Ήρωνας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2018 Καλημέρα συνάδελφοι και καλή χρονιά. Υπάρχει στην οικογένεια ένα φορτηγάκι Επαγγελματικής Χρήσης 20ετίας. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος σε ποιο νόμο ή σε ποια απόφαση μπορούμε να δούμε τα όρια έξω απο τα οποία επιτρέπεται η πετρελαιοκίνηση για οχήματα απο euro 4 και παλαιότερα. Η τροχαία μου είπε τα όρια είναι το ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, η διεύθυνση μεταφορών μου είπε το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης ενώ η άδεια γράφει όλος ο νομός Θεσσαλονίκης (πράγμα κάπως δύσκολο, καθώς η έδρα είναι η Θεσσαλονίκη και άρα πως γίνεται να έχει βγει η άδεια). Σκοπεύω να ξαναρωτήσω όλες τις υπηρεσίες εγγράφως για να να έχω χειροπιαστές αποδείξεις, απλά επειδή αυτό θα πάρει χρόνο, ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει την απάντηση. Έκανα μια αναζήτηση αλλα δεν βρήκα κάποιο παρόμοιο θέμα στο φόρουμ (δεν ήταν τόσο λεπτομερής να πω την αμαρτία μου).
Romanos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2018 Συνάδελφε, ότι πληροφορία βρεις κάνε την κοινοποίηση. Μη γνωρίζοντας το θέμα, αγόρασα με επαγγελματική άδεια, όχημα euro4(αρχική άδεια 10/10) κι εκ των υστέρων διαπίστωσα ότι δεν μπορώ να κυκλοφορήσω Ν. Αττικής και Ν. Θεσσαλονίκης. Λέω λίγο το κακό, αφού είμαι από επαρχία και λίγες φορές πάω μέχρι την Αθήνα. Έλα μου που βρήκα δουλειά πρόσφατα Θεσσαλονίκη όπου είναι να μετακομίσω σε 2 μήνες το πολύ και δεν ξέρω τι να κάνω. ΥΓ.: Εάν έπαιρνα ένα όχημα με αρχική άδεια 2 μήνες μετά θα ήταν euro5. Στραβώθηκα.
duke33 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Καλημέρα και χρόνια πολλά, η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων πάσης κατηγορίας επιτρέπεται ελεύθερα μόνο για τα Euro 5 & 6. Ο νόμος 4030 /2011 στο άρθρο 50 αναφέρει: «1. Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους μέχρι τεσσάρων χιλιάδων (4.000) χιλιογράμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης, που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν.1959/1991 (Α΄ 123), εφόσον η τεχνολογία τους πληροί εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του Κανονισμού (ΕΚ) 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 (EURO V και EURO VI) ή μεταγενέστερου.» Για τα προγενέστερα Euro 4 -3 - 2 -1 απαγορεύεται η κυκλοφορία τους από και εντός των παρακάτω περιοχών. Στον Νομό Άττικής Ελευσίνα –Μαγούλα –Φυλή –Αχαρνές –Θρακομακεδόνες –Βαρυμπόμπη –Κρυονέρι -Άγιος Στέφανος –Άνοιξη –Σταμάτα –Ροδόπολη –Διόνυσος –Πικέρμι –Σπάτα –Κορωπί –Βάρη –Βάρκιζα. Για τον Νομό Θεσσαλονίκης: Ν. Ιωνίας (Διαβατών) Καλοχωρίου, Ευκαρπίας, Ασβεστοχωρίου, Πανοράματος και Πυλαίας. Θα τα βρείτε στο pdf ΦΕΚ 519/Β/12.8.92. Η απαγόρευση κυκλοφορίας υπάρχει στο pdf ΦΕΚ 123 Α/5-8-91. Εξαιρέσεις: επιτρέπεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων ταξί, λεωφορείων, βαρέων φορτηγών και στρατιωτικών οχημάτων, καθώς και ιδιωτικών φορτηγών κάτω των 4 τόνων, των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν άδεια παραγωγού ή πωλητή σε λαϊκές αγορές και μεταφέρουν προϊόντα. Και γι’ αυτά όμως τα αυτοκίνητα υπάρχουν προϋποθέσεις ηλικίας και τεχνολογίας, που καθορίστηκαν από την απόφαση 25543/1207 (ΦΕΚ 577 Β, 18-05-2001). Συν τα αυτοκίνητα που φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας ΚΥ (κρατικά αυτοκίνητα), ΔΣ (διπλωματικό σώμα), ΞΑ (ξένες αποστολές) και ΑΠ (ανάπηρος πολέμου) σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 1 του Ν.722/77 (ΦΕΚ 299-Α). Το πρόστιμο είναι 147 ευρώ, αφαίρεση άδειας οδήγησης και κυκλοφορίας για ένα μήνα. Στην πράξη δεν κόβουν κλήσεις ή περιορίζονται στο διοικητικό πρόστιμο. Για την διευκόλυνση των αστυνομικών αρχών στην αναγνώριση και τον έλεγχο φέρουν γράμμα Π (πετρελαιοκίνητο) στον ανεμοθώρακα και αναγραφή της σχετικής απαγόρευσης κυκλοφορίας στους εν λόγω νομούς επί της άδειας κυκλοφορίας. Τώρα ακούστε τι ισχύει για τα υπόλοιπα και κυρίως τι συμβαίνει σε περίπτωση ατυχήματος ή κλοπής του οχήματος με τις ασφαλιστικές εταιρείες ; Όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες σε περίπτωση ατυχήματος εντός των παραπάνω περιοχών καλύπτουν τις ζημιές έναντι τρίτων σαν μέρος της αστικής ευθύνης. Αλλά δεν καλύπτουν όλες την ολική κλοπή εντός αυτών των περιοχών. Στους γενικούς και ειδικούς όρους ασφάλισης (βιβλιαράκια ή στις ιστοσελίδες τους πλέον) στους οποίους παραπέμπουν πάνω στα ασφαλιστήρια συμβόλαια κάποιες εξαιρούν της ασφάλισης όταν το όχημα κινείται σε οδούς επί των οποίων απαγορεύεται από τις αρχές η κυκλοφορία. ΦΕΚ 123 Α. 5-8-91.pdf ΦΕΚ 519. Β. 12.8.92.pdf ΦΕΚ 577.Β 18.05.2001.pdf ΥΠΕΚΑ Πετρελαιοκίνηση.pdf Nόμος 4030-2011 Άρθρο 50.pdf 4
duke33 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Romane η ταξινόμηση Εuro 5 άρχισε τον Ιανουάριο του 2011. Υπάρχουν όμως και κάποια Euro 5 που ταξινομήθηκαν νωρίτερα και τα οποία εσφαλμένως πλέον φέρουν απαγόρευση κυκλοφορίας στην άδεια σύμφωνα με τον νόμο 4030/2011 Άρθρο 50. Ταξινομήθηκαν δηλαδή προτού ψηφισθεί ο νόμος. 2
Ήρωνας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Duke33 να είσαι καλα άνθρωπε μου! Αυτό ακριβως ήθελα, ΦΕΚ. Σε υπερ-ευχαριστώ!!Όπως πολύ σωστά λες, οι ασφαλιστικές δεν σε καλύπτουν όταν κυκλοφορείς κάπου παράνομα. Και σε περίπτωση που χτυπήσεις (ή πέσει πάνω σου) πεζός, τα πράγματα αγριεύουν πολύ. Παρ' όλα αυτά μια χαρά σου βγάζουν άδεια με έδρα Θεσσαλονίκη και μια χαρά σε ασφαλίζουν.
duke33 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Ήρωνα σε ποια ασφαλιστική είσαι ; Θέλει προσεκτική επιλογή ασφαλιστικής εταιρείας κατόπιν ενδελεχούς έρευνας των γενικών & ειδικών όρων και εξαιρέσεων που έχουν. Οι ασφαλιστές & ασφαλιστικές δεν σου τα αναφέρουν αυτά δια ζώσης για να μην χάσουν τον πελάτη και το κέρδος τους. Εν συντoμία να σου αναφέρω πως καλύπτουν βάση των όρων τους εντός και των παραπάνω περιοχών νομών Αττικής & Θεσσαλονίκης Εθνική Ασφαλιστική, Anytime, Generali, AIG, AXA, Ατλαντική Ένωση, Groupama και άλλες, αλλά δεν καλύπτουν ΑΤΕ - Αγροτική Ασφαλιστική πλέον ERGO, Ευρωπαϊκή Πίστη, Μινέττα, Υδρόγειος και πιθανόν και άλλες. Αν μπορεί και γνωρίζει να μας απαντήσει ο dimitris GM τι συμβαίνει στην περίπτωση σταθμευμένου - κλειδωμένου (δηλαδή ακινητοποιημένου για ημέρες) πετρελαιοκίνητου οχήματος εντός των απαγορευμένων ζωνών κυκλοφορίας και αν μπορεί να κόψει πρόστιμο η τροχαία σε τέτοια περίπτωση. Ισχύει δηλαδή κάτι ανάλογο με τον δακτύλιο στην Αθήνα ; Απαγορεύεται η κίνηση - κυκλοφορία αλλά όχι η περίπτωση να βρεθεί παρκαρισμένο εντός του δακτυλίου ; 1
Ήρωνας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 (edited) Δεν γνωρίζω ποια ασφαλιστική είναι. Το όχημα δεν είναι δικό μου, αλλα του ξαδέρφου μου. Στο τηλέφωνο ο ασφαλιστής ήταν σαν την Πυθία (όπως συνηθίζεται άλλωστε). Δηλαδή είπε ότι αν είσαι παράνομος με οποιοδήποτε τρόπο δεν σε καλύπτουν και τον παρέπεμψε να δει τι γράφει η άδεια του οχήματος. Η δε άδεια γράφει όντως απαγορεύεται η κίνηση μέσα στις ζώνες των Ν. Αττικής και Ν. Θεσσαλονίκης, απλά ήθελα να επιβεβαιώσω τα όρια αυτών των ζωνών. Γενικά δεν υπάρχει κανόνας, είναι θέμα περιπτώσεων. Γνωρίζω περίπτωση πετρελαιοκίνητου 4χ4 που τον χτύπησαν (ελαφρά) απο πίσω, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η τροχαία του ζήτησε τον λόγο που ήταν στο κέντρο και αυτός είπε πως πήγε στο συνεργείο με το οποίο συνεργάζεται και βρίσκεται στον Βαρδάρη. Η τροχαία θεώρησε επαρκή την αιτιολόγηση του και δεν είχε κάποια επίπτωση, ενώ η ασφαλιστική τον κάλυψε. Edited Ιανουάριος 6 , 2018 by Ήρωνας
duke33 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Η επίσκεψη για τυχόν βλάβη στο συνεργείο της επίσημης κεντρικής αντιπροσωπείας & εισαγωγής αυτοκινήτων είναι όπως είπες η πλέον γνωστή δικαιολογία που γίνεται αποδεκτή, ακόμα και από τις ασφαλιστικές όταν το κόστος της ζημιάς είναι μικρό προκειμένου να μην χάσουν τον πελάτη. Το μείζον ζήτημα είναι τι γίνεται όταν ένα τέτοιο αυτοκίνητο κλαπεί εντός αυτών των περιοχών ; Τότε το κόστος αποζημίωσης είναι μεγάλο έως 10000-15000 ευρώ για τα πιο νέας χρονολογίας και ορισμένες ασφαλιστικές αρνούνται να καλύψουν την ασφάλιση.
Romanos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Σ' ευχαριστώ Duke33 για τις πολύτιμες πληροφορίες. Άρα σύμφωνα με αυτά που αναφέρεις, 1ον μπορεί η άδεια κυκλοφορίας να αναφέρει την απαγόρευση κυκλοφορίας εντός ζωνών Ν. Αττικής και Ν. Θεσσαλονίκης αλλά όχι για όλο το νομό αλλά στις περιοχές που αναφέρονται τα ΦΕΚ; 2ον Απαγορεύεται η κυκλοφορία σε περιοχή π.χ. Ελευσίνα, Σπάτα, Κορωπί κ.ά. Από αυτές τις περιοχές διέρχεται η Αττική οδός. Άρα δε μπορούμε να κυκλοφορήσουμε Αττική οδό ή στο πολεοδομικό ιστό των κάτωθι περιοχών; Αντίστοιχα για Εγνατία οδό που εάν δεν κάνω λάθος διέρχεται από Διαβατά. Για τα προγενέστερα Euro 4 -3 - 2 -1 απαγορεύεται η κυκλοφορία τους από και εντός των παρακάτω περιοχών. Στον Νομό Άττικής Ελευσίνα –Μαγούλα –Φυλή –Αχαρνές –Θρακομακεδόνες –Βαρυμπόμπη –Κρυονέρι -Άγιος Στέφανος –Άνοιξη –Σταμάτα –Ροδόπολη –Διόνυσος –Πικέρμι –Σπάτα –Κορωπί –Βάρη –Βάρκιζα. Για τον Νομό Θεσσαλονίκης: Ν. Ιωνίας (Διαβατών) Καλοχωρίου, Ευκαρπίας, Ασβεστοχωρίου, Πανοράματος και Πυλαίας. Θα τα βρείτε στο pdf ΦΕΚ 519/Β/12.8.92. Η απαγόρευση κυκλοφορίας υπάρχει στο pdf ΦΕΚ 123 Α/5-8-91.
duke33 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2018 1. Ακριβώς όπως το έγραψες Romane η άδεια κυκλοφορίας γράφει επακριβώς "Απαγόρευση κυκλοφορίας εντός ζώνης Ν.Αττικής - Ν. Θεσσαλονίκης", οι περιοχές ορίστηκαν στο ΦΕΚ 519 Β 12/8/1992 Άρθρο 1 σελ. 4873. Δεν γράφουν πάνω στην άδεια όλες τις περιοχές αναλυτικά. Δηλαδή π.χ στο Σούνιο, την Ανάβυσσο, το Λαύριο κινείσαι νόμιμα. Η ζώνη είναι από αυτούς τους δήμους και προς τα μέσα, συμπεριλαμβάνει δηλαδή και τους αναφερόμενους δήμους και τον πολεοδομικό τους ιστό. Το 1992 Σπάτα εννοούσαν τον τότε δήμο Σπατών και όχι τον τότε Δήμο Ραφήνας για την πρόσβαση στο λιμάνι. 2. Επιτρέπεται κανονικά η κυκλοφορία σε όλη την Αττική Οδό. Tο τραγελαφικό είναι πως μπορείς να πας στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος αλλά όχι στο λιμάνι του Πειραιά για τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη. Δεν γνωρίζω για την Εγνατία Οδό αλλά υποθέτω πως ισχύει κάτι αντίστοιχο με την Αττική Οδό. Στην πράξη σπανιότατα γράφουν και το 2016 στην Αθήνα κόπηκαν 26 τέτοιες παραβάσεις (75 ευρώ στις 10 ημέρες). Αν τα πράγματα όμως ζορίσουν οικονομικά για την κυβέρνηση μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα και να αρχίσουν να γράφουν. Περισσότερο πρέπει να ανησυχείτε για τις ασφάλειες σε τέτοιες περιπτώσεις παρά για την τροχαία. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα