Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πληροφοριακό Σύστημα Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ


Recommended Posts

2 λεπτά πριν, Mananthi said:

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το θέμα είναι ότι δεν μου εμφανίζει την προσωρινή αποθήκευση ως επιλογή,  έχει μόνο την επιλογή αποθήκευση γι΄αυτό δεν ξέρω αν είναι επεξεργάσιμα τα στοιχεία μετά.

Η επιλογή "Αποθήκευση" είναι προσωρινή, μπορείς να επεξεργαστείς τα στοιχεία αργότερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ναι η αποθήκευση που σου εμφανίζει είναι προσωρινή. Μπορείς να συμπληρώσεις/διορθώνεις για όσο διάστημα θες τα στοιχεία σου, πατώντας κάθε φορά αποθήκευση πριν βγεις απ' την πλατφόρμα. Όταν καταλήξεις στα τελικά σου στοιχεία ξανά πατάς αποθήκευση και μεταβαίνεις στην αρχική σελίδα της αίτησης σου ώστε να πατήσεις το κουμπί για τον έλεγχο των δικαιολογητικών σου. Αν κάτι λείπει θα σε ειδοποιήσει για να το συμπληρώσεις/διορθώσεις. Έπειτα πάλι αποθήκευση - έλεγχος και τέλος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν συμπληρώνουμε τα στοιχεία, έχοντας κάνει είσοδο ως εγγυητές, στην Καρτέλα "Στοιχεία Αίτησης Δανείου", βάζουμε τα στοιχεία του αιτούντα για το δάνειο και όχι του εγγυητή, σωστά?

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν, vogelena said:

Όταν συμπληρώνουμε τα στοιχεία, έχοντας κάνει είσοδο ως εγγυητές, στην Καρτέλα "Στοιχεία Αίτησης Δανείου", βάζουμε τα στοιχεία του αιτούντα για το δάνειο και όχι του εγγυητή, σωστά?

Τα στοιχεία του εγγυητή βάζεις, τα στοιχεία του αιτούντα τα βάζεις στην καρτέλα του

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, lloyd said:

Να ενημερώσω ότι σήμερα λύθηκε το πρόβλημα με την Εθνική Τράπεζα και "πήρε" την αίτηση για οικονομική προέγκριση δανείου.

Τι αλλαγές έκανες και στο δέχτηκε?

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα απολύτως, ξανά έκανα την υποβολή για δάνειο.

Είχα κάνει άλλες τέσσερις αποτυχημένες, με το ίδιο μήνυμα κάθε φορά.

Το πρόβλημα ήταν στο ΠΣ της Εθνικής Τράπεζας, οπότε θα το διόρθωσαν.

Edited by lloyd
Link to comment
Share on other sites

On 29/5/2018 at 2:18 ΜΜ, gsaraf said:

Μπορεί κάποιος από τους συναδέλφους που έχει δουλέψει το σύστημα αυτές τις 2 βδομάδες να συνοψίσει τα δικαιολογητικά που πρέπει να ζητήσουμε από τους πελάτες, εκτός από αυτά που υπάρχουν στο taxis, την ταυτότητα κ' το εκκαθαριστικό μισθοδοσίας/σύνταξης;

 

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα μολις παω να αποστειλω την αιτηση στην eurobank μου βγαζει το εξης μηνυμα 

Θέμα
Σφάλμα κατά την υποβολή αίτησης Δανείου
Μήνυμα
1. Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την επικοινωνία με το ΠΣ της Τράπεζας.
Κωδικός σφάλματος : ERROR_01_UNEXP_ERROR. Αιτιολογία : ICO-2002: Η αναζήτηση στον Altamira δεν επιστρέφει αποτελέσματα εξατίας των παρακάτω λόγων: 
QME0038 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. 
Παρακαλώ προσπαθήστε εκ νέου αργότερα. Αν το πρόβλημα επιμείνει επικοινωνήστε με το Help Desk.
 
 
απο το μεσημερι προσπαθω και η αιτηση για την τραπεζα δεν φευγει.
πηρα τηλεφωνο στο help desk και στην τραπεζα και δεν ξερουν να μου απαντησουν.
παρακαλω οποιος ξερει κατι ας βοηθησει
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.