noimichanikos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 το πρόβλημα στην πλατφόρμα του ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ μου το βγάζει και στην προσπάθεια σύνδεσης σαν οφελούμενος και στην προσπάθεια σύνδεσης σας σύμβουλος έργου μου περνάνε κάποιες ιδέες τώρα, μήπως με το χάος την προγούμενη εβδομάδα που δίναμε στοιχεία και περιμέναμε απόκριση έγινε κανένα μπέρδεμα εγώ είχα φτάσει μέχρι να δηλώσω email
Μουρβι Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Τα στοιχεία της αίτησής σας δεν είναι πλήρη. Για να προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο παρακαλώ διορθώστε τις παρακάτω εκκρεμότητες και ξαναπροσπαθήστε. 1. Βασικά Στοιχεία Αίτησης : Στοιχεία Ωφελούμενου : Δεν έχει γίνει επιβεβαίωση των οικονομικών στοιχείων από το TAXIS 2. Βασικά Στοιχεία Αίτησης : Στοιχεία Ακινήτου : Δεν έχει γίνει επιβεβαίωση των στοιχείων από το TAXIS εβγαλε σε καποιον αυτο το μυνημα ? εχει γινει εννοειται η εκκαθαριση φορολογικης ειναι ολα τσεκαρισμενα διορθωμενα , τα πάντα ....
Μουρβι Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Εχω το ιδιο θεμα με το ZesteR....δεν μπορω να κανω με τιποτα εγγραφη ως συμβουλος...προσπαθησε κανεις αλλος σημερα και το καταφερε; προσπαθησα αλλα δεν τα καταφερα ουτε εγω
makiskoutsas Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Τα ίδια βγάζει και σε εμένα Μουρβι...
kostas bogiatzis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 έχει περάσει κανένας συνάδελφος 2ο πελάτη?
tapam77 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 ούτε καν τον 1ο έχει επικοινωνήσει κανείς με το υπουργείο; τι θα γίνει με αυτή την κατάσταση; Πώς γίνεται να υπάρχουν ήδη εγκεκριμένες αιτήσεις;
kostas bogiatzis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 γιατί μου βγάζει ότι δεν υπάρχει στο portal το αφμ πατήστε συνέχεια (για να κάνω νέα εγγραφή ) άλλα δεν κάνει τίποτα δεν μπορώ δηλαδή να κάνω νέα εγγραφή
christos1980 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 καλημερα, εγώ εκανα μία αίτηση, μου βγαζει οτι εκκρεμει ο ελεγχος απο ΑΑΔΕ (που δεν ξερω αν γινεται ακαριαια). Προσεξε κανεις οτι δε ζηταει αριθμο παροχης αλλά αριθμο μετρητη ΔΕΗ;
gkostis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2018 "Δεν βρέθηκε εγγεγραμμένος χρήστης στο Portal που να αντιστοιχεί στο ΑΦΜ.Παρακαλώ συνεχίστε τη διαδικασία εγγραφής στο επόμενο βήμα." κι εμενα το ίδιο είτε ως σύμβουλος είτε ως ωφελούμενος, ενώ στο taxis μπαίνουν κανονικά. Το ίδιο me τρεις διαφορετικούς κωδικούς.... νέο φιάσκο;;;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα