Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν εννοούσα μόνιμη εγκατάσταση με πίνακες, διακόπτες κλπ, μια λάμπα για να φωτίζει όταν θα είναι στο δωμάτιο με τον κινητήρα, άντε και να φορτίζει το κινητό.

... Με λίγα λόγια stay safe.

συμφωνώ και επαυξάνω, και όχι μόνον για το τελευταίο.
Δεν ήξερα ότι απαγορεύεται και αυτό, ty.

 

Δημοσιεύτηκε

Άσχετα με το τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται, και βλέποντας μόνο το τεχνικό κομμάτι, η ασύμμετρη φόρτιση που θα δημιουργηθεί από τον Μ/Σ 400/230, απαιτεί την ύπαρξη ουδετέρου (καθώς το διανυσματικό άθροισμα των ρευμάτων θα πάψει να είναι ίσο με μηδέν).

 

Άρα δεν κερδίζουμε τίποτα με τον Μ/Σ αφού θα πρέπει να τραβηχτεί και ουδέτερος από τον πίνακα.

 

Μία νέα παροχή από τον πίνακα 3x2.5 - 16Α είναι η μόνη, ασφαλής (πρώτα από όλα), οικονομική και νόμιμη λύση.

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει τριφασικού μετασχηματιστής με 220 έξοδο.απο εκεί θα μπει σε πινακίδες,γειώσεις ,διακόπτες,ασφάλειες ,δδε, και ότι άλλο απαιτείται.

Δεν είναι κάτι επικίνδυνο η παρατυπο.κατα πόσο είναι συμφέρον να το κάνει δεν γνωρίζω.

Δημοσιεύτηκε

Αν είναι να μπεις σε αυτήν την διαδικασία, φτιάχνεις υποπίνακα στο χώρο του κινητήρα που από εκεί τροφοδοτούνται κινητήρας, ρευματοδότες κτλ και είσαι σε όλα σύννομος.

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.