zulumpo Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2017 (edited) Καλημέρα, Σε τιμολόγιο παρατηρήθηκε λάθος γραφικό σε ποσο (ολογράφως), μπορεί να διαγραμιστεί και να αναγραφεί το σωστό ποσο επι του ίδιου τιμολογίου ή πρέπει να εκδόσω καινούργιο, και να γράψω πάνω στο παλιό ακυρώθηκε? ευχαριστώ Edited Δεκέμβριος 11 , 2017 by zulumpo
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2017 Καλημέρα, Σε τιμολόγιο παρατηρήθηκε λάθος γραφικό σε ποσο, μπορεί να διαγραμιστεί και να αναγραφεί το σωστό ποσο επι του ίδιου τιμολογίου ή πρέπει να εκδόσω καινούργιο, και να γράψω πάνω στο παλιό ακυρώθηκε? ευχαριστώ Πότε διαπιστώθηκε το λάθος ? Πριν το τιμολόγιο παραδοθεί στον πελάτη ? Υστερα από πχ 10 μήνες ? Στην πρώτη εκδοχή είτε διορθώνεις με διαγράμμιση , είτε ακυρώνεις και εκδίδεις νέο . Στη δεύτερη περίπτωση θέλει λίγο περισσότερη προσοχή και δουλειά.
zulumpo Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2017 (edited) πρίν, διαγράμισα και έγραψα επι του ίδιου το σωστό ευχαριστώ Edited Δεκέμβριος 11 , 2017 by zulumpo
zulumpo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2018 (edited) Επί τιμολογίου που εκτυπώθηκε από υπολογιστή και πληρώθηκε με μετρητά από εμένα δεν αναγράφεται αριθμός τιμολογίου, ως προς τα άλλα στοιχεία είναι πλήρες, υπάρχει πρόβλημα αν το καταχωρήσω στα βιβλία χωρίς τον μοναδικο αριθμό του? Ευχαριστώ Edited Φεβρουάριος 20 , 2018 by zulumpo
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2018 Ο αριθμος ειναι στα υποχρεωτικα στοιχεία. Γιατι δεν επικοινωνεις με τον εκδοτη να διορθωθει το θεμα? Send from Tapatalk
zulumpo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2018 Διορθώθηκε το σφάλμα, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
zulumpo Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2018 Καλησπέρα συνάδελφοι, Στην 2η περίπτωση που αναφέρει ο Sothris τι ενέργειες πρέπει να γίνουν? Ευχαριστώ
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2018 (edited) Η δεύτερη περίπτωση είναι π.χ. περίπτωση που έχει υποβληθεί δήλωση ΦΠΑ, Πελατών_προμηθευτών, δήλωση εισοδήματος. Εξαρτάται και από το λάθος (αξία .. ΦΠΑ... επωνυμία... κλπ) , π.χ. πιθανόν να πρέπει να εκδοθεί πιστωτικό με την ανάλογη αιτιολογία και έκδοση τιμολογίου με τα σωστά στοιχεία. Δεν είμαι σίγουρος αν το λάθος μπορεί να διορθωθεί και πως αν εντοπισθεί σε επόμενη φορολογική περίοδο. Edited Δεκέμβριος 19 , 2018 by georgegaleos 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα