gab pet Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2018 On 5/6/2018 at 12:36 ΜΜ, gab pet said: Καλημέρα, διαβάζοντας το νήμα ξανα (από την ημέρα που ξεκίνησε η επεξεργασία για αιτηση δανείου στις τράπεζες) δεν καταλαβαίνω αν ο ενεχόμενος είναι ο εγγυητής ή αυτός που κάνει αίτηση για δάνειο (μέχρι τώρα οι απαντήσεις ήταν 2-1) μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ποιανού τα στοιχεία πρέπει να συμπληρώσουμε ως ενεχόμενο? ευχαριστώ
Astrolavos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2018 Η λέξη ενεχόμενος προκύπτει απ' το ρήμα ενέχομαι = λαμβάνω μέρος σε μία υπόθεση, έχω μέρος ευθύνης σε μία πράξη. Ουσιαστικά και οι δύο λοιπόν είναι ενεχόμενοι, ο μεν ένας που κάνει την αίτηση ως ωφελούμενος και ο δε δεύτερος ως εγγυητής. Τώρα στα του προγράμματος, τα στοιχεία του εγγυητή εισάγονται ξεχωριστά (βλ. καρτέλα στοιχεία εγγυητών - εισαγωγή ως εγγυητής κλπ.). Άρα τα στοιχεία που συμπληρώνεις για την αίτηση είναι αυτά του ωφελούμενου. Αν το σκεφτείς αλλιώς, σε περίπτωση που δεν είχες εγγυητή στο δάνειο, τι θα συμπλήρωνες στα στοιχεία δανείου?
apoul Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2018 Ο ενεχόμενος είναι ουσιαστικά αυτός που έχει κάνει τη σύνδεση στο πληροφοριακό σύστημα. Δηλαδή όταν μπεις σαν Ωφελούμενος στα στοιχεία του ενεχόμενου βάζεις τα δικά του και όταν μπεις σαν Εγγυητής στα στοιχεία ενεχόμενου βάζεις του εγγυητή.
kirman Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2018 Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει κάποια σύγχυση όταν κάποιος μπαίνει ως εγγυητής να συμπληρώσει τα απαιτούμενα στοιχεία. Στην Πειραιώς π.χ. εμφανίζονται 3 διαφορετικές καρτέλες όπου η 1η έχει τίτλο Στοιχεία Εγγυητή, η 2η έχει τίτλο Στοιχεία Αίτησης Δανείου και η 3η έχει τίτλο Δικαιολογητικά. Ενώ η 1η και η 3η είναι ξεκάθαρες, όταν παει κάποιος να συμπληρώσει την 2η καρτέλα βλέπει τα εξής: 2η καρτέλα: Στοιχεία Αίτησης Δανείου Τίτλος Στοιχεία Εγγυητή: ένα μόνο πεδίο που ζητά σχέση με τον οφειλέτη (συγγενική, φιλική κτλ, ο άνθρωπος δεν πήρε ακόμη δάνειο κι έχει γίνει ήδη οφειλέτης). Τίτλος Στοιχεία Ενεχόμενου: πολλά πεδία όπου ζητούνται όνομα πατρός, φύλο, υπηκοότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ Τίτλος Επαγγελματικά Στοιχεία Ενεχόμενου: πολλά πεδία όπου ζητούνται επάγγελμα, διεύθυνση εργασίας κτλ Τίτλος Οικονομικά Στοιχεία Ενεχόμενου: πολλά πεδία όπου ζητούνται οικονομικά στοιχεία (δηλωθέν εισόδημα, εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες κτλ, όχι τα ίδια με την 1η καρτέλα) κτλ, Τίτλος Αποδοχή Όρων: 3 πεδία με τη ζητούμενη συναίνεση για προσωπικά δεδομένα, Τειρεσίας κτλ Ο τρόπος που διατυπώνονται οι τίτλοι των επιμέρους τμημάτων που χωρίζεται η 2η καρτέλα είναι αυτός που δημιουργεί πρόβλημα σύγχυσης, καθώς πάνω να γράφει Στοχεία Εγγυητή και κάτω γράφει Στοιχεία Ενεχόμενου (αναρωτιέται κανείς ότι αν εννοεί το ίδιο πρόσωπο θα έπρεπε να συνεχίζει να γράφει στοιχεία Εγγυητή). Η άποψη μου είναι πως εννοεί σε όλα τα παραπάνω τον εγγυητή, καθώς άλλωστε στο τέλος στην Αποδοχή Όρων δεν θα μπορούσε ο εγγυητής που συμπληρώνει τα εν λόγω στοιχεία να δώσει τέτοιου είδους συναίνεση για οποιονδήποτε άλλον πλην από τον εαυτό του.
Astrolavos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2018 Γνωρίζεις κανείς εάν μπορούν να γίνονται νέες αιτήσεις που θα μπαίνουν σε λίστα προτεραιότητας?
steve100 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2018 (edited) On 4/6/2018 at 5:13 ΜΜ, tsx said: Όταν την υποβάλλεις οριστικά προς την τράπεζα, εμφανίζεται κουμπί "Ακύρωσης αίτησης δανείου" και ξεκινάει η διαδικασία από την αρχή. Αν το κάνεις αυτό μετά έχεις πάλι 2 φορές δυνατότητα αίτησης δανείου σε περίπτωση που σε απορρίψουν ή σου μένει 1; Edited Ιούνιος 12 , 2018 by steve100
tsx Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2018 (edited) Άγνωστο... Πάντως δεν σου ανανεώνει την προθεσμία από 75 σε 120 μέρες για προέγκριση από τράπεζα. Edited Ιούνιος 12 , 2018 by tsx
john13552 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 Έχει προχωρήσει κανείς μετά την έγκριση δανείου? Έχει πάει κάποια χαρτιά στην τράπεζα ή πάλι περιμένουμε να ανοίξει το σύστημα για το επόμενο βήμα?
katrmp Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 ξερει κανείς πώς ξεπερνιέται το παρακάτω σφάλμα που βγάζει η Εθνικη μετα από επαναυποβολή με επιπλέον δικαιολογητικό? Οι ίδιοι πάντως δεν ξλερουν πώς να το ξεπεράσουν στο ΠΣ. 1. Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την επικοινωνία με το ΠΣ της Τράπεζας. Κωδικός σφάλματος : 03_BUSINESS_ERROR. Αιτιολογία : Η Αίτηση δεν είναι δυνατόν να ενημερωθεί.Λάθος Node/Status (AJACL10) 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα