Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προσθήκη ηλεκτροφόρτισης σε πρατήρια καυσίμων


Recommended Posts

Καλημέρα.

Γνωρίζετε ποιά νομοθεσία απαιτείται για τροποποίηση άδειας λειτουργίας πρατηρίου καυσίμων (θέλουμε να αδειοδοτηθεί σταθμός ηλεκτροφόρτισης εντός του πρατηρίου ενώ τώρα έχεια άδεια λειτουργίας με υγρά καύσιμα).

Γνωρίζετε κάποιο ΦΕΚ για την προσθήκη της ηλεκτροφόρτισης?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Γνωρίζετε ποιά νομοθεσία απαιτείται για τροποποίηση άδειας λειτουργίας πρατηρίου καυσίμων (θέλουμε να αδειοδοτηθεί σταθμός ηλεκτροφόρτισης εντός του πρατηρίου ενώ τώρα έχεια άδεια λειτουργίας με υγρά καύσιμα).

Γνωρίζετε κάποιο ΦΕΚ για την προσθήκη της ηλεκτροφόρτισης?

Δες ΦΕΚ Β 50/2015

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

καμιά φορά με εκπλήσετε, είπα να κάνω μια δήλωση, να ανοίξω λίγο την κουβέντα και αν μπορώ να βοηθήσω τον άνθρωπο και ειδού που εγώ βοηθήθηκα καθώς πήρα 5 θετικούς βαθμούς. Και ο άνθρωπος όμως βοηθήκε πιστευω από την απάντηση του συναδέλφου παραπάνω. Τι σου κάνει να είσαι τελικά ο εαυτός σου ;; Μια επιβράβευση την παίρνω .. :smile: :-)

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

και παλυ εκανες καλα και ανοιξες την συζητηση γιατι αυτην την φορα βοηθησες εμενα να δω και εγω αυτο το ΦΕΚ διαφορετικα δεν το εβλεπα ... σε ευχαριστω λοιπον και εγω που εισαι ο ευατος σου και καλα κανεις ... συνεχισε να εισαι ο ευατος σου ... +1 απο εμενα και παλι ... :???:

Link to comment
Share on other sites

είμαι φίλος της ηλεκτροφόρτισης, πιστευω στο μέλλον θα κυκλοφορήσουν ευρέως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εγραψα λίγο σε αυτό το θέμα να πάρει χώρο, γνωρίζω οτι τα διαβάζουν, πιστευω τουλάχιστον. Οπότε κακό δεν θα είναι να γνωστοποιηθεί εδώ το θέμα, πως μπορεί να προστεθεί ηλεκτροφόρτιση σε πρατήριο. Ηδη κυκλοφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και καλά θα έκαναν να δημιουργηθουν περισστρα πρατηρια με δυνατοτητα να φορτισουν. Το αρνητικο παραμενει ακόμα ο χρόνος που διαρκει να φορτίσει μια μπαταρία και το κόστος των ηλεκτροκινούμενων οχημάτων, που μελλοντικά θα ήθελα να μειωθούν.

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος πριν ψάξει για την αδειοδότηση είναι να δει την διαθεσιμότητα ενέργειας.

 

1. Βρίσκουμε από τις προδιαγραφές των φορτιστών την απαιτούμενη κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος τους.

2. Πολλαπλασιάζουμε την ισχύ αυτή με το πλήθος τους, βάζουμε έναν συντελεστή ασφαλείας και εκτιμούμε την συνολική ισχύ που απαιτείται.

3. Κάνουμε ερώτημα στην ΔΕΗ σχετικά με το αν είναι εφικτή αυτή η αύξηση ισχύος στην εγκατάσταση. Ενδέχεται οι υποσταθμοί της περιοχής να μην μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις της εγκατάστασης.

 

Οι τωρινοί φορτιστές της tesla έχουν ισχύ φόρτισης 145kW ( για ταυτόχρονη φόρτιση 2 οχηματων, 120kW για ένα) και η επόμενη γενιά αναμένεται να ξεπεράσει τα 350kW.

Δηλαδή με 3 φορτιστές πιάνεις το μεγαβάτ (MW).

 

Η γνώμη μου είναι ότι το δίκτυο διανομής στην Ελλάδα δεν μπορεί να στηρίξει ακόμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Όποιοι σταθμοί αυτοκινήτων βρίσκονται κοντά σε σταθμούς υψηλής τάσης ίσως μπορούν να συνδεθούν στο δίκτυο,πιθανόν με δική τους επιβάρυνση νέου μετασχηματιστή. Αν είναι κορεσμένο το δίκτυο ή αν δεν υπάρχει χώρος για υποσταθμό τότε δεν πρόκειται να ηλεκτροδοτηθεί η εγκατάσταση.

Η μέγιστη παροχή χαμηλής τάσης της ΔΕΗ δεν φτάνει ούτε για ένα supercharger.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.