thanasis1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2018 On 22/5/2018 at 2:33 ΜΜ, steve100 said: Ημερομηνία λήξης ταυτότητας μόνο η Πειραιώς ζητάει ή κάνω λάθος Η eurobank δεν ζητάει καν ημερομηνία έκδοσης, ενώ η εθνική μόνο ημερομηνία έκδοσης Σε πειραίως και σε εμένα το ίδιο ζητάει , τι συμπληρώνεις;
thanasis1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2018 On 27/6/2018 at 9:19 ΜΜ, thanasis1 said: Σε πειραίως και σε εμένα το ίδιο ζητάει , τι συμπληρώνεις; Ενημερώνω , χρειάζεται την ημερομηνία έκδοσης της αστ.ταυτότητας στο πεδίο ημερομηνία λήξης
christina_vrd Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2018 Καλησπέρα, έκανα αίτηση για δάνειο στην ALPHA BANK για πολυκατοικία, άλλα επειδή η τράπεζα ζητούσε διάφορα, αποφάσισε ο ιδιοκτήτης να πάει σε άλλη τράπεζα. Υπάρχει ένα σημείο στον οδηγό που λέει ότι για πολυκατοικία δεν δίνεται η δυνατότητα αλλαγής τράπεζας, όμως εγώ δεν το θυμόμουν και ακύρωσα την αίτηση δανείου με αποτέλεσμα τώρα να έχω μόνο την επιλογή των ιδίων κεφαλαίων ή της συνολικής ακύρωσης της αίτησης. Θα ρισκάρω την ακύρωση και επανυποβολή γιατί ούτως ή άλλως δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς δάνειο. Κάτι άκουσα όμως ότι σε περίπτωση πολυκατοικίας καθυστερεί όλη αυτή η διαδικασία και η προθεσμία για αλλαγές και νέες αιτήσεις είναι μέχρι αύριο. Γνωρίζει κανείς κάτι; Ευχαριστώ!
nikos_paps Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2018 On 24/5/2018 at 11:56 ΠΜ, steve100 said: βγάζει σε κανέναν κατα την υποβολή: Σφάλμα κατά την υποβολή αίτησης Δανείου 1. Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την επικοινωνία με το ΠΣ της Τράπεζας. Κωδικός σφάλματος : ERROR_01_UNEXP_ERROR. Αιτιολογία : ICO-2002: Η αναζήτηση στον Altamira δεν επιστρέφει αποτελέσματα εξατίας των παρακάτω λόγων: QME0038 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. Παρακαλώ προσπαθήστε εκ νέου αργότερα. Αν το πρόβλημα επιμείνει επικοινωνήστε με το Help Desk Καλησπέρα, μήπως τελικά βρήκες λύση γιατι και εμενα μου βγάζει αυτό το πρόβλημα! Ευχαριστω πολυ!!!
nikos_paps Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 29 , 2018 On 21/6/2018 at 10:47 ΠΜ, Bill22 said: Καλημερα σε ολου! Εχω αυτο το ζητημα με την Eurobank. 1. Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την επικοινωνία με το ΠΣ της Τράπεζας. Κωδικός σφάλματος : ERROR_01_UNEXP_ERROR. Αιτιολογία : ICO-2002: Η αναζήτηση στον Altamira δεν επιστρέφει αποτελέσματα εξατίας των παρακάτω λόγων: QME0038 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. Παρακαλώ προσπαθήστε εκ νέου αργότερα. Αν το πρόβλημα επιμείνει επικοινωνήστε με το Help Desk. Προσπαθώ να τους βρω και με έχουν στην αναμονή (που λέει και το τραγούδι) συνεχώς και στο εξαλεπτο η γραμμή πέφτει! Κάποιος συνάδελφος έχει βγάλει άκρη; ΥΣΤ.: Χάνουμε χρόνο για @@@@@ EDIT: Καταφερα και εβγαλα γραμμη. Το προωθησαν στους τεχνικους και θα με ενημερωσουν με email! Καλησπέρα, μήπως έχεις κάποιο νέο σχετικά με το πρόβλημα? Και εμένα αυτό μου βγάζει και δεν έβγαλα άκρη ούτε με HELPDESK ούτε με την τράπεζα (ΕUROBANK)
kospan Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 καλημέρα.γνωρίζετε εάν λήγει σήμερα η προθεσμία για αυτούς που δεν έχουν οριστικοποιήσει τη διαδικασία για δάνειο? είμαι στο στάδιο 4 α ( ενεργή αίτηση για λήψη δανείου )?
sittron Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 (edited) Έχει έρθει ενα μαιλ (σε πελάτη που είναι σε ειδική περίπτωση) που λέει οτι λήγει σήμερα η προθεσμία. Έτσι είναι για όσες περιπτώσεις δεν έχουν προχώρήσει στο στάδιο της δανειοδότησης. Το θέμα είναι οτι μέσα στο μαιλ δεν λέει τπτ για τις ειδικές περιπτώσεις και ουσιαστικά τις συμπεριλαμβάνει με τα υπόλοιπα. Edited Ιούνιος 30 , 2018 by sittron 1
nick_61 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 https://exoikonomisi.ypen.gr/-/prothesmia-epexergasias-kai-epanypoboles-aiteseon
sittron Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 Με τις "Ειδικές Περιπτώσεις" που συμπεριλαβάνονται στις περιπτώσεις που περιγράφει η ανακοίνωση, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?
ba2323 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2018 13 ώρες πριν, nikos_paps said: Καλησπέρα, μήπως έχεις κάποιο νέο σχετικά με το πρόβλημα? Και εμένα αυτό μου βγάζει και δεν έβγαλα άκρη ούτε με HELPDESK ούτε με την τράπεζα (ΕUROBANK) Για το σφάλμα με αναζήτηση altamira της eurobank πρέπει να στείλεις τον πελάτη σου σε κατάστημα της eurobank για να κάνει καταχώρηση στοιχείων και να ανοίξει λογαριασμό. Σε μια μέρα λύνεται το πρόβλημα και η αίτηση προχωράει κανονικά...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα