mech.eng Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2018 Καλημέρα. Γνωρίζετε ποιά νομοθεσία απαιτείται για τροποποίηση άδειας λειτουργίας πρατηρίου καυσίμων (θέλουμε να αδειοδοτηθεί σταθμός ηλεκτροφόρτισης εντός του πρατηρίου ενώ τώρα έχεια άδεια λειτουργίας με υγρά καύσιμα). Γνωρίζετε κάποιο ΦΕΚ για την προσθήκη της ηλεκτροφόρτισης?
stet Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2018 Καλημέρα. Γνωρίζετε ποιά νομοθεσία απαιτείται για τροποποίηση άδειας λειτουργίας πρατηρίου καυσίμων (θέλουμε να αδειοδοτηθεί σταθμός ηλεκτροφόρτισης εντός του πρατηρίου ενώ τώρα έχεια άδεια λειτουργίας με υγρά καύσιμα). Γνωρίζετε κάποιο ΦΕΚ για την προσθήκη της ηλεκτροφόρτισης? Δες ΦΕΚ Β 50/2015 2
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2018 (edited) σωστος +1 και για το αμεσο της απαντησης και για το ορθο mech.eng δες τα ΠΜ Edited Μάρτιος 2 , 2018 by dimitris GM
Arche Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2018 καμιά φορά με εκπλήσετε, είπα να κάνω μια δήλωση, να ανοίξω λίγο την κουβέντα και αν μπορώ να βοηθήσω τον άνθρωπο και ειδού που εγώ βοηθήθηκα καθώς πήρα 5 θετικούς βαθμούς. Και ο άνθρωπος όμως βοηθήκε πιστευω από την απάντηση του συναδέλφου παραπάνω. Τι σου κάνει να είσαι τελικά ο εαυτός σου ;; Μια επιβράβευση την παίρνω .. :-) 3
george68 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2018 και παλυ εκανες καλα και ανοιξες την συζητηση γιατι αυτην την φορα βοηθησες εμενα να δω και εγω αυτο το ΦΕΚ διαφορετικα δεν το εβλεπα ... σε ευχαριστω λοιπον και εγω που εισαι ο ευατος σου και καλα κανεις ... συνεχισε να εισαι ο ευατος σου ... +1 απο εμενα και παλι ...
Arche Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 είμαι φίλος της ηλεκτροφόρτισης, πιστευω στο μέλλον θα κυκλοφορήσουν ευρέως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εγραψα λίγο σε αυτό το θέμα να πάρει χώρο, γνωρίζω οτι τα διαβάζουν, πιστευω τουλάχιστον. Οπότε κακό δεν θα είναι να γνωστοποιηθεί εδώ το θέμα, πως μπορεί να προστεθεί ηλεκτροφόρτιση σε πρατήριο. Ηδη κυκλοφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και καλά θα έκαναν να δημιουργηθουν περισστρα πρατηρια με δυνατοτητα να φορτισουν. Το αρνητικο παραμενει ακόμα ο χρόνος που διαρκει να φορτίσει μια μπαταρία και το κόστος των ηλεκτροκινούμενων οχημάτων, που μελλοντικά θα ήθελα να μειωθούν.
sdim Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2018 Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος πριν ψάξει για την αδειοδότηση είναι να δει την διαθεσιμότητα ενέργειας. 1. Βρίσκουμε από τις προδιαγραφές των φορτιστών την απαιτούμενη κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος τους. 2. Πολλαπλασιάζουμε την ισχύ αυτή με το πλήθος τους, βάζουμε έναν συντελεστή ασφαλείας και εκτιμούμε την συνολική ισχύ που απαιτείται. 3. Κάνουμε ερώτημα στην ΔΕΗ σχετικά με το αν είναι εφικτή αυτή η αύξηση ισχύος στην εγκατάσταση. Ενδέχεται οι υποσταθμοί της περιοχής να μην μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις της εγκατάστασης. Οι τωρινοί φορτιστές της tesla έχουν ισχύ φόρτισης 145kW ( για ταυτόχρονη φόρτιση 2 οχηματων, 120kW για ένα) και η επόμενη γενιά αναμένεται να ξεπεράσει τα 350kW. Δηλαδή με 3 φορτιστές πιάνεις το μεγαβάτ (MW). Η γνώμη μου είναι ότι το δίκτυο διανομής στην Ελλάδα δεν μπορεί να στηρίξει ακόμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όποιοι σταθμοί αυτοκινήτων βρίσκονται κοντά σε σταθμούς υψηλής τάσης ίσως μπορούν να συνδεθούν στο δίκτυο,πιθανόν με δική τους επιβάρυνση νέου μετασχηματιστή. Αν είναι κορεσμένο το δίκτυο ή αν δεν υπάρχει χώρος για υποσταθμό τότε δεν πρόκειται να ηλεκτροδοτηθεί η εγκατάσταση. Η μέγιστη παροχή χαμηλής τάσης της ΔΕΗ δεν φτάνει ούτε για ένα supercharger. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα