Fade2Black Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2019 Το δεύτερο αλλά δε χρειάζεται καλύτερο σενάριο.
lamgar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2019 58 λεπτά πριν, Fade2Black said: Το δεύτερο αλλά δε χρειάζεται καλύτερο σενάριο. To έχουν αλλάξει και πλέον χρειάζεται καλύτερο σενάριο. Έχει βγει ανακοίνωση στο buildingcert.
kakallia Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2019 Παράθεση Οκ, ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις
zio7 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2019 Καλημέρα. Ιδιώτης που έχει εγκριθεί για οτ εξοικονομώ και το οποίο λήγει 15/4 ξεκίνησε πριν λίγο καιρό την υλοποίηση της εξωτερικής μόνωσης. Στις παρεμβάσεις του έχει και εγκατάσταση λέβητα φυσικού αερίου για το οποίο όμως τώρα θα ξεκινήσει τη διαδικασία υλοποίησης του. Μέχρι όμως τη προθεσμία δεν προλαβαίνει. Τι λόγω και τι παραστατικά μπορεί να ανεβάσει για να πάρει παράταση? Πόσο γρήγορα απαντάνε στο αίτημα παράτασης?
nzerman Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2019 On 23/3/2019 at 7:29 ΜΜ, kakallia said: Καλησπέρα Θα ήθελα να διευκρινίσω ένα πρακτικό θέμα ως προς τη διεξαγωγή της 2ης ενεργειακής επιθεώρησης, γιατί έχω μπερδευτεί κάπως. Μπαίνοντας στο buildingcert δημιουργούμε το xml για το 2ο ΠΕΑ, αντλώντας στοιχεία από το 1ο. Το xml που προκύπτει είναι ουσιαστικά το 1ο ΠΕΑ, τα δεδομένα του διαμερίσματος και το σενάριο που είχαμε δημιουργήσει, που ουσιαστικά ήταν η πρόταση των παρεμβάσεων. Τώρα για να κάνουμε το 2ο ΠΕΑ, αφήνουμε την καρτέλα κτίριο ως είχε στο 1οΠΕΑ (πριν τις παρεμβάσεις) και βάζουμε τα δεδομένα των πραγματοποιημένων παρεμβάσεων στο σενάριο, ώστε να φαίνεται και το ποσοστό εξοικονόμησης πρωτογενούς ενέργειας ή το φτιάχνουμε εξ' αρχής, όπου το κτίριο είναι αυτό που επιθεωρούμε σήμερα (με τις πραγματοποιημένες παρεμβάσεις) και προτείνουμε και ένα ακόμα καλύτερο σενάριο? Εγώ παίρνω το xml του πρώτου ΠΕΑ που έχω δουλέψει με software του εμπορίου και αλλάξω στο Υπάρχον κτίριο χειροκίνητα της παρεμβάσεις που έγιναν. Τέλος διαγράφω το παλαιό «Κτίριο 1», κάνω αντιγραφή κτιρίου ώστε να δημιουργήσω νέο «Κτίριο 1» και βάζω επιπλεόν σενάριο πρότασης νέων παρεμβάσεων. 1
katrmp Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2019 (edited) καλημέρα, 1. στο Παράρτημα VΙ: Έντυπο Καταγραφής Παρεμβάσεων – Ολοκλήρωση Έργου έχει πάνω -πάνω να γράψουμε συννημένα τον αριθμό των παραστατικών δαπανών. Αν έχω 3 επεμβάσεις , όπου κόπηκαν 5 Δελτία Απόστολής και 3 ΑΛΣ (κατά την τιμολόγηση των δελτιών αποστολής), και 2 ΑΛΣ για τα 2 ΠΕΑ, και 1 ΑΛΣ για τον σύμβουλο έργου, πόσα είναι τα συννημένα παραστατικά δαπανων που θα γράψω στο εντυπο? και ποιά? 2. ο σύμβουλος εργου, η ΑΛΣ μπορεί να είναι μετα το 2ο ΠΕΑ, δεν ισχύει για αυτην την δαπάνη η απαγόρευση σωστα? 3. Στην ενότητα <<ψηφιοποιημένα παραστατικά>> στο πληροφοριακό σύστημα, αν έχω για τον αλουμινά 3 Δελτία Αποστολής και 1(ένα) ΑΛΣ (που ουσιαστικά έχει τιμολογήσει τα 3 δελτία αποστολής), πόσα αρχεία ανεβάζω? Ενα pdf που έχει όλα και τα 4 παραστατικά, δυο pdf (ξέχωρα η ΑΛΣ και ξέχωρα τα 3 Δελτία αποστολής), ή 4pdf, ένα για κάθε παραστατικό? ή κάτι άλλο? 4. αν είχα προτείνει π.χ 4 κουφωματα, εξωστόθυρες , συνολικά 10τ.μέτρων με U<3.2 και 300Ε/τ.μ, και επειδη τελικά όταν μπήκαν προέκυψε ένα να έχει U<2,0 και άρα πρέπει να σπάσω άλλη μία γραμμή, τόσο στο έντυπο ολοκλήρωσης παρεμβάσεων, όσο και στο πληροφοριακό σύστημα στην καταχώρηση δαπανων. Λεφτα παραπάνω δεν ζητώ και ο αλουμινάς έχει τιμολογήσει σωστά με μία τιμή ενιαια, αυτην που του είχε εγκριθεί.To θέμα είναι τα έχει τιμολογήσει όλα μαζί 10τ.μ (και σωστά νομίζω) με 300Ε/τ.μ. Εγώ παρόλο ότι δεν τα έχει σπάσει στην ΑΛΣ, σε 3 κουφώματα συνολικά 8τ.μ και ένα κούφωμα 2τ.μ, θα τα σπάσω εγω έτσι και ουσιαστικά αυτοι που θα ελέγξουν θα κάνουν την πρόσθεση ότι πράγματι 8+2=10τ.μ που γραφει το παραστατικό? Edited Μάρτιος 27 , 2019 by katrmp
mechgiann Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2019 7 ώρες πριν, katrmp said: καλημέρα, 1. στο Παράρτημα VΙ: Έντυπο Καταγραφής Παρεμβάσεων – Ολοκλήρωση Έργου έχει πάνω -πάνω να γράψουμε συννημένα τον αριθμό των παραστατικών δαπανών. Αν έχω 3 επεμβάσεις , όπου κόπηκαν 5 Δελτία Απόστολής και 3 ΑΛΣ (κατά την τιμολόγηση των δελτιών αποστολής), και 2 ΑΛΣ για τα 2 ΠΕΑ, και 1 ΑΛΣ για τον σύμβουλο έργου, πόσα είναι τα συννημένα παραστατικά δαπανων που θα γράψω στο εντυπο? και ποιά? 2. ο σύμβουλος εργου, η ΑΛΣ μπορεί να είναι μετα το 2ο ΠΕΑ, δεν ισχύει για αυτην την δαπάνη η απαγόρευση σωστα? 3. Στην ενότητα <<ψηφιοποιημένα παραστατικά>> στο πληροφοριακό σύστημα, αν έχω για τον αλουμινά 3 Δελτία Αποστολής και 1(ένα) ΑΛΣ (που ουσιαστικά έχει τιμολογήσει τα 3 δελτία αποστολής), πόσα αρχεία ανεβάζω? Ενα pdf που έχει όλα και τα 4 παραστατικά, δυο pdf (ξέχωρα η ΑΛΣ και ξέχωρα τα 3 Δελτία αποστολής), ή 4pdf, ένα για κάθε παραστατικό? ή κάτι άλλο? 4. αν είχα προτείνει π.χ 4 κουφωματα, εξωστόθυρες , συνολικά 10τ.μέτρων με U<3.2 και 300Ε/τ.μ, και επειδη τελικά όταν μπήκαν προέκυψε ένα να έχει U<2,0 και άρα πρέπει να σπάσω άλλη μία γραμμή, τόσο στο έντυπο ολοκλήρωσης παρεμβάσεων, όσο και στο πληροφοριακό σύστημα στην καταχώρηση δαπανων. Λεφτα παραπάνω δεν ζητώ και ο αλουμινάς έχει τιμολογήσει σωστά με μία τιμή ενιαια, αυτην που του είχε εγκριθεί.To θέμα είναι τα έχει τιμολογήσει όλα μαζί 10τ.μ (και σωστά νομίζω) με 300Ε/τ.μ. Εγώ παρόλο ότι δεν τα έχει σπάσει στην ΑΛΣ, σε 3 κουφώματα συνολικά 8τ.μ και ένα κούφωμα 2τ.μ, θα τα σπάσω εγω έτσι και ουσιαστικά αυτοι που θα ελέγξουν θα κάνουν την πρόσθεση ότι πράγματι 8+2=10τ.μ που γραφει το παραστατικό? 1. Αποδείξεις για ΠΕΑ και σύμβουλο έργου δεν περιλαμβάνονται. Μόνο ότι αφορά τις παρεμβάσεις. Αρα 8 παραστατικά. Για τα δελτία αποστολής δεν είμαι σίγουρος αν είναι υποχρεωτικό να συμπεριληθφούν. Ο οδηγός στο κεφάλαιο παραστατικά δεν αναφέρει τίποτα για δελτία αποστολής αλλά μόνο για αποδείξεις. Ας μας απαντήσει κάποιος αν πρέπει να ανεβάζουμε και τα δελτία αποστολής? 2.σωστά 3.Οπως θέλεις, δεν υπάρχει περιορισμός. Εγώ προτιμώ να ανεβάζω σε ένα pdf όλα τα παραστατικά που αφορούν την ίδια παρέμβαση. 4.Εσύ σωστά θα σπάσεις σε ξεχωριστή γραμμή το κούφωμα με U<2. Δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα που στο παραστατικό είναι όλα μαζί. το πολύ πολύ να ζητήσουν μια υπεύθυνη δήλωση του αλουμινά που να εξηγεί ότι πχ τα 8τμ είναι για τις εξωστόθυρες με U>2 με ποσό τάδε και τα 2τμ είναι για εξωστόθυρες με U<2 με ποσό τάδε...
katrmp Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2019 11 λεπτά πριν, mechgiann said: Για τα δελτία αποστολής δεν είμαι σίγουρος αν είναι υποχρεωτικό να συμπεριληθφούν. Ο οδηγός στο κεφάλαιο παραστατικά δεν αναφέρει τίποτα για δελτία αποστολής αλλά μόνο για αποδείξεις. Ας μας απαντήσει κάποιος αν πρέπει να ανεβάζουμε και τα δελτία αποστολής? ευχαριστώ. Οπότε αν κάποιος ξέρει το παραπάνω που λέει και ο mechgiann που ουσιαστικά η ερώτηση ήταν <<στο Παράρτημα VΙ: Έντυπο Καταγραφής Παρεμβάσεων – Ολοκλήρωση Έργου έχει πάνω -πάνω να γράψουμε συννημένα τον αριθμό των παραστατικών δαπανών. Αν έχω 3 επεμβάσεις , όπου κόπηκαν 5 Δελτία Απόστολής και 3 ΑΛΣ (κατά την τιμολόγηση των δελτιών αποστολής), και 2 ΑΛΣ για τα 2 ΠΕΑ, και 1 ΑΛΣ για τον σύμβουλο έργου, πόσα είναι τα συννημένα παραστατικά δαπανων που θα γράψω στο εντυπο? και ποιά?>> Μήπως να αναλύσουμε πόσα είναι? π.χ8 (3ΑΛΣ και 5 Δ.Αποστολής)?
iks Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2019 (edited) Εγώ κάνω merge pdf τα τιμολόγια μαζύ με τα ΔΑ που αφορούν. Ενα εξοικονομώ, με αυτό τον τρόπο, έχει ολοκληρωθεί και πληρωθεί. Στο Παράρτημα VI , το άφησα κενό. Edited Μάρτιος 27 , 2019 by iks
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα