ψαγμένο". Το θέμα με τα προγράμματα, είναι ότι σε ορισμένα έχεις έτσι κ' αλλιώς μεγάλες απαιτήσεις από την κάρτα γραφικών (π.χ. Autocad, 3DSmax, κλπ). Για τα υπόλοιπα δεν σε πειράζει και τόσο. Για archicad γνωρίζει κανείς ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iovo Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2009 Εγώ χρησιμοποιώ μια συμβατική κάρτα (ΑΤΙ RADEON 256 MB) στον σταθερό PC και στον laptop έχω πάρει Quadro (FX1500M 512MB). Μέχρι πρότiνος δεν είχα δεί διαφορές, ειδικά στο στο AutoCAD και στα FESPA, NEXT κλπ. Στο sofistik ¨ομως που η εφαρμογή απεικόνισης του φορέα χρησιμοποιεί OPEN GL (ANIMATOR και DAISY) υπάρχει σημαντικό πρόβλημα.Αφενός για την ΑΤΙ οι ταχύτητες απεικόνισης σε μεγάλα αρχεία είναι απαράδεκτες, αφ'ετέρου χάνεται το scaling στο zoom in - out και δεν μπορεί να επιλέξει ο κέρσορας τα στοιχεία γιατί δεν μπορεί να πάρει την πληροφορία των συντεταγμένων!!! Για όσους θέλουν περισσότερα το PC magazine του τρέχοντος μήνα έχει ένα αφιέρωμα σε αυτές τις κάρτες (Quadro και FireGL). ΥΓ. Από την μια με ενοχλεί που δεν μπορώ να δουλέψω στο desktop από την άλλη δικαιώνομαι για την επιλογή του laptop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΗ ΜΑΥΡΙΔΟΥ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 παιδια, δεν ξερω για τα υπολοιπα προγραμματα, αλλα εγω δουλευω το Archicad εδω και 4 χρονια. Δεν μπορει να δουλεψει χωρις κάρτα Quadro. Δυστυχως, μετα απο πολυ υπομονη και οικονομια, αναγκαστικα να τα δωσω τα 500 ευρω για να δουλεψω σαν ανθρωπος. Τα render με απλη καρτα γραφικων και τεραστια μνημη, που ειχα, ηθελαν μεχρι και 12 ωρες να ολοκληρωθουν. Οποτε, απαντωντας στον αρχικο προβληματισμο, μάλλον στην περιπτωση του Archicad, αξιζει τον κοπο, ειδικα εαν χρειαζεσαι φωτορεαλισμο σε πολυ καλη αναλυση και λεπτομερεια, οπως σε απεικονισεις περιοχων, παρκων, οικοδ. τετραγωνων, συγκροτηματων και κυριως διακοσμησεων χωρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Βρε παιδιά εγώ πάντος δεν έχω δει διαφορές στα rendrer απο κάρτα σε κάρτα στο architectural desktop....αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ρόλο παίζει ο cpu και βασικά τπτ άλλο ούτε η μεγάλη ram.....και αυτό μ έχει πεί και κάποιος γνωστός τεχνικός ότι στα render δεν παίζει σχεδόν καθόλου ρόλο η κάρτα γραφικών...δεν ξέρω αν είναι λάθος αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paktomenos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Αυτό γνωρίζω κ' εγώ για render, όλα τα κάνει ο επεξεργαστής. Μήπως ΝΙΚΗ μαζί με την quadro άλλαξες και μηχάνημα και από εκεί ήρθε η απογείωση στην ταχύτητα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
petsagouris Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2009 OpenGL και Direct3D είναι δύο τρόποι για να έχουν πρόσβαση οι προγραμματιστές σε αλγόριθμους που είναι απαραίτητοι για να απεικονίσουν γραφικά στην οθόνη (γραφική έξοδο) του υπολογιστή. Αυτοί οι αλγόριθμοι αρκετά χρόνια πίσω γραφόταν απο τον ίδιο τον προγραμματιστή και τις εκτελούσε ο κεντρικός επεξεργαστής του συστήματος. Αργότερα προέκυψε η ανάγκη για περισσότερη υπολογιστική δύναμη που να αφορά στη γραφική απεικόνιση. Τότε δημιουργήθηκαν οι πρώτοι επεξεργαστές γραφικών. Αργότερα μπήκαν σε κάρτες οι οποίες τώρα πλέον είναι κοινό θέαμα. Και τα δύο σύνολα αλγορίθμων είναι ενσωματώνονται σε μορφή εντολών στους επεξεργαστές γραφικών. Το OpenGL έχει υιοθετηθεί από την κοινότητα ανοιχτού λογισμικού και όσο αφορά εμπορικές εταιρίες μπορούμε να αναφέρουμε την Apple και την Silicon Graphics. Το Direct3D αποτελεί υποσύνολο της πλατφόρμας πολυμέσων DirectX της Microsoft. Υποστηρίζεται μονάχα σε υπολογιστές που τρέχουν Windows. Υπάρχουν ανά το internet πολλές διαμάχες μεταξύ ευαγγελιστών των δύο πλευρών και δεν θα αναλωθώ σε αυτό εδώ. Προσωπικά πάντοτε προτιμώ να χρησιμοποιώ το OpenGL αν έχω την επιλογή ανάμεσα στα δύο. Κατά γενική ομολογία οι κάρτες της Nvidia έχουν το προτέρημα οτι υποστηρίζουν καλύτερα, με μεγάλη διαφορά (λόγω του ότι η Nvidia, συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξη του), το OpenGL. Η κάρτες της ATI γενικά έχουν πολλά προβλήματα σε αυτό και για τον λόγο αυτό θεωρούνται ίσως λιγότερο επαρκείς για επαγγελματικές εφαρμογές με υψηλές απαιτήσεις όσο αφορά στα γραφικά και την απεικόνιση. Και οι δύο εταιρίες (Nvidia κ ΑΤΙ) υποστηρίζουν το DirectX. Να μην ξεχάσω να πω οτι η τελευταία έκδοση του OpenGL είναι 3.0 και του DirectX, αν δεν κάνω λάθος, 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexport Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Καλημέρα. Νίκη μου κάνει μεγάλη εντύπωση που χρειαζόσουν 12+ ώρες για ένα ρεντάρισμα. Σε τι ανάλυση ρένταρες? Για να πω την αλήθεια δεν ξέρω τι μηχανή χρησιμοποιεί το Archicad επειδή δεν το χρησιμοποιώ. Επειδή με ενδιέφερε κ εμένα το θέμα Quadro διαβάζοντας λίγο στο site της NVIDIA κατάλαβα ότι δε θα έχω βελτίωση στους χρόνους ρενταρίσματος παρά μόνο στην απεικόνιση κατά τη διάρκεια της μοντελοποίησης. Και αυτό λογικά επειδή, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δε χρησιμοποιείται από το υπάρχον λογισμικό ο επεξεργαστής της VGA για υπολογισμούς στο ρεντάρισμα. Διορθώστε με αν κάνω λάθος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
napoleon Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 ενα θέμα που έχω παρατηρήσει εγώ που δεν ασχολούμε με rentering αλλα μόνο με βαρίες φωτο σκαναρισμένα κλπ και raster design πανω στο acad 2009 ειναι οτι αν και έχω διπλοπύρηνο επεξεργαστή και μια μέτρια κάρτα οταν του βάζω να ''ανοίξει'' φώτο με μια διαδικασία που θέλει πολύ δουλεία-ισχύ μπορεί να κάνει και 5 λεπτά. Το θέμα είναι οτι ακόμα και το 2009 δεν χρησιμοποιεί και τους 2 πυρήνες της ισχύος του επεξεργαστή αλλα μόνο τον 1 που το παει στο 100%(50% της συνολικής ισχύος). Και με τσαντίζειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι οταν περιμένωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα