dazisimo Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:45 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:45 πμ Καλημέρα. Αφού ολοκλήρωσα την αίτηση μοθ γράφει "Βάσει της καταχώρησης σας το ακίνητο είναι μη επιλέξιμο.Για την κατοικία με αριθμό ΑΤΑΚ-υφίσταται ήδη στο σύστημα ενεργή αίτηση. Η αίτησή σας δεν μπορεί να καταχωρηθεί στο σύστημα. Πρέπει να ακυρωθεί η υφιστάμενη ενεργή αίτηση." Φυσικά κάνω διαγραφή την κάνω πάλι απο την αρχή και πάλι τα ίδια.... Έτυχε σε κανέναν?
makis Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:48 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:48 πμ Καλημέρα. Στο Άθροισμα εισοδημάτων επιβ. εισφοράς τέκνων μπαίνει το οικογενειακό άθροισμα?
Μαρία Π. Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:48 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:48 πμ Βρε παιδιά καλημέρα.. Μια ερώτηση...Που βρίσκουμε τον αριθμό ΑΤΑΚ?? Και η Επιφάνεια κύριων χώρων ακινήτου * θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει μονο την ωφέλιμη επιφάνεια ή τη συνολική? Ευχαριστώ!
Μαρία Π. Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:50 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:50 πμ Βρε παιδιά καλημέρα.. Μια ερώτηση...Που βρίσκουμε τον αριθμό ΑΤΑΚ?? Και η Επιφάνεια κύριων χώρων ακινήτου * θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει μονο την ωφέλιμη επιφάνεια ή τη συνολική? Ευχαριστώ Το ΑΤΑΚ το βρήκα στη πρώτη στήλη του Ε9 οκ.. τι γίνεται όμως με την επιφάνεια κύριων χώρων ??
HumanError Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:51 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:51 πμ Εάν δεν το κάνετε ήδη, απλά μια υπενθύμιση, να καθαρίζετε το cache του browser μεταξύ συνδέσεων με διαφορρετικά ΑΦΜ. Ο αριθμός ΑΤΑΚ είναι στο Ε9 (1η στήλη)
webslash Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:51 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:51 πμ Καλημέρα. Έτυχε σε κανέναν να γίνει λάθος εισαγωγή διεύθυνσης e-mail από πελάτη για την αποστολή του κωδικού; Προσπαθεί να κάνει αλλαγή e-mail και δεν μπορεί... Τον πετάει έξω
iliasv Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:52 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:52 πμ Ωραία. Τώρα δεν δουλεύει τίποτα. Μια χαρά.
HumanError Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:54 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:54 πμ Σε εμένα πάντως είτε για σύνδεση ως ωφελούμενος είτε ως σύμβουλος το σύστημα επιστρέφει: "Δεν βρέθηκε εγγεγραμμένος χρήστης στο Portal που να αντιστοιχεί στο ΑΦΜ.Παρακαλώ συνεχίστε τη διαδικασία εγγραφής στο επόμενο βήμα. " 1
arisermpo Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:55 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:55 πμ HummanError και εγώ το ίδιο. Σε συνάδελφο το σύστημα δουλεύει μια χαρά (έχει περάσει 3 αιτήσεις κ συνεχίζει......)
gliout Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:55 πμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2018 at 06:55 πμ Μα λογικό είναι να ξανακολλήσει!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα