Largy Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2018 σε οικισμό οικοδομικού συνεταιρισμού που συνορεύει με εθνική οδό πρέπει να προσέξω κάτι? Το οικόπεδο με το αυθαίρετο απέχει περίπου 300 μ απο την εθνική
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2018 Ε δε φαντάζομαι να έχουν απαλλοτριώσει 300 μ βάθος από την Ε.Ο οπότε δεν έχεις πρόβλημα. 1
anvar Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 , 2018 (edited) (από μεταφορά. Pavlos33) καλημέρα για επιβεβαίωση ήθελα να ρωτήσω το εξής , για εντός οικισμού επί εθνικής οδού (δευτερεύον δίκτυο) έχω κάποιες μικρές αποθηκούλες( 7 τ.μ) που βρίσκονται σε απόσταση 1 μ περίπου από το όριο και περίπου 6 μ από τον άξονα αλλά αυτές έχουν κατασκευαστεί περίπου το 1980-1985 δηλ πρίν το 1993 για τα οποία ορίζονται αποστάσεις πέρι λήψη μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας για τα εντός οικισμού τμήματα, συνεπώς δεν ελέγχω τις αποστάσεις έτσι δεν είναι? Edited Αύγουστος 16 , 2018 by Pavlos33
danaikaterina Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2018 Πριν το 1993 ίσχυαν τα ΒΔ/23-10-59 και ΒΔ/26-8-36 1
LESS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2018 (edited) καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω το εξής για επιβεβαίωση, αν η απόσταση ασφαλείας είναι πχ 20 μ τότε το αυθίρετο μπορεί να είναι εως 10 μ εντός αυτής? Αυτό εννοεί με το : εντός ζώνης διάστασης ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) των οριζόμενων από τη νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας, Edited Δεκέμβριος 4 , 2018 by LESS
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2018 Θα δεις πότε έγινε η αυθαίρετη κατασκευή και τι ίσχυε αναφορικά με τα μέτρα ασφαλείας κατά την χρονολογία τέλεσης αυτής. Στο παράδειγμα που αναφέρεις αν υποθέσουμε ότι έχεις επαρχιακή οδό και απαιτούμενη απόσταση γραμμής δόμησης 20 μ, κάνεις ένα offset κατα 10 μ προς την ιδιοκτησία. Ότι είναι μετά τα δέκα μέτρα και προς την ιδιοκτησία μπορεί να τακτοποιηθεί. Προσοχή μήπως υπάρχει όριο απαλλοτρίωσης. (*) δ) παρά το όριο των διεθνών, εθνικών, επαρχιακών ή δημοτικών ή κοινοτικών οδών, εντός ζώνης διάστασης ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) των οριζόμενων από τη νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας, οι οποίοι ίσχυαν κατά την εκτέλεση ή εγκατάστασή τους. 1
Μουστάκας Β. Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2019 Με την Αττική Οδό τι γίνεται? πως καθορίζεται το όριο προστασίας?
aretiemp Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2019 (edited) Καλημέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω σε περίπτωση αυθαιρέτου εκτός σχεδίου που απέχει 5 μ από σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ, διότι μεταξύ της σιδηροδρομικής γραμμής και του αυθαιρέτου μεσολαβεί δρόμος πλάτους 5 μ (που σύμφωνα με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου είναι αχαρακτήριστος και θεωρείται αγροτική οδός) υπάρχει πρόβλημα απαγόρευσης υπαγωγής? Εμπίπτει στην περίπτωση της υπεραστικής συγκοινωνίας? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. Edited Ιούλιος 26 , 2019 by Pavlos33
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2019 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2019 (edited) Αυτό που πρέπει να δεις είναι η ζώνη απαλλοτρίωσης των γραμμών του ΟΣΕ. Αν το αυθαίρετο δεν βρίσκεται μέσα σε αυτή τότε μπορείς να το υπάγεις στο ν.4495. Ρίξε μια ματιά στο χάρτη εδώ και αν χρειαστεί λεπτομερές απόσπασμα απαλλοτρίωσης επικοινωνείς με την γαιοσε. Άρθρο 89 Απαγόρευση υπαγωγής 1. Δεν υπάγονται στις διατάξεις των άρθρων 96 επ. αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης που εμπίπτουν στις περιπτώσεις του παρόντος άρθρου. 2. Απαγορεύεται η μεταβίβαση δικαιώματος ακινήτου ή αυτοτελούς διηρημένης ιδιοκτησίας ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης εφόσον η αυθαίρετη κατασκευή ή αυθαίρετη αλλαγή χρήσης βρίσκεται : α) σε εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης ή του οικισμού. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις στις οποίες δεν έχει συντελεστεί η αναγκαστική απαλλοτρίωση επί ακινήτων στα οποία υφίστανται εμπράγματα δικαιώματα πολιτών. Σε περίπτωση υπαγωγής στον παρόντα, δεν επηρεάζονται το κύρος και η διαδικασία απαλλοτρίωσης και τα αυθαίρετα κτίσματα δεν αποζημιώνονται, (...) δ) παρά το όριο των διεθνών, εθνικών, επαρχιακών ή δημοτικών ή κοινοτικών οδών, εντός ζώνης διάστασης ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) των οριζόμενων από τη νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας, οι οποίοι ίσχυαν κατά την εκτέλεση ή εγκατάστασή τους. Εξαιρούνται αυθαίρετες κατασκευές και αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις σε κτίρια για τα οποία έχει χορηγηθεί νομίμως οικοδομική άδεια, σε μικρότερη απόσταση από τα οριζόμενα στην παρούσα περίπτωση, καθώς και αυτοτελείς κατασκευές που περιλαμβάνονται στην παρ.7 του άρθρου 17 του ν.4067/2012, εκτός της περίπτωσης δ αυτής, καθώς και αυθαίρετες κατασκευές και αυθαίρετες αλλαγές χρήσης τουριστικών εγκαταστάσεων που βρίσκονται σε επαφή με τα όρια δημοτικών ή κοινοτικών οδών, σε απόσταση μικρότερη από τα οριζόμενα στην παρούσα αλλά σε κάθε περίπτωση εκτός των ορίων απαλλοτρίωσης και με την προϋπόθεση ότι λειτουργούσαν και είχε χορηγηθεί άδεια λειτουργίας από τον Ε.Ο.Τ. πριν από τις 28.7.2011, Edited Ιούλιος 26 , 2019 by Pavlos33 1
aretiemp Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2019 Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Απλά να ρωτήσω κάτι ακόμα για να το καταλάβω πλήρως, η ζώνη απαλλοτρίωσης των γραμμών ΟΣΕ ορίζει τα όρια που θέτει η νομοθεσία περί μέτρων ασφαλείας της υπεραστικής συγκοινωνίας?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα