body125z Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 οταν οι εργάτες ρίχνουν 5 - 6 μπυρόνια και κάνουν ισορροπία μέσα στο λιοπύρι ανάμεσα σε σούβλες - οπλισμούς στο 2 όροφο για να σκυροδετήσουν μετά φταίχτης είναι ο Μηχανικός... καλά έκανε η spiecapag στο ΤΑΡ και έδιωχνε προσωπικό μετά από αλκοτέστ..
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 (edited) Πάλι μάρτυρες γινόμαστε των θλιβερών αυτών νέων που ως επαναλαμβανόμενα βέβαια μόνον ως παλιές καθ΄έξιν αμαρτίες (μη τις πω μα@&$ιες) έρχονται ως ζόμπι που ζητάν το αίμα των "υπευθύνων του εργοταξίου". Κι εδώ γίνεται ο χωρός των υπευθυνανευθύνων, των " έλα μωρέ τώρα μη σε νοιάζει ", των " δεν έχουμε ώρα για τέτοια πράματα ", των "ποιός θα πληρώνει και για εξωτερικές σκαλωσιές και παταρώματα για κατεδαφίσεις τώρα...", των "κυρ μηχανικέ σε θέλω μόνο για τα σίδερα, ο μάστρο Φρέντυ είναι καλός και ξέρει ....".......κ.λ.π Πρόσφατα είχαν γραφεί ακετά και εδώ http://www.michanikos.gr/topic/46202-%CE%9F%CE%B9-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%B6%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B6%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82/page-2 Δυστυχώς απόλυτη εξασφάλιση του μηχανικού δεν υπάρχει λόγω της "εξ αδιαιρέτου" συνευθύνης του..... Για το "δια ταύτα", αυτό που μπορεί και πρέπει να κάνει ΣΥΝΕΧΩΣ ο επιβλέπων είναι: να ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ και γράφει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ υποδείξεις στο ημερολόγιο έργου με ενυπόγραφη ενημέρωση υπεργολάβων και ιδιοκτήτη και κάπου-κάπου να επισείει και τον κίνδυνο ελέγχου και επιβολής προστίμων από τα ΣΕΠΕ του Υπουργείου...... να παρέχει σε κάθε εργαζόμενο έγγραφη ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΗ πρότυπη ενημέρωση για τους κινδύνους και τα μέτρα ασφαλέιας που αυτός είναι υπεύθυνος να τηρεί. να τηρεί το Η.Μ.Α με τις παρατηρήσεις του σε εξασφαλισμένη θέση για ... ώρα ανάγκης.... Πάνω απ΄όλα βέβαια να είναι "υποψιασμένος" όσο μπορεί και να μην πηγαίνει στο γιαπί κατά το "σε θέλω..... μόνο για τα σίδερα..." ... για να μην τον ακολουθήσει αυτό και σε άλλα "σίδερα"....... Υ.Γ1 Το Ημ. Μέτρων Ασφ. πλέον ΔΕΝ σφραγίζεται από την επιθεώρηση βάσει της Αποφ-14867/825/14 που, κακώς για μένα, "απλοποιεί" την διαδικασία και χαλαρώνει έτσι συνειδήσεις χωρίς βεβαίως να απαλλάσσει ευθυνών. Αλλά τι τους νοιάζει αυτούς, αφού το 100% της ευθύνης θα το μοιράσουν τότε όπως θέλουν. Υ.Γ2 Όλα αυτά δεν είναι τυχερά όπως αναφέρθηκε παραπάνω και μπορούμε μέσα στην χαοτικότητα των συνιστωσών παραμέτρων να επηρεάσουμε την συχνότητα των ατυχημάτων για το καλό όλων, αλλά και την ζυγαριά των ευθυνών για το δικό μας καλό........ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ αποφ.825-14.pdf Edited Ιανουάριος 15 , 2018 by Anton_civeng
cvlengnr Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Επειδή ακριβώς Πάλι μάρτυρες γινόμαστε των θλιβερών αυτών νέων που ως επαναλαμβανόμενα βέβαια μόνον ως παλιές καθ΄έξιν αμαρτίες (μη τις πω μα@&$ιες) έρχονται ως ζόμπι που ζητάν το αίμα των "υπευθύνων του εργοταξίου". Κι εδώ γίνεται ο χωρός των υπευθυνανευθύνων, των " έλα μωρέ τώρα μη σε νοιάζει ", των " δεν έχουμε ώρα για τέτοια πράματα ", των "ποιός θα πληρώνει και για εξωτερικές σκαλωσιές και παταρώματα για κατεδαφίσεις τώρα...", των "κυρ μηχανικέ σε θέλω μόνο για τα σίδερα, ο μάστρο Φρέντυ είναι καλός και ξέρει ....".......κ.λ.π Αλλα και επειδη πρεπει και οι μηχανικοι να ζησουν καπως και δεν έχουν το περιθωριο να ρίξουν άκυρο στις παραπάνω πρακτικές Οδηγουμαστε αναγκαστικά στο Μόνο μεγάλες κατασκευαστικές τηρούν κάποια σοβαρά μέτρα. Στα ιδιωτικά όλα είναι χύμα. Και οι υπεργολάβοι ΔΕΝ ακούνε αφού όλοι είναι στα γιαπιά....από 10 χρονών! Συμπερασμα : Στην μπανανια που ζουμε αν θελετε να ειστε ησυχοι μην αναλαμβανετε επιβλέψεις κλπ
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 (edited) Όποιος έχει δουλέψει αρκετά ΚΑΙ σε μεγάλες κατασκευαστικές ΚΑΙ σε ιδιωτικά γιαπιά δεν μπορεί παρά να ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ με αυτά που θεωρείς ως δεδομένα και που βγάζεις ως καταληκτικό συμπέρασμα. Οι μεγάλες κατασκευαστικές έχουν τους εργολάβους κι αυτοί τους "υπεργολάβους" αρχιμάστορες κυρ Μήτσους οπότε η ευθύνη, η συνεννόηση, η εντολή, η επιρροή μπερδεύεται όπως με τις πολυεθνικές και τις θυγατρικές τους που δύσκολα βγάζουν άκρη και οι ορκωτοί λογιστές... Απ΄την άλλη, η μεγάλη έκταση των μεγάλων έργων αυξάνει δραματικά τον κίνδυνο ατυχήματος , οπότε και την ανάγκη Συντονιστών Μέτρων Ασφαλέιας και μίας γραφειοκρατίας που κάποιες φορές έρχεται καθυστερημένη μετά το ατύχημα ...!!!! Η έλευση του κινδύνου σε αυτά τα έργα που λες είναι πολύ μεγαλύτερης πιθανότητας και σε περιβάλλον που δεν συνεργάζονται πάντα όλοι, ειδικά όταν έχουν πέσει μεγάλες εκπτώσεις και αφ΄εταίρου οι υπεργολάβοι αλλάζουν συνεχώς το προσωπικό τους με τράμπες από άλλα έργα τους...! Αυτά δεν συμβαίνουν τουλάχιστουν στα ιδιωτικά γιαπιά όπου μπορείς να έχεις αμεσότητα επιρροής, αρκεί να ξέρεις τι και πως θα το κάνεις και να μην ελπίζεις στην "διαλυτότητα" της ευθύνης και στο μπαλάκι του "πιγκ πογκ" ανάμεσα σε 15 άλλους συνκατηγορουμένους σου του μεγάλου έργου .....!! Έχω βρεθεί ως Επιβλέπων και στις δύο περιπτώσεις έργων (μικρά - μεγάλα) και μάλιστα σε μεγάλο Ολυμπιακό έργο με δύο επιτυχείς δικαστικούς αγώνες και μπορώ να σου πω ότι το συμπέρασμα σου : "Συμπερασμα : Στην μπανανια που ζουμε αν θελετε να ειστε ησυχοι μην αναλαμβανετε επιβλέψεις κλπ" λυπάμαι, αλλά μόνο ως ανώριμη υπερβολή μπορεί να θεωρηθεί ,,,,,, Edited Ιανουάριος 15 , 2018 by Anton_civeng
Etak4 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Ας ιδρυθεί ένα τμήμα για βρεφονηπιοκομους μηχανικούς...Οποίος έχει βρεθεί σε ανάλογη θέση καταλαβαίνει το παράλογο της υπόθεσης...
nik Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Όποιος έχει δουλέψει αρκετά ΚΑΙ σε μεγάλες κατασκευαστικές ΚΑΙ σε ιδιωτικά γιαπιά δεν μπορεί παρά να ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ με αυτά που θεωρείς ως δεδομένα και που βγάζεις ως καταληκτικό συμπέρασμα. Στην μεγάλη κατασκευαστική. Ξαναλέω..ΜΕΓΑΛΗ, ο εργάτης θα φορέσει και ένα γιλέκο και ένα κράνος. Δεν λέει κανείς ότι όλα είναι τέλεια φυσικά. Επίσης υπάρχει μία σχετική τάξη στο εργοτάξιο, δεν βλέπεις παντού σκουπίδια, σκαλωσίες, σκάλες κτλ. Τέλος υπάρχει συνήθως εργοταξιάρχης ο οποίος ελέγχει κάποια πράγματα. Μιλάω για τα οικοδομικά έργα. Και όλα αυτά γιατί το κόστος αυτών των μέτρων είναι αστείο σε σχέση με αυτά που θα πληρώσει η εταιρεία αν γίνει κάτι. Επίσης υπάρχει και ασφάλιση αυτών των έργων με πιο σοβαρούς όρους από μία απλή οικοδομή π.χ. οπότε προσέχουν. Από εκεί και πέρα παντού συμβαίνουν ατυχήματα και η λύση δεν είναι να μην αναλάμβάνουμε επιβλέψεις....αλλά να προσέχουμε όσο μπορούμε.
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 (edited) Etak4 Γιατί όχι, αν κάποιοι αισθάνονται ότι χρειάζονται βροφο-νοιπιο-κόμηση .... Θα μπορούσε ακόμη να γυρίσουν και μερικοί στην θερμοκοιτίδα αν έχουν βγει προώροι.... nik ο μεγάλος δράκος των ατυχημάτων είναι οι πτώσεις από ύψος, οι πτώσεις αντικειμένων επί εργαζομένου και οι εγκλωβισμοί σε μπάζα, κι εδώ δεν παίζουν τα ΜΑΠ (γαντάκια, παπουτσάκια και κράνη) που εξ΄άλλου τα αγοράζεις μία φορά με κάποιο μικρό κόστος. Τα μεγάλα κόστη που είναι επαναλαμβανόμενα και όχι άπαξ είναι οι σωστές σκαλωσιές, οι θώρακες με κουπαστές στα άκρα πλακών, οι περιφράξεις ορυγμάτων και οι αντιστηρίξεις εδαφών - κατασκευών που πονάνε σε κόστος γι αυτό σφυράν αδιάφορα ..... Edited Ιανουάριος 15 , 2018 by Anton_civeng
gk8719 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δυστυχως η μονη λυση για τον μηχανικο (αν θελει να αποφυγει τις αποζημιωσεις απο την τσεπη του λογω αγωγων ) ειναι η ασφαλιση εναντι παντος κινδυνου ή να μην εχει στο ονομα του κανενα περιοουσιακο στοιχειο. Το ποινικο ζητημα δυσκολα θα το αποφυγει αλλα αν εχει και γερο στομαχι δεν θα τον πολυενοχλησει. Και εαν απο χρονια αποκτήσει περιουσιακά στοιχεία ; Sent from my iPhone using Tapatalk
gk8719 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Η λύση ειναι μια εαν δε θες να σου πάρουν κ τα σώβρακα σε αστική δίκη : ασφάλιση του συνόλου των εργατών έναντι ατυχήματος . Ετσι θα πληρώσει η ασφαλιστική τα 100 ή 300 χιλιάρικα Στο ποινικό δε σε νοιάζει ειναι πλημμελήματα , εξαγοράσιμα Sent from my iPhone using Tapatalk
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2018 Συνάδελφοι, σε όλα τα σωστά που λέτε, να προσθέσω την στρέβλωση του εργατικού μας δικαίου: Ο υπεργολάβος, που κλείνει μία δουλειά με τιμή μονάδος, που έχει υπό την εξουσία του το συνεργείο, που παίρνει τα λεφτά και πληρώνει μεροκάματα (κρατώντας εργολαβικό ποσοστό για την πάρτη του), που κόβει τιμολόγιο (αν χρειαστεί), και που δικαιολογεί δαπάνες υλικών και εργαλείων ως επαγγελματικά έξοδα, δεν θεωρείται ούτε από το ΙΚΑ, ούτε από τα δικαστήρια εργοδότης. Είναι νταβατζής και αρχι-νονός με τις πλάτες του νόμου, μπορεί να εκμεταλλεύεται την μαύρη εργασία άλλων οικοδόμων, μεταναστών και προσφύγων, να πουλάει ένσημα, να τους εκθέτει σε κίνδυνο για ίδιο όφελος, να επιδεικνύει βαριά αμέλεια για την σωματική τους ακεραιότητα, χωρίς να τον ελέγχει κανείς. Μπορεί να είναι γραμμένος στον ΟΑΕΔ και συγχρόνως να εργάζεται, μπορεί να φορτώνει τους εργάτες του στην καρότσα μαζί με τα σανίδια τις σκαλωσιές και τα τσιμέντα, μπορεί να απαιτεί εργασία μέχρι το βράδυ χωρίς -εννοείται- καμία υπερωρία, μπορεί να μην πληρώνει μεροκάματα "επειδή μπήκαμε μέσα". Δεν λέω ότι όλα τα συνεργεία είναι έτσι, είναι όμως τόσα που να καθορίζουν τον κλάδο του οικοδόμου. Είναι η πιο στυγνή μορφή εργοδοσίας, στην οποία μπορεί να αναρριχηθεί ο καθένας που έχει ελλείπείς ηθικές αναστολές, ανεπαρκείς γνώσεις, και εργασιακά αντανακλαστικά τύπου Θερναδιέρου. Δυστυχώς, ούτε η δικαιοσύνη, ούτε ο κλάδος των μηχανικών, ούτε τα εργατικά συνδικάτα λένε να ξυπνήσουν και να απαιτήσουν εργοδοτικές ευθύνες από τους θέσει και φύσει εργοδότες. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα