Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εισφορά σε χρήμα


LambrosL

Recommended Posts

Γεια σας,
 
Έχω δύο ερωτήσεις σχετικά με την εισφορά σε χρήμα όταν μία περιοχή εντάσσεται στο σχέδιο πόλεως. Δεν είμαι μηχανικός και δεν γνωρίζω πολλά.
 
1. Η περιοχή που έχω σπίτι εντάχθηκε στο σχέδιο πόλεως αλλά δεν έχει γίνει πράξη εφαρμογής. Έχω ήδη σπίτι εκεί και δεν θα βγάλω κάποια νέα άδεια για να χτίσω. Ο Δήμος μου ζητάει εισφορά σε χρήμα ως προκαταβολή. Μπορεί να ζητήσει λεφτά πριν την κύρωση της πράξης εφαρμογής;
 
2. Στο συγκεκριμένο σπίτι είμαστε 3 ιδιοκτήτες (100% επικαρπία ο πατέρας μου, εγώ 50% κυριότητα, και η αδελφή μου 50% κυριότητα). Ο Δήμος ζητάει από τον κάθε ιδιοκτήτη το σπιτιού το ίδιο ποσό π.χ. 100ΕΥΡ. Σύνολο 300ΕΥΡ και οι τρεις. Ενώ στο διπλανό ακριβώς ίδιο σπίτι (ίδια τετραγωνικά κλπ) επειδή υπάρχει μόνο ένας ιδιοκτήτης του ζητάει 100ΕΥΡ. Η εισφορά πάει ανά ιδιοκτήτη ή ανά ιδιοκτησία; Δηλαδή αν υπήρχαν 10 συνιδιοκτήτες για το ακίνητο μου θα πληρώναμε σύνολο 1000ΕΥΡ;
 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

 

Αναρτήστε τα θέματα και τα ερωτήματά σας, στη σωστή θεματική κατηγορία. Το θέμα σας μεταφέρθηκε στην παρούσα.
Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής
Pavlos33

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

ναι,  δικαιουται

 

με το ΦΕΚ  Β 204/2004

 

κατα τα λοιπα θα χρειαστει να δεις τους χρηματικους καταλογους.

Εκει φαινεται τι και πώς σας χρεωσε ο Δημος.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

 

Για να καταλάβω, αν είμαστε 10 συνιδιοκτήτες για το ίδιο ακίνητο θα πληρώναμε πιο πολλά σε σχέση με το να είναι μόνο ένας;

Link to comment
Share on other sites

κατάλαβα, άρα το ποσό είναι ένα και ο κάθε ιδιοκτήτης πληρώνει το δικό του ποσοστό.

 

Ο Δήμος έβγαλε το ίδιο ποσό για όλους του ιδιοκτήτες της περιοχής (100ΕΥΡ), ως προκαταβολή πάντα, ανεξαρτήτους εμβαδόν, σπίτι, κλπ.

 

Θα πρέπει να πάει στον Δήμο να δω τους χρηματικούς καταλόγους.

 

Ευχαριστώ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites