AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2018 Δεν εννοούσα μόνιμη εγκατάσταση με πίνακες, διακόπτες κλπ, μια λάμπα για να φωτίζει όταν θα είναι στο δωμάτιο με τον κινητήρα, άντε και να φορτίζει το κινητό. ... Με λίγα λόγια stay safe. συμφωνώ και επαυξάνω, και όχι μόνον για το τελευταίο.Δεν ήξερα ότι απαγορεύεται και αυτό, ty.
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2018 Ελπίζω να μην φάνηκα πολύ επιθετικός στην προηγούμενη απάντηση μου.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2018 Άσχετα με το τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται, και βλέποντας μόνο το τεχνικό κομμάτι, η ασύμμετρη φόρτιση που θα δημιουργηθεί από τον Μ/Σ 400/230, απαιτεί την ύπαρξη ουδετέρου (καθώς το διανυσματικό άθροισμα των ρευμάτων θα πάψει να είναι ίσο με μηδέν). Άρα δεν κερδίζουμε τίποτα με τον Μ/Σ αφού θα πρέπει να τραβηχτεί και ουδέτερος από τον πίνακα. Μία νέα παροχή από τον πίνακα 3x2.5 - 16Α είναι η μόνη, ασφαλής (πρώτα από όλα), οικονομική και νόμιμη λύση.
vasilllis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2018 Υπάρχει τριφασικού μετασχηματιστής με 220 έξοδο.απο εκεί θα μπει σε πινακίδες,γειώσεις ,διακόπτες,ασφάλειες ,δδε, και ότι άλλο απαιτείται. Δεν είναι κάτι επικίνδυνο η παρατυπο.κατα πόσο είναι συμφέρον να το κάνει δεν γνωρίζω.
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 Αν είναι να μπεις σε αυτήν την διαδικασία, φτιάχνεις υποπίνακα στο χώρο του κινητήρα που από εκεί τροφοδοτούνται κινητήρας, ρευματοδότες κτλ και είσαι σε όλα σύννομος. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα