Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

 

 

 

Λίγο καγκουριά μου βγάζει το άρθρο.

 

Έστω εταιρεία που αναζητά κάποιες συγκεκριμένες δεξιότητες. Αν βγάλει αγγελία περιγράφοντάς τες, υπάρχει περίπτωση να μην σταλούν δεκάδες εκατοντάδες αιτήσεις κατάλληλων ατόμων?

 

Ας μας πουν με παραδείγματα τι είναι αυτό που ζητήθηκε και δεν βρέθηκε, να ξέρω και γω αδελφέ πως μπορώ να διευρύνω τα προσόντα μου.

 

 

 

Συνάδελφε τί ΔΕΝ καταλαβαίνεις;

 

 

 

1. Πρώτα απόλα 500 Ευρώ το μέγιστο γιατί δεν βγαίνουν.

 

 

 

2. Έχεις μεταπτυχιακό και διδακτορικό; Δεν μετράνε. "Τί τα θελες τόσα πτυχία, η πιάτσα θέλει άλλα...Εγώ στα 25 είχα εμπειρία 5 εργοταξίων" (προσωπική εμπειρία)

 

 

 

3. Δεν υπάρχουν ΣΚ

 

 

 

4. Δεν υπάρχουν δώρα

 

 

 

5. Δεν υπάρχουν διακοπές

 

 

 

6. Αν φέρεις αντίρρηση, έχεις φύγει...χτες...

 

 

 

Φυσικά, κανένας ΔΕΝ ρώτησε πόσες εταιρείες είναι σοβαρές στην τσιφτετελλάδα...

  • Απαντήσεις 121
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδιά είναι απλό. Οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν πως σε έναν Ι.Τ. με συνθήκες Βουλγαρίας, ακόμη και αν υπάρχουν δέκα -είκοσι μεγάλες εταιρείες με απαιτήσεις να χτυπάνε μεγάλα έργα, ο μέσος επαγγελματίας δεν θα έχει προσαρμοσθεί στις απαιτήσεις των δέκα - είκοσι αλλά στις απαιτήσεις Βουλγαρίας δηλαδή ένα χυμαριό γνώσεων - δεξιοτήτων - ικανοτήτων που κάνει τα πάντα όλα, φτηνά και πρόχειρα.

Δημοσιεύτηκε

Τα job description που βγαίνουν συνήθως είναι πολύ λιτά και γενικά και φυσικά είναι για να μπορούν να διαπραγματευτούν το οικονομικό. Το πιο λεπτομερές που έχει πέσει στην αντίληψή μου είναι εδώ http://www.assodivers.gr/media/20814/gr-mm004-18-naval-architect-project-engineer.pdf

Στις συνεντεύξεις που πηγαίνω μόνο σε μια εταιρεία μου έθεσαν εξαρχής ότι δίνουμε τόσα.

Και εγώ υπέρ της επιπλέον εκπαίδευσης (expertise) και πιστοποίησης είμαι αλλά αν είσαι άνεργος και αν δεν πρόκειται να αποσβέσεις τα λεφτά που θα επενδύσεις ποιό το όλο νόημα...

Δημοσιεύτηκε

Κάτι που μόλις μου ήρθε στο μυαλό είναι ο αρχικός διαχωρισμός των ΤΕΙ και των ΑΕΙ ο οποίος ήταν βασισμένος στο σκεπτικό το ΤΕΙ να δίνει πρακτικές δεξιότητες ενώ το ΑΕΙ να δίνει θεωρητικές.

 

Μήπως τώρα με την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ άλλαξε και ο προσανατολισμός τους;

Δημοσιεύτηκε

Κάτι που μόλις μου ήρθε στο μυαλό είναι ο αρχικός διαχωρισμός των ΤΕΙ και των ΑΕΙ ο οποίος ήταν βασισμένος στο σκεπτικό το ΤΕΙ να δίνει πρακτικές δεξιότητες ενώ το ΑΕΙ να δίνει θεωρητικές.

 

Μήπως τώρα με την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ άλλαξε και ο προσανατολισμός τους;

 

Τα ΤΕΙ ανωτατοποιήθηκαν το 2001 καθώς μέχρι τότε ήταν αδιευκρίνιστης βαθμίδας, δεν είναι κάτι καινούργιο δηλαδή.

Δημοσιεύτηκε

Θεωρώ υπερβολές πολλά από τα σχόλια. Τα ελληνικά πτυχία δημόσιου πανεπιστημίου είναι απολιθώματα. Δεν έχουν καμία αξία στην αγορά εργασίας με εξαίρεση την Ιατρική.

 

Μεταπτυχιακά σχεδόν γελοία, φτιάχτηκαν για μόρια και διορισμό στο δημόσιο. Και συνεχίζουν να υπάρχουν και να σέρνονται.

 

Σήμερα η οικονομία είναι παγκοσμιοποιημένη, αυτό ενοχλεί και απογοητεύει. Σημαίνει ότι πρέπει να βγείς έξω από τα σύνορα και να ανταγωνιστείς Γερμανούς και Αμερικάνους από τη μία και Αφρικανούς και Ινδούς από την άλλη.

 

ΥΓ: Ο Γαβρόγλου ανακοίνωσε τη δημιουργία τέταρτης νομικής Σχολής στην Πάτρα τη στιγμή που λόγω συνταξιοδοτήσεων οι τομείς είναι άδειοι.

 

ΥΓ2: εκεί, λοιπόν, με 6€/ώρα χωρίς ΣΚ και χωρίς word ή excel, αλλά με πτυχίο από το "Οικονομικό Νομικής".

Δημοσιεύτηκε

Τα ίδια πτυχία δίνουν και στο εξωτερικό. Αν νομίζεις ότι στα ξένα πολυτεχνεία βγαίνουν μηχανικοί έτοιμοι για δουλειά κάνεις μεγάλο λάθος. Φουλ θεωρία είναι και απλά ίσως κρατάνε πιο λίγο οι σπουδές π.χ. 3-4 χρόνια αντί για 5. Τι ακριβώς είναι απολίθωμα ? Οι αρχές της μηχανικής, του σκυροδέματος, των μεταλλικών, της τοπογραφίας ? 

 

Ξαναλάεω, στην Ελλάδα το πρόβλημα είναι αμέσως μετά την σχολή όχι η ίδια η σχολή. Όλα εκεί χαλάνε. Αν ο φοιτητής ξέρει ότι τον περιμένει ο ανταγωνισμός θα σκιστεί. Αλλά ξέρει ότι τον περιμένει ή το γραφειάκι του μπαμπά ή θεσούλα σε κάποια εταιρεία φίλου του μπαμπά ή 4495 ή ενεργειακά. Απλά εδώ δεν υπάρχουν skills γιατί η αγορά μας δεν τα χρειάζεται. Όταν όλοι οι επαγγελματίες προσλαμβάνονται με βύσμα και ο μέσος πελάτης έχει ελάχιστες απαιτήσεις, δεν θα κάτσει ο άλλος να βελτιωθεί για να κάνει πράγματα που τα ζητάει ένας στους χίλιους.

Δημοσιεύτηκε

Θεωρώ υπερβολές πολλά από τα σχόλια. Τα ελληνικά πτυχία δημόσιου πανεπιστημίου είναι απολιθώματα. Δεν έχουν καμία αξία στην αγορά εργασίας με εξαίρεση την Ιατρική.

 

Μεταπτυχιακά σχεδόν γελοία, φτιάχτηκαν για μόρια και διορισμό στο δημόσιο. Και συνεχίζουν να υπάρχουν και να σέρνονται.

 

Σήμερα η οικονομία είναι παγκοσμιοποιημένη, αυτό ενοχλεί και απογοητεύει. Σημαίνει ότι πρέπει να βγείς έξω από τα σύνορα και να ανταγωνιστείς Γερμανούς και Αμερικάνους από τη μία και Αφρικανούς και Ινδούς από την άλλη.

 

ΥΓ: Ο Γαβρόγλου ανακοίνωσε τη δημιουργία τέταρτης νομικής Σχολής στην Πάτρα τη στιγμή που λόγω συνταξιοδοτήσεων οι τομείς είναι άδειοι.

 

ΥΓ2: εκεί, λοιπόν, με 6€/ώρα χωρίς ΣΚ και χωρίς word ή excel, αλλά με πτυχίο από το "Οικονομικό Νομικής".

 

 

1. Απολιθώματα είναι εφόσον δεν κοπιάζεις να τα πάρεις (βλ. κομματόσκυλα)

2. Αλήθεια, έχεις εμπειρία τί μαθαίνουν στο εξωτερικό στα Πολυτεχνεία;

3. Θες να σου πω ένας σωστός Έλληνας Μηχανικός πόσο περιζήτητος είναι στο εξωτερικό;

4. Μεταπτυχιακά: Στο 80% των περιπτώσεων είναι για Δημόσιο, υπάρχει κι ένα 20% που το κανει για κατάρτιση

 

 

Γιατί υποτιμάς τόσο τον εαυτό σου σαν Μηχανικός;

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορείς να πεις, όμως.... ποιος μηχανικός του εξωτερικού έχει skills όπως (πυθία, CSI, ψυχολογία, και ψύχωση με εγκυκλίους, κλπ) για να λύσει το γρύφο των αυθαιρέτων, να γλυτώσει ένα € από τη γιαγιάκα που τακτοποιεί για να γράψει στο εγγόνι και να τους το φέρει και ωραία και απαλά.

Πέρα από την πλάκα, όταν έκανα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, δεν αντιλήφθηκα στο παραμικρό να υστερούμε των υπολοίπων. Οι καθηγητές εκεί μετά από 1-2 μήνες, το ανάποδο κατάλαβαν.

Δημοσιεύτηκε

Πανεπιστήμιο και αγορά εργασίας κρίνονται συνολικά ως ένα.

 

Σύγκρινε πρόγραμμα σπουδών αγγλικού πολυτεχνείου και ελληνικού και θα δεις ότι οι πρώτοι είναι 21ος αιώνας και οι δεύτεροι είναι 20ος.

 

Σύγκρινε και μεταπτυχιακά και έκλεισε η συζήτηση.

 

Αν θα θέλαμε να μιλήσουμε ρεαλιστικά, γενικότερα στη γ΄ βάθμια εκπαίδευση, θα πρέπει να κλείσουν τμήματα, σχολές και ολόκληρα πανεπιστήμια και να μειωθεί-ελεγθεί ο αριθμός των εισακτέων. 

 

Και στη θέση τους ιδιωτικά πανεπιστήμια για καλύψουν τα (όποια) κενά έχει ο ιδιωτικός τομέας.

 

Αντ` αυτού, σταθερός αριθμός εισακτέων εδώ και 10-15 χρόνια (που επικρατούσε άλλη οικονομική κατάσταση) και έρχεται και η εξίσωση με τα ΤΕΙ. Μέχρι να απορροφηθεί και αυτό το πλήγμα στον κλάδο των μηχανικών θα περάσουν άλλα 10 πέτρινα χρόνια.

 

dimamp, επειδή έχω τελειώσει καί ελληνικό και αγγλικό πολυτεχνείο (και Πανεπιστήμιο Αθηνών) έχω ιδία άποψη για την αγγλία αλλά και την Ελλάδα πέρα από το Πολυτεχνείο. Το πρόβλημα είναι τα απολιθωμένα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια σαν οργανισμός. Όποιος δεν το βλέπει είναι πρόβλημα δικό του (και των παιδιών του σύντομα).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.