Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μετρό Αθήνας: Σε 16 σταθμούς κλείνουν άμεσα οι μπάρες


Engineer

Recommended Posts

Όπως σας είχε αναφέρει ήδη από χθες το ypodomes.com ξεκινά μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου το σταδιακό κλείσιμο των πυλών σε σταθμούς του Μετρό. Συγκεκριμένα πρώτος από όλους, θα κλείσει ο σταθμός ΣΥΝΤΑΓΜΑ στις 4 Μαρτίου (η πύλη των ΑμεΑ θα παραμείνει ανοιχτή έως τις 15 Μαρτίου οπότε και θα κλείσει).

 

Το διάστημα μεταξύ 5-10 Μαρτίου και 12-14 Μαρτίου το κλείσιμο των πυλών θα διεξαχθεί σε ώρες μη αιχμής (εκτός δηλαδή 06.00 – 10.00 και 15.00 – 19.00).

 

Στη συνέχεια, στις 11 Μαρτίου θα κλείσουν, οι πύλες στους σταθμούς «Ανθούπολη», «Περιστέρι», «Σεπόλια», «Ηλιούπολη», Άλιμος», «Αργυρούπολη», «Ελληνικό», «Αγ. Μαρίνα», «Κεραμεικός», «Χολαργός», «Νομισματοκοπείο», «Αγ.Παρασκευή», «Χαλάνδρι», «Ταύρος» και «Μαρούσι» (η πύλη των ΑμεΑ θα παραμείνει ανοικτή η οποίες θα κλείσουν στις 15 Μαρτίου).

 

Να θυμίσουμε ότι στους σταθμούς «Αγ. Αντώνιος», «Αγ. Δημήτριος», «Αιγάλεω», «Ελαιώνας» και «Δ. Πλακεντίας» οι πύλες έχουν ήδη κλείσει εδώ και κάποιους μήνες με την πύλη των ΑμεΑ να παραμείνει ανοιχτή. Ωστόσο και σε αυτούς τους σταθμούς οι πύλες ΑΜΕΑ θα κλείσουν στις 15 Μαρτίου. Συνολικά μέχρι τα μέσα του μήνα θα έχουν κλείσει οι πύλες σε 20 από τους 65 σταθμούς του δικτύου.

 

Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, έχουν εκδοθεί περισσότερες από 540.000 προσωποποιημένες κάρτες ATH.ENA Card, κάτι το οποίο αναδεικνύει τη δυναμική του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

 

Παράλληλα, έχει προσωποποιηθεί και αποσταλεί το σύνολο των αιτήσεων, που έχει υποβληθεί μέσω της σχετικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται άνεργοι και ΑμεΑ. Οι τρέχουσες νέες αιτήσεις διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστέρηση.

 

Σε ανέργους και ΑμεΑ έχουν εκδοθεί περί τις 45.000 προσωποποιημένες κάρτες. Το δικαίωμα της δωρεάν μετακίνησης πιστοποιείται μέσω ειδικής εφαρμογής της ΗΔΙΚΑ (www.idika.gr), από τη Δευτέρα 5 Μαρτίου. Οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν τα ανάλογα πεδία, η ΗΔΙΚΑ επιβεβαιώνει το σχετικό δικαίωμα και στη συνέχεια, οι δικαιούχοι «φορτίζουν» το δωρεάν κόμιστρο στα αυτόματα μηχανήματα.

 

Τώρα, αυτοί οι συγκεκριμένοι δικαιούχοι (άνεργοι, ΑμεΑ), που δεν έχουν εκδώσει προσωποποιημένη κάρτα, πρέπει να προβούν σε αίτηση στο e-mail : [email protected] www.oasa.gr, στο διαδίκτυο (www.athenacard.gr), είτε να μεταβούν στα εκδοτήρια προσωποποιημένων καρτών.

 

Ο Οργανισμός συνιστά στο επιβατικό κοινό και για τη βέλτιστη εξυπηρέτησή του την προμήθεια εισιτηρίων με πολλαπλές διαδρομές (10 + 1, 5 + 0). Η επικύρωση των ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών, στο μετρό γίνεται δύο φορές, μία κατά την είσοδο στις πύλες των σταθμών και μία κατά την έξοδο και πάντα στον αναγνώστη που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά.

 

Αντίστοιχα, σε λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ η επικύρωση γίνεται μία φορά κατά την είσοδο. Να θυμίσουμε πως το νέο "έξυπνο" ηλεκτρονικό εισιτήριο και κάρτες, δεν χρειάζεται να πετάγονται διότι είναι επαναφορτιζόμενα και η φόρτιση τους γίνεται είτε μέσω των αυτόματων μηχανημάτων είτε μέσω των εκδοτηρίων.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....poious-kai-pote

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Αναμενόμενο!

Το βασικο αρνητικο, ειναι ο χρονος εκδοσης του εισητηριου. Για οσους δεν εχουν καρτα. Απαιτειται πανω απο 1 λεπτο.

Ας βαλουν και τη δυνατοτητα χρησης καρτας "ανεπαφης συναλλαγης", να λυσουν πολλα προβληματα.

Επισης, με την καρτα (πιστωτικη-χρεωστικη) μπορει να μπει και η δυνατοτητα χρεωσης αναλογα με τη διαδρομη.

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Επισης, με την καρτα (πιστωτικη-χρεωστικη) μπορει να μπει και η δυνατοτητα χρεωσης αναλογα με τη διαδρομη.

Με το προηγούμενο σύστημα του χάρτινου εισιτηρίου, μου χάριζε την τελευταία διαδρομή, αν θα έληγε ο χρόνος των 90 min κατά τη διάρκειά της. Τώρα δεν μου τη χαρίζει.

 

Αν, ενώ βρίσκομαι στον ηλεκτρικό ή στο μετρό μου λήξει ο χρόνος του κανονικού εισιτηρίου, τότε πρέπει να ακυρώσω κατά την έξοδο άλλο ένα αντίτιμο των 1,40€. Δηλαδή για μια διαδρομή π.χ των 91 min να πληρώσω 2,80.

 

Αν αυτό δεν το λένε ληστεία τότε πως ονομάζεται;

Edited by Konstantinos IB
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο αναφερω.

Χρεωση αναλογα με την αποσταση (διαδρομη)

Αλλλη χρεωση να πας Συνταγμα-Ομονοια, αλλη χρεωση να πας Συνταγμα - Αγ. Μαρινα.

Link to comment
Share on other sites

μετα  από  10  χρονια  πιπιλισμα  δεν  πληρωνω  δεν  πληρωνω

ερχεται  να  πεσουν  και οι  τιτλοι  τελους 

της  πιο  λαϊκίστικης  και  καταστροφικης  περιοδου  στην  ιστορια  της  ελλαδος

οσοι  πληρωνουν  θα  χρησιμοποιουν  τα  μετρο  κλπ 

επισης  οι  υπηρεσίες  και  τα  αγαθα  αγοράζονται  δεν  χαριζονται 

και  το  τριτο  συμπερασμα  είναι ότι  το  συμπαν  δεν  χαριζει  δωρεαν  τροφη  σε  κανεναν

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Τerry δε νομίζω ότι έχουν τη διάθεση να το κάνουν. 

 

Και αν το κάνουν θα μας ζητάνε πάλι στοιχεία για τη μάνα μας, τον πατέρα μας και όλο μας το σόι.

Link to comment
Share on other sites

Συναδελφε, πχ το Λονδινο το εχει κανει.

Και οταν χρησιμοποιεις πιστωτικη-χρεωστικη, δεν θελει κανενα στοιχειο. Εγω ως επισκεπτης δεν ειχα κανενα θεμα.

 

Ξερω οτι θα γινει και στην Αθηνα, αλλα το προβλημα ειναι οτι πρεπει να αποφασισουν σε ποια τραπεζα θα ανατεθει, διοτι αντιλαμβανεσαι οτι τα εσοδα ειναι τεραστια.

 

Στο Λονδινο ισχυει το ιδιο συστημα ακομα και στα λεωφορεια.

Μπαινεις χτυπας την καρτα σου (ανεπαφα και απο την πορτα του οδηγου), βγαινει χτυπας την καρτα (ανεπαφα απο τις πισω πορτες)

 

Εγω αυτο το λεω πολιτισμο..

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Από τα καλύτερα και πιο λειτουργικά μετρό στον κόσμο. Θα έπρεπε να το πληρώνουν με προθυμία. Αντ` αυτού κάθε τζαμπατζής έβγαζε τα απωθημένα του.

 

Τέσπα, όποιος χρησιμοποιεί πληρώνει.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συναδελφε, πχ το Λονδινο το εχει κανει.

 

Το ξέρω.

 

Και στη Γαλλία η κάρτα απεριορίστων διαδρομών το μόνο προσωπικό στοιχείο που έχει επάνω της είναι η φωτογραφία το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνση κατοικίας του κατόχου. Τίποτε άλλο. 

 

Και στην Τουρκία (!) την μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών την αγοράζεις επί τόπου από δημόσιο κατάστημα χωρίς κανένα στοιχείο.

 

Εδώ ζητάνε και τον αριθμό του εσωρούχου που φοράς.  

 

Η προηγούμενη σύμβαση (επί Αντώνη & Βαγγέλη) είχε δώσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο σε μια εταιρεία που θα το λειτουργούσε με παρόμοια μορφή αυτής του UK. Αλλά...Υπερίσχυσε ο...σημερινός "περίεργος" εργολάβος. 

 

Θα μου πεις, όλοι οι εργολάβοι είναι περίεργοι και όλες οι κυβερνήσεις το ίδιο. Αλλά αυτοί εδώ ρε παιδί μου παραείναι.

Link to comment
Share on other sites

Με το προηγούμενο σύστημα του χάρτινου εισιτηρίου, μου χάριζε την τελευταία διαδρομή, αν θα έληγε ο χρόνος των 90 min κατά τη διάρκειά της. Τώρα δεν μου τη χαρίζει.

 

Αν, ενώ βρίσκομαι στον ηλεκτρικό ή στο μετρό μου λήξει ο χρόνος του κανονικού εισιτηρίου, τότε πρέπει να ακυρώσω κατά την έξοδο άλλο ένα αντίτιμο των 1,40€. Δηλαδή για μια διαδρομή π.χ των 91 min να πληρώσω 2,80.

 

Αν αυτό δεν το λένε ληστεία τότε πως ονομάζεται;

 

Δεν νομίζω να ίσχυε αυτό με το προηγούμενο σύστημα. Ίσχυε μέχρι κάποια περίοδο και μετά καταργήθηκε και ίσχυε αυτό που γράφεις δηλαδή στο 91 και μέσα στο λεωφορείο έπρεπε να ξαναχτυπήσεις εισιτήριο. Επειδή και εγώ έτσι νόμιζα και μου είχαν πει ότι είχε καταργηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.