Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αλλάζει η φιλοσοφία των αστικών συγκοινωνιών


Engineer

Recommended Posts

@terry, μπορεί να είναι μία όμορφη πόλη τα Χανιά, αλλά μητροπολιτικό κέντρο δεν είναι. Οι κλίμακες, οι ανάγκες και οι απαιτήσεις του μεταφορικού έργου είναι πολύ διαφορετικές.

Τα ΜΜΜ, στις περισσότερες μεγάλες πόλεις της Ευρώπης είναι υπό τον έλεγχο του δημοσίου ή των δήμων, ωστόσο δεν είναι εκεί το θέμα μας.

Αν διάβασες προσεκτικά το άρθρο τόσο στον δημόσιο ΟΑΣΑ, όσο και στον ιδιωτικό ΟΑΣΘ, η κακοδιαχείριση και η διασπάθιση του δημόσιου χρήματος ήταν δεδομένη. 

Οπότε, πιο σημαντικό από όλα νομίζω ότι είναι το θέμα της διοίκησης ενός τέτοιου οργανισμού και οι μηχανισμοί ελέγχου που υπάρχουν ή θα πρέπει να δημιουργηθούν, ενώ το θέμα ιδιωτικό ή δημόσιο είναι φιλοσοφικού περιεχομένου. 

 

Εχεις δει πολλες Δ. Υπηρεσιας να μπορουν να οργανωθουν?

Πως?

Με τα κομματικα στελεχη?

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και επιλογη του να σταματησεις να ειναι τοσο σπαταλο/ανοργανωτο/δυσκαμπτο/δυσλειτουργικό/ και αλλα πολλά το δημόσιο.

Αλλα βεβαιως ειναι πιο πιθανό να ανατείλλει απο τη δύση......

Link to comment
Share on other sites

καθολου  φιλοσοφικη  κουβεντα  δεν  είναι 

αποδειξη  360  δις  δημοσιο  χρεος  πως  νομιζεις  ότι  εγινε ;;;

η  διαφορα  είναι  ότι  στον  ιδιωτικο  τομεα  υπαρχουν  λιγοι  μετοχοι  και  σε  οργανωμένα   κρατη

πληρωνουν  την  ζημια . δεν μιλω  για  την  ελλαδα  της  βαλκανικης  μιζέριας.  

στο  δημοσιο  μετοχος  είναι  ο  ιδιος ο  λαος  που  πληρωνει  και  το  συστημα  ποτε  δεν  χρεωκοπει

ουτε  εξυγιαίνεται,  απλα  πληρωνουν   οσοι  αντεχουν .

αν  αυτό  γινει  στην  πλειοψηφεια  των  ΔΕΚΟ  ερχεται  η  διαλυση

ο ΟΑΣΘ  ηταν  κρατικοδίαιτος  μονοπωλιακος χρηματοδοτούμενος  από  το  κρατος ,  μονο  στα  χαρτια  ηταν  ιδιωτικος

δεν  ειχε  κινητρο  για  κερδος  εφόσον  τα  χρηματα ερχοντουσαν  με  ανεση  από  το  κρατος και  ηταν  μονοπώλιο .  

δεν  ξερω  γιατι  γινοταν  αυτό  ,  πιθανως  βολευόντουσαν  με  τα  δανεικα

το  μοντελο  κρατους   επειχηρηματιας  που  εφαρμοστηκε  τα  προηγουμενα  χρονια  - ΔΕΚΟ

θα  δωσει  συνταξεις  στους  νεοτερους   και  οσοι  τωρα μπαινουν  στον  εργασιακο  βιο  όχι  πανω από 100-150  ευρω

Link to comment
Share on other sites

ΟΑΣΘ και ιδιωτικός τομέας καμία σχέση.

 

Ότι χειρότερο έχει υπάρξει στην ιστορία του επιχειρηματικού κλάδου παγκοσμίως!

Επιχείρηση με επιδοτούμενο κέρδος!!! Το κράτος επιδοτούσε τη ζημία της χρονιάς και τα έχωνε για να παίρνουν τα κέρδη τους οι μέτοχοι.

Δεν υπάρχει προηγούμενο σαν τον ΟΑΣΘ. Δεν το θέτω σε πολιτικό επίπεδο, αλλά όποιος πει ότι κακώς "κρατικοποιήθηκε" ο ΟΑΣΘ ας διαβάσει

λίγο παραπάνω αλλιώς είναι άσχετος. Ο ΟΑΣΘ αγοράστηκε  πάρα πολλες φορές ουσιαστικά μέχρι σήμερα από τους φόρολογούμενους που πλήρωναν τις ζημίες (και τα κέρδη!) του.

Link to comment
Share on other sites

ψαξετε  να  βρειτε  ποσα  δις  στοιχησαν  τα  πολλα  προγράμματα εξυγίανσης  της  ολυμπιακης

και  ποσο  αυτό  επηρεασε  την  χρεωκοπια  της  χωρας

Link to comment
Share on other sites

Δεν πληρωνω, δεν πληρωνω...

 

Ενα @$!$@$@ κρατος που κανει κοινωνικη πολιτκη μεσα απο τα δημοσια μαγαζακια... βλ ΔΕΗ, ΟΑΣΠ κτλ κτλ

Link to comment
Share on other sites

Ο στόλος των λεωφορείων του ΟΑΣΑ στην Αθήνα είναι υπο διάλυση, αρκετά λεωφορεία βρίσκονται στο αμαξοστάσιο ακινητοποιημένα λόγω βλαβών και δεν επισκευάζονται, χιλιάδες λεωφορεία είναι ασυντήρητα με αποτέλεσμα βλάβες ή περιστατικά σαν αυτά που διαβάζουμε με υπερθέρμανση των μηχανών, φωτιές κτλ. Τα παλαιά λεωφορεία δείχνουν οτι έχουν περισσότερη αντοχή σε σχέση με νέα που αποκτήθηκαν λίγο πριν ή μετά το 2010.

Επειδή η κατάσταση πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο και δεν υπάρχει γυρισμός, υπάρχει μυστικό πλάνο του ΟΑΣΑ που προσπαθούν να κατευθύνουν περισσότερο κόσμο προς τα μέσα σταθερής τροχιάς και το μετρό με έμμεσο τρόπο, μέσα από διάφορες αλλαγές τροποποιήσεις ή καταργήσεις λεωφορειακών γραμμών.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.