Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Προβλήματα που δεν έχουν προβλέψει ακόμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα:

 

1) Το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας των μεγάλων πόλεων (βλέπε Αθήνα) ήδη έχει πρόβλημα και δεν μπορεί να διαχειριστεί το φορτίο της πόλης το καλοκαίρι. Θυμάστε τα black out στην Αθήνα κατά τους καύσωνες. Το δίκτυο διανομής δεν αντέχει καν τα κλιματιστικά, πως θα αντέξει και τα αυτοκίνητα;

Ενημερωτικά, για τους μη μηχανικούς, ένας φορτιστής Tesla Supercharger απαιτεί περισσότερη ισχύ από 80 κλιματιστικά 9000btu/h

 

2) Τις μέρες αιχμής, πως θα καλυφθούν οι ταξιδιώτες για την φόρτιση των οχημάτων τους; Εδώ στα διόδια που ο καθένας δεν κάνει ούτε ένα λεπτό δημιουργούνται ουρές, στους σταθμούς φόρτισης όπου χρειάζεται ο καθένας πάνω από ώρα τι θα γίνεται;

 

3) Κάποιοι χρησιμοποιούν ΜΜΕ ή μηχανάκι στις καθημερινές τους μετακινήσεις και παίρνουν το αυτοκίνητο Χριστούγεννα, Πάσχα και Καλοκαίρι. Αν ξεχάσει αφόρτιστες τις μπαταρίες για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα θα χαλάσουν. Πόσοι το γνωρίζουν αυτό;

Δημοσιεύτηκε

Μην πάτε στα άκρα .

 

Η σειρά είναι κατάργηση των ντίζελ για τα ΙΧ . Υβριδικά με βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα . Αυτόνομη οδήγηση .

 

Ολα αυτά θα λύσουν σταδιακά το θέμα στις πόλεις .

 

Για το ρεύμα μέχρι να το λύσει η πυρηνική σύντηξη θα έχουν οι άλλες χώρες την πυρηνική ενέργεια .

Δημοσιεύτηκε

Για τα μεγάλα διαστήματα ακινησίας υπάρχουν οι φορτιστές συντήρησης. 

 

Νομίζω πως είναι λάθος να περιμένουμε από την ηλεκτροκίνηση να αντικαταστήσει πλήρως τα συμβατικά καύσιμα σε όλο τον πλανήτη. Απλά προστίθεται μια ακόμα επιλογή για όσους έχουν πλεονέκτημα στην ηλεκτροπαραγωγή έναντι της πετρελαιοπαραγωγής.

Δημοσιεύτηκε (edited)

.... οπως τοτε με τον ΒΑΝΚΕΛ...που  δεν ειχε πολλα κυβικα...αλλα ειχε πολλα αλογα

και πώς να τα μετρησουν τωρα...

Ετσι  και σημερα, αναρωτιουνται...

Αρα θα αναθεσουν "ειδικη" μελετη  σε "ειδικους επιστημονες"

για να τετραγωνισουν το  διευρο...

- πόσοι ιπποι/κυβικα... να ειναι αυτος ο ηλεκτρονικητηρας και πώς θα αφαιρεσουμε  το ΥΚΩ απο τους λογαριασμους αυτους

Και καλα, να γίνεται η φορτιση  στο σπίτι...νταξ  ποιος ψαχνει...κι αμα θελει ας μην επαιρνε ηλεκτροκούνητο.......

Αλλαααα, αν γινουν σταθμοι φορτισης,

- ΤΑΠ θα εχουν?

- Δημοτικα τελη???

-  και, πώς θα παιρνουμε κι εμεις ως Διοικηση τελοσπαντων το κατιτις μας  απο οσα γλυτωνουν??

[και οι Δημοι...βεβαιως βεβαιως...μη χασουν  ...] :mrgreen: :mrgreen:

εύλογα ερωτήματα και απορίες, μερικές προτεινόμενες λύσεις:

Θα υπάρχουν kWh θέρμανσης/φωτισμού και kWh κίνησης, ακριβώς όπως στο πετρέλαιο. Και θα έχουν και ΤΑΠ, και δημοτικά τέλη και τα πάντα όλα. Μαζί με τις πινακίδες κυκλοφορίας θα έχουν αριθμό παροχής από την δεή και θα είναι τεκμήριο για (πολυτελή) διαβίωση.

 

Για τις Li-Ion χρειάζονται διάφορα μέταλλα, κάμποσα είναι στρατηγικά και 2-3 υπάρχουν σε ελάχιστες χώρες.

Δεν είναι ξεκάθαρο (τουλάχιστον πρόωρο) αν η τεχνολογία για τις Li έχει φτάσει ταβάνι και που. Η φόρτιση και η χρήση έχει κάμποσα θέματα.

Μακάρι στην αθήνα μμμ και ταξί να ήταν ηλεκτροκίνητα.

 

Να εμφανιστείς σε χιονοδρoμικό με TESLA Roadster με babe συνοδό και το στέρεο να παίζει Σαφέτη και Bowie, priceless.

 

 

edit: νομίζω ότι στις Li-Ion (ίσως και Li-Poly) η αποθήκευση γίνεται στο 40% της φόρτισης για μικρότερο ρυθμό γήρανσης. Χρειάζεται δουλειά (research) ακόμα στις Li.

Edited by AMHxaNos
Δημοσιεύτηκε

Η λύση του μέλλοντος είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, με τεχνολογίες fuel cell για την μεταφορά και αποθήκευση της ενέργειας.

Θα καίνε καύσιμο, θα βγάζουν νεράκι και όλα καλά. Ούτε νέα δίκτυα, ούτε προβλήματα φόρτισης, ούτε τίποτα.

Τώρα τι θα είναι το fuel, θα είναι υδρογόνο, θα είναι υδρογονάνθρακας (βασισμένος στο πετρέλαιο), θα είναι άλλος υδρογονάνθρακας βιολογικής προέλευσης (αιθανόλη), εδώ παίζεται η τεχνική συζήτηση καθώς και στον βαθμό απόδοσης και στις θερμοκρασίες λειτουργίας των κυψελών...

Δημοσιεύτηκε

Καθημερινά βλέπω ένα μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων στη Λ. Κηφισίας (αν συνυπολογίσουμε την κρίση εντός ή εκτός εισαγωγικών το ποσοστό αυτό είναι δυσανάλογα μεγάλο) από αυτοκίνητα SUV. 

 

Στο κέντρο της Αθήνας το σκηνικό αλλάζει και γίνεται Ινδία-Μπαγκλαντές: με προσπερνάνε μηχανάκια κατά ριπάς, ειδικά δε στα κόκκινα φανάρια είναι τόσα πολλά τα δίκυκλα που σταματάνε ανάμεσα στις λωρίδες και πάνω στη διάβαση που μπουκώνει εντελώς η κατάσταση.

 

Χρειάζεται συνδυασμένη δράση: ηλεκτρικά μοτέρ για καταπολέμηση ηχορύπανσης και ρύπανσης, απαγόρευση μικρών και ιδιαίτερα θορυβωδών δίκυκλων, μικρός όγκος αμαξωμάτων, πολιτική για σωστούς χώρους στάθμευσης (Το παράδειγμα των μονοδρομήσεων σε δήμους του λεκανοπεδίου που μετέτρεψαν τη δεύτερη λωρίδα σε ένα ατελείωτο πάρκινγκ δεν μας τιμάει σαν κοινωνία) και όλα αυτά σε συνδυασμό με τα ΜΜΜ και τον τουρισμό.

 

Θέλουμε ο τουρίστας να έρχεται να αφήνει τα λεφτά του και να περνάει καλά και ανθρώπινα και ο Βαγγελάκης ο κάγκουρας ας πάει για κόντρες στο Σέσι Κορωπίου. Και ο 18ρης που δεν έχει γκαφρά για μόστρα ας αφήσει το παπάκι του μεγάλου αδερφού και ας πάρει κανένα λεωφορείο.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι την προηγούμενη δεκαετία θεωρείτο αστικός μύθος. Μάλιστα είχαν κυκλοφορήσει και κάποιες θεωρίες συνωμοσίας γύρω από την κατασκευή του. 

 

Είναι σωστές οι προηγούμενες παρατηρήσεις των συναδέλφων. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα γύρω από την μαζική διάθεσή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με κορυφαία εκείνα της ανακύκλωσης των συσσωρευτών και του ενεργειακού αποτυπώματός της. Με βάση αυτό, ο κυριότερος μοχλός της παραγωγικής ανάπτυξης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι οι εταιρείες ανακύκλωσης. Αφού αυτές ανάβουν το πράσινο φως από την Κίνα η παραγωγή του θα προχωρήσει.

 

Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν τεχνολογίες κίνησης νεώτερες και αποδοτικότερες, αλλά ακόμη δεν έχει βρεθεί τρόπος ώστε να εισαχθούν σε παραγωγική διαδικασία. Αν βρεθεί όμως σε λίγα χρόνια, τίποτε δεν θα εμποδίσει τα παράλληλα προϊόντα στην αγορά δλδ και την κλασική ηλεκτροκίνηση και την διάθεση άλλων τεχνολογιών. Κάτι όμως πρέπει να προχωρήσει αυτή τη στιγμή και αυτό που είναι έτοιμο για την ώρα είναι το ηλεκτροκίνητο όχημα με κλασικούς συσσωρευτές. Και θα υπάρξουν πολλοί παραγωγοί με ελεύθερο ανταγωνισμό.

 

 http://www.ecosun.gr/ecocar-2/

Edited by Konstantinos IB
Δημοσιεύτηκε (edited)

με  την  λογικη  σου alexis  pap  επρεπε  να  μεινουμε στην  εποχη  της  αλογο αμαξας

υπαρχουν  και  οι ΑΠΕ  για  την  παραγωγη  ενεργειας  όχι  μονο  οι  υδρογοναθρακες

και  το  φυσικο  αεριο  και  ο  ελληνικος  λιγνίτης

να  ένα  παράδειγμα  η  σουηδια  που  εχει  ηλιοφανεια  4  φορες  λιγοτερο  από  την  ελλαδα

σε  μια  δεκαετια  θα  παραγει  το  συνολο  της  ηλεκτρικης  ενεργειας  από  σκουπίδια  και ΑΠΕ

το  κατι  άλλο  που  λες  ότι  θα  ερθει  ακομα  δεν  εχει  βρεθει  και  ισως  να  βρεθει  μετα  από  100 χρονια

η  ερευνα  γινεται  στα  προηγμένα  κρατη  πανω  σε  τροπους  αποθηκευσης  της  ηλεκτρικης  ενεργειας 

κοινως  στις  ταπεινες  μπαταριες  όπως  η   tesla  που  επενδυει  τεραστια  ποσα  στην  ερευνα

στην  ελλαδα   των  ψεκασμένων   της  αμπελοφιλοσοφίας  και  της  θολοκουλτουρας   οσα  δεν  φτανει  η  αλεπου  τα  κανει   κρεμασταρια

Edited by loser
Δημοσιεύτηκε (edited)

Εμένα θα με χαροποιούσε μια απόφαση της Tesla, ή κάποιας άλλης θυγατρικής του ομίλου να φτιάξουν τουλάχιστον ένα εργοστάσιο παραγωγής ΑΠΕ στην Ελλάδα. Και ας είναι εισαγόμενες οι βασικές πρώτες ύλες. Αλλά αυτό αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός.

 

Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως λέει και ο καθηγητής στο πρώτο βιντεάκι, είναι καθαρά αν φορτίζονται με καθαρή ενέργεια. Αν φορτίζονται με βρώμικη τότε είναι και αυτά βρώμικα. Τι να λέμε...

 

Όσο για τη Σουηδία και τη στροφή της στην σκουπιδοενέργεια και τις ΑΠΕ, είναι αναγκασμένη να το κάνει αυτό γιατί, πέρα από την περιβαλλοντική της ευαισθησία που της αξίζει ένα τεράστιο μπράβο, έχει 10 πυρηνικούς σταθμούς παραγωγής ηλεκτροπαραγωγής και αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα γι' αυτήν.

 

Η ενέργεια που προέρχεται από τους πυρηνικούς σταθμούς μπορεί μεν να είναι "καθαρή" κατά τη στιγμή της παραγωγής της, αλλά είναι αρκετά "βρώμικη" κατά το χρονικό διάστημα της κατασκευής του πυρηνικού σταθμού. Κατά συνέπεια δεν είναι καθόλου φθηνή και επίσης, ο πραγματικός χρόνος ζωής ενός πυρηνικού σταθμού είναι περίπου 60 έτη. Από εκεί και μετά, ακόμη και αν διαθέτουν τα τελειότερα μέσα ασφαλείας, πρέπει να κλείνουν. Η Ευρώπη δε, έχει πολύ περισσότερους τέτοιους σταθμούς.

http://ecology-salonika.org/2010/03/24/the-world-map-of-nuclear-energy/

 

Η Ελλάδα σήμερα βρίσκεται στο μεταίχμιο της παραγωγής ενέργειας και πρέπει να πάρει γρήγορες αποφάσεις. Πρέπει να εκσυγχρονίσει την παραγωγή της ηλεκτρενέργειάς της, βάζοντας ταυτόχρονα και υποδομές μελλοντικής εγχώριας παραγωγής. Αλλά σχέδιο δεν υπάρχει...Αγόμαστε και φερόμαστε μεταξύ εισαγωγών ρεύματος από γειτονικές χώρες, εγχώριου λιγνίτη, εισαγόμενων ΑΠΕ και εισαγωγών φυσικού αερίου.

Edited by Konstantinos IB
Δημοσιεύτηκε (edited)

Όλη η ΕΕ κινείται στην ηλεκτροκίνηση πάλι οι Έλληνες ανακαλύψαμε το λάκκο που έχει η φάβα...

 

Η ΕΕ έχει στόχο μέχρι το 2030 να φύγουν τα συμβατικά αυτοκίνητα από τις πόλεις. Όποιος γουστάρει να αναπνέει αρωματικούς υδρογονάνθρακες, ΝΟχ , PM κτλ δυστυχώς ατύχησε. Όσο για το πόσο καθαρά είναι τα EV, είναι πολύ πιο καθαρά, από τα συμβατικά, ακόμα και αν καίγαμε σκέτο κάρβουνο στην ηλεκτροπαραγωγή. Αν βάλεις και τις ΑΠΕ στους υπολογισμούς σου βγαίνουν πεντακάθαρα και αστραφτερά.

 

Όσο για το πως θα αντέξει το φορτίο η Αθήνα, Tesla Charger κτλ στην πόλη τα EV τα φορτίζεις την νύχτα άρα μια χαρά θα αντέξει το φορτίο το δίκτυο. Ταχεία φόρτιση θα χρειαστείς πιο έξω από τη πόλη άρα εκτός Αθήνας. Επιπλέον υπάρχει στόχος να χρησιμοποιούν τις μπαταρίες των EV όσο φορτίζουν και ως μπαταρία δικτύου για να παίρνει τις αυξομειώσεις φορτίου, άρα καλό θα κάνουν στο δίκτυο και όχι κακό.

Edited by stayros

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.