NEKT Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2022 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2022 καλησπέρα συνάδελφοι. Κτήριο κατοικιών ανεγέρθηκε το 1992 σε νόμιμη θέση , το υπόγειο άλλαξε χρήση σε κατοικία και θεμελιώθηκε σε ψηλότερη στάθμη κατά 1μ. Το 1998 με το διάταγμα της υπεραστικής συγκοινωνίας η οικοδομή βρίσκεται εντός της απόστασης των 60μ (εκτός του 50%) . Το ερώτημα είναι εαν θα χρεώσω στην αλλαγή χρήσης του υπογείου εκτός από υπέρβαση δόμησης και παραβίαση πλάγιων αποστάσεων? Εγώ θεωρώ ότι όχι, γιατί με την ίδια λογική θα έπρεπε να χρεώσω και υπέρβαση κάλυψης, σε νόμιμο περίγραμμα. Θα ήθελα τη γνώμη σας . ευχαριστω
panapara1 Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2022 Δημοσιεύτηκε Μάιος 24 , 2022 Καλήσπερα, σε έκτος σχεδίου αγροτεμάχιο υπάρχει κατασκευασμένο αντλιοστάσιο με οικοδομική αδεία του 1975. Σε αυτή την οικοδομική αδεία φαινόταν το κτίσμα να βρίσκεται σε απόσταση 40 τ.μ. από τον άξονα του δρόμου. Ο δρόμος δεν χαρακτηριζόταν στην αδεία λογικά ήταν πρωτεύον ή δευτερεύον δίκτυο το 1975 . Τώρα είναι τριτεύον επαρχιακό δίκτυο και η ελάχιστη απόσταση από τον άξονα για την κατασκευή κτηρίου είναι 30μ. Η απόσταση που έχει το κτήριο σε σχέση με το άξονα τώρα είναι 19.00 μ. Μπορεί να υπαχθεί στο Ν.4495/17 , διότι αν λάβουμε τα σημερινά στοιχεία η ελάχιστη απόσταση συμφώνα με το άρθρο 89 από τον άξονα του δρόμου είναι 30/=15.00μ
dimitzio2 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2022 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2022 (edited) (Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Σε αγροτεμάχιο 18στρ. άρτιο και οικοδομήσιμο, εκτός σχεδίου – εκτός ορίων οικισμού, με πρόσωπο σήμερα σε επαρχιακή οδό υπάρχει κτίσμα προς τακτοποίηση με οικοδομική άδεια του 1977 που το δείχνει σε άλλη θέση (το κτίσμα σήμερα βρίσκεται αρκετά κοντά στον άξονα). Η οδός χαρακτηρίστηκε ως επαρχιακή με ΦΕΚ το 2013. Στο λεκτικό κείμενο του ΦΕΚ αναφέρεται ότι «Το συγκεκριμένο οδικό τμήμα δεν είναι χαρακτηρισμένο αλλά έχει τα γεωμετρικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν σε Επαρχιακούς Δρόμους και αποτελεί νέα οδική χάραξη που συνδέεται με το υφιστάμενο Εθνικό και Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο ….» Από έρευνα προέκυψε πως: 1. Στον κτηματολογικό πίνακα Διανομής αναφέρεται ως Δημοσία Οδός (1930). 2. Στο ΦΕΚ του 1955 με την περιγραφή των Εθνικών Οδών περιγράφεται ως Λάρισας – Κοζάνης και λογικά είναι αυτή η οδός αφού δεν υπήρχε; άλλη. 3. Στο ΦΕΚ του 1963 (αρίθμηση Εθνικών Οδών), υπάρχει και πάλι η περιγραφική πληροφορία: …Λάρισα – Ελασσών – Σέρβια – Κοζάνη… 4. Το 1964 υπάρχει ΦΕΚ απαλλοτρίωσης που κάνει παραλλαγή την Ε.Ο. και τη μεταφέρει σε άλλη θέση (όχι μπροστά από το ακίνητο). Οι εργασίες για την παραλλαγή του δρόμου ξεκίνησαν το 195+, από μαρτυρίες ανθρώπων που δούλεψαν. 5. Από τους χάρτες των εγγράφων του ΦΕΚ2013 χαρακτηρίζεται όλη ο οδός ως Επαρχιακή (αν υποθέσουμε πως το τμήμα της οδού μπροστά από το ακίνητο ήταν Ε.Ο.), που αν ήταν Ε.Ο. θα έπρεπε πρώτα φαντάζομαι να αποχαρακτηριστεί. 6. Σε χάρτη της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας με το οδικό δίκτυο η οδός έχει χαρακτηρισμό ως «Δασική» και ένα τμήμα της πλέον αποτελεί μέρος ορυχείου της ΛΑΡΚΟ. 7. Σε χάρτη της Περιφέρειας Θεσσαλίας η οδός χαρακτηρίζεται ως Εθνική Οδός (εγκαταλελειμμένο τμήμα Ε.Ο. που δεν αποχαρακτηρίστηκε – τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο). 8. Δεν υπάρχει για το τμήμα της Λάρισας αποχαρακτηρισμός, σε επικοινωνία με την τεχνική υπηρεσία της Περιφέρειας. Ερωτήσεις: Ποια η αρμόδια υπηρεσία να μου απαντήσει επίσημα και δίχως αμφιβολίες αν το συγκεκριμένο οδικό τμήμα χαρακτηρίστηκε κάποτε ως Εθνική Οδός; Αν έχει αποχαρακτηριστεί; Θα μπορούσε να αποχαρακτηριστεί μόνο το τμήμα που ανήκει στο Ν. Κοζάνης ή Ν. Λάρισας;; Θα μπορούσε να αναφέρεται ως Ε.Ο. στο ΦΕΚ του 1955 η παραλλαγή της Εθνικής Οδού αν είχαν ξεκινήσει οι εργασίες; Υπάρχουν οι αρχικοί χάρτες που να δείχνουν την εξέλιξη του Εθνικού Οδικού Δικτυού ή οι χάρτες των ΦΕΚ 1955 και 1963; Σε περίπτωση που υπάρξει απάντηση πως είναι Ε.Ο. δεν έρχεται σε αντίθεση με το λεκτικό τμήμα του ΦΕΚ του 2013; Και πως χειρίζομαι την περίπτωση; Ποια η νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας που ίσχυε το 1977; Edited Νοέμβριος 10 , 2022 by Pavlos33
lou Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2022 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2022 (edited) On 10/11/2022 at 8:24 ΜΜ, dimitzio2 said: Ποια η αρμόδια υπηρεσία να μου απαντήσει επίσημα και δίχως αμφιβολίες αν το συγκεκριμένο οδικό τμήμα χαρακτηρίστηκε κάποτε ως Εθνική Οδός; Αν έχει αποχαρακτηριστεί; Θα μπορούσε να αποχαρακτηριστεί μόνο το τμήμα που ανήκει στο Ν. Κοζάνης ή Ν. Λάρισας;; Με κάθε επιφύλαξη νομίζω πως αρμόδια υπηρεσία είναι η Διεύθυνση Οδικών Υποδομών (Δ13) / Τμήμα Διαχείρισης Κυκλοφορίας & Μητρώου Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Τηλέφωνα εδώ. .(...)Ποια η νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας που ίσχυε το 1977; Τσέκαρε τα ΦΕΚ 252/Α'/1959 & 9/Α'/1965...(δε γνωρίζω εάν υπάρχει κάποια άλλη τροποποίηση...) Edited Νοέμβριος 11 , 2022 by Pavlos33 έγινε αλλαγή χρώματος γραμματοσειράς σύμφωνα με τους κανόνες συμμετοχής. Pavlos 33
dimitzio2 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2022 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2022 ευχαριστώ πάρα πολύ! μου γεννήθηκε ένα ακόμη ερώτημα, νομικής φύσεως: με βάση το ΦΕΚ του 96 όλα τα τμήματα εθνικών οδών που έχουν εγκαταλειφθεί κατατάσσονται στο τριτεύον εθνικό οδικό δίκτυο. Πριν από αυτό το ΦΕΚ, δεδομένου ότι με τα ΦΕΚ 1955 και 1963 (της κατάταξης και αρίθμησης των εθνικών οδών) δεν υπάρχει αναγραφή με τα εγκαταλελειμμένα τμήματα, - και το ρωτάω λόγω της παραλλαγής της Ε.Ο. που έγινε στη συγκεκριμένη περίπτωση - τα εγκαταλελειμμένα τμήματα Εθνικών Οδών αντιμετωπιζόταν ως Εθνικές Οδοί;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα