Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση... Και φαντάζομαι δεν θα χρειαστεί να με πληρώσει εκ νέου έτσι; Ηλεκτρονικά εννοώ..

Edited by hkamp
  • Απαντήσεις 7,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αν κάνεις ανάκληση δεν αλλάζει ο αριθμός αμοιβής που καταχωρείς στο ΤΕΕ. Δηλαδή το έργο παραμένει το ίδιο οπότε εννοείτε και ισχύει η ίδια αμοιβή..

Ωστόσο, η ημερομηνία έκδοσης του ΠΕΑ θα είναι μεταγενέστερη αυτής της αμοιβής κάτι που ίσως δημιουργήσει πρόβλημα όσον αφορά την πληρωμή του ΠΕΑ πίσω στον πελάτη αφου εγκριθεί και ολοκληρώσει το πρόγραμμα. Αν θες να σαι 100% καλυμμένος κάνε και μια πληρωμή στον λογαριασμό σου στην ΕΤΕ μέσω συστήματος αμοιβών ΤΕΕ (αν η πρώτη σου πληρωμή ήταν διαφορετική, δηλαδή POS ή απλή κατάθεση) και να έχεις και τα δύο έντυπα και βλέπεις...

Edited by hkamp
  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Αν κάνει κ δεύτερη κατάθεση στο όνομα του θα πρέπει να κόψει κ δεύτερο παραστατικό. Δεν υπάρχει πρόβλημα η αμοιβή να προηγείται της εργασίας. Εγώ σχεδόν όλα τα ΠΕΑ προκαταβολικά τα πληρώθηκα.

Δημοσιεύτηκε

Mε το helpdesk έχετε καταφέρετε να επικοινωνήσετε; Εμένα μόλις μου βγάλει το μύνημα πως η κλήση θα ηχογραφηθεί, αμέσως μετά απόλυτη σιγή...

Δημοσιεύτηκε (edited)

Περίμενε 5-10 λεπτά, απαντάνε... απλά δεν έχει μουσική.

Είναι ανοιχτό 9 με 5

 

Edited by L-Nikos
Δημοσιεύτηκε

Τελικά έχει λάβει κανείς απάντηση για το αν χάνεται η σειρά προτεραιότητας στην περίπτωση ακύρωσης και επανυποβολής της αίτησης;

Δημοσιεύτηκε

Έπειτα από επικοινωνία μου με το helpdesk με ενημέρωσαν ότι αν ακυρώσεις την αίτηση και την επανυποβάλεις χάνεται ο αριθμός πρωτοκόλλου. 

Δημοσιεύτηκε
22 ώρες πριν, fkaminio3 said:

Αν κάνεις ανάκληση δεν αλλάζει ο αριθμός αμοιβής που καταχωρείς στο ΤΕΕ. Δηλαδή το έργο παραμένει το ίδιο οπότε εννοείτε και ισχύει η ίδια αμοιβή..

Ωστόσο, η ημερομηνία έκδοσης του ΠΕΑ θα είναι μεταγενέστερη αυτής της αμοιβής κάτι που ίσως δημιουργήσει πρόβλημα όσον αφορά την πληρωμή του ΠΕΑ πίσω στον πελάτη αφου εγκριθεί και ολοκληρώσει το πρόγραμμα. Αν θες να σαι 100% καλυμμένος κάνε και μια πληρωμή στον λογαριασμό σου στην ΕΤΕ μέσω συστήματος αμοιβών ΤΕΕ (αν η πρώτη σου πληρωμή ήταν διαφορετική, δηλαδή POS ή απλή κατάθεση) και να έχεις και τα δύο έντυπα και βλέπεις...

Δε μου τη δέχτηκε την ανάκληση πάντως. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Κάτι για προσάρτημα που λέγαμε γίνεται και εδώ και αν ναι πώς;

Επίσης συμβαίνει και το άλλο παράδοξο στην εν λόγω αίτηση. Είχα καταχωρήσει ένα email ******@gmail.com στάλθηκε εκεί ο κωδικός επιβεβαίωσης, αλλά στο προφίλ του χρήστη το δείχνει ως ******@gmail.om λείπει ένα c δηλαδή από το com. Δεν μου επιτρέπει μάλιστα να κάνω επεξεργασία στο email για να το αλλάξω... Ξέρουμε κάτι;

Δημοσιεύτηκε

Επιβεβαιώνω την απάντηση του helpdesk, σχετικά με την ακύρωση και επαναυποβολή αίτησης. Το πρωτόκολλο αλλάζει.

Δημοσιεύτηκε

Μιας και είμαστε σε περίοδο υποβολής φορολογικών δηλώσεων. Σε περίπτωση νέων αιτήσεων από εδώ και πέρα, θα πρέπει οι ωφελούμενοι να ολοκληρώσουν την υποβολής  και εκκαθάριση της φορολογικής τους δήλωσης τους. Σωστά? 
Επίσης, απ ότι βλέπω η υποβολή νέων αιτήσεων είναι ανοικτή για τις σχετικές περιφέρειες. Άρα μπορούμε να υποβάλλουμε και να μπαίνουμε σε λίστα προτεραιότητας από εδώ και πέρα?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.