AMHxaNos Δημοσιεύτηκε January 24, 2018 at 08:13 μμ Δημοσιεύτηκε January 24, 2018 at 08:13 μμ Δεν εννοούσα μόνιμη εγκατάσταση με πίνακες, διακόπτες κλπ, μια λάμπα για να φωτίζει όταν θα είναι στο δωμάτιο με τον κινητήρα, άντε και να φορτίζει το κινητό. ... Με λίγα λόγια stay safe. συμφωνώ και επαυξάνω, και όχι μόνον για το τελευταίο.Δεν ήξερα ότι απαγορεύεται και αυτό, ty.
stayros Δημοσιεύτηκε January 24, 2018 at 11:18 μμ Δημοσιεύτηκε January 24, 2018 at 11:18 μμ Ελπίζω να μην φάνηκα πολύ επιθετικός στην προηγούμενη απάντηση μου.
antloukidis Δημοσιεύτηκε January 25, 2018 at 06:42 πμ Δημοσιεύτηκε January 25, 2018 at 06:42 πμ Άσχετα με το τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται, και βλέποντας μόνο το τεχνικό κομμάτι, η ασύμμετρη φόρτιση που θα δημιουργηθεί από τον Μ/Σ 400/230, απαιτεί την ύπαρξη ουδετέρου (καθώς το διανυσματικό άθροισμα των ρευμάτων θα πάψει να είναι ίσο με μηδέν). Άρα δεν κερδίζουμε τίποτα με τον Μ/Σ αφού θα πρέπει να τραβηχτεί και ουδέτερος από τον πίνακα. Μία νέα παροχή από τον πίνακα 3x2.5 - 16Α είναι η μόνη, ασφαλής (πρώτα από όλα), οικονομική και νόμιμη λύση.
vasilllis Δημοσιεύτηκε January 25, 2018 at 03:13 μμ Δημοσιεύτηκε January 25, 2018 at 03:13 μμ Υπάρχει τριφασικού μετασχηματιστής με 220 έξοδο.απο εκεί θα μπει σε πινακίδες,γειώσεις ,διακόπτες,ασφάλειες ,δδε, και ότι άλλο απαιτείται. Δεν είναι κάτι επικίνδυνο η παρατυπο.κατα πόσο είναι συμφέρον να το κάνει δεν γνωρίζω.
stayros Δημοσιεύτηκε January 26, 2018 at 06:36 πμ Δημοσιεύτηκε January 26, 2018 at 06:36 πμ Αν είναι να μπεις σε αυτήν την διαδικασία, φτιάχνεις υποπίνακα στο χώρο του κινητήρα που από εκεί τροφοδοτούνται κινητήρας, ρευματοδότες κτλ και είσαι σε όλα σύννομος. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα