Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 7,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Από το site του προγράμματος:

  • Οι προθεσμίες που τίθενται στη φάση της αποδοχής της απόφασης υπαγωγής (κατάσταση αίτησης 06) δεν αφορούν την καταχώρηση προμηθευτών. Η καταχώρησή τους γίνεται στο επόμενο στάδιο μετά την αποδοχή της απόφασης υπαγωγής στο Πρόγραμμα και για τη διαδικασία αυτή δεν υπάρχει συγκεκριμένη και αποκλειστική προθεσμία.
Δημοσιεύτηκε

ευχαριστώ πολύ για την απάντηση -πάει αυτό το άγχος...

να ρωτήσω και κάτι ακόμα..

Τα ένσημα που προκύπτουν για την τοποθέτηση θερμοπρόσοψης είναι δαπάνη, οκ.

αλλά πως θα τα καταχωρήσουμε 

θα βάλουμε για προμηθευτή το ΙΚΑ???

 

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, apokal said:

Καλημέρα!

έχω διαβάσει αρκετά αλλά συγχωρήστε με αν υπάρχει απάντηση στην ερώτηση που θα κάνω και δεν την έχω εντοπίσει..

Προχώρησα σε στάδιο εκταμίευσης προκαταβολών την δήλωση χωρίς όμως να έχω καταχωρήσει όλους τους προμηθευτές

-ούτε προκαταβολές (μηδεν είναι)-

Δλδ το πήγα κατα λάθος σε επόμενο στάδιο και κλείδωσε..

Μπορώ να "γυρίσω" πίσω την δήλωση;

Από εκεί δεν γυρίζει πίσω. Εκτός εάν μπορούν να κάνουν κάτι από το helpdesk (δίνω μηδενική πιθανότητα).
Κανείς δεν έχει πάει παρακάτω για να δει τι θα συναντήσει.
Λογικά θα αναγκαστείς να συνεχίσεις χωρίς προκαταβολές και πρόσθεσε στο επόμενο στάδιο όποιον άλλο προμηθευτή θέλεις.

Δημοσιεύτηκε

ΕΧΩ ΔΥΟ ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞ'ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤΌΙΚΟΝ ΙΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ALPHA BANK ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΟΥΣ.ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ,ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΚΚΡΕΜΕΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗ.Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ  ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΙΝΑΙ 2/10/2018.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ ΕΦΟΣΟΝ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΠΙΕΖΕΙ?

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα να θέσω τα εξής ερωτήματα και αν μπορείτε να μου απαντήσετε .

Μετά την αποδοχή της Απόφασης Υπαγωγής και κατά την Υλοποίηση του Έργου δίνεται η δυνατότητα τροποποίησης συγκεκριμένων παρεμβάσεων;

Πιο συγκεκριμένα:

·         1η περίπτωση

Έχει προταθεί με την Πρόταση Παρεμβάσεων κατά την αίτηση η παρέμβαση  1.Γ1 (II) Πλαίσιο PVC με υαλοπίνακα – Παράθυρο (U<2,00) βάσει Α’ ΠΕΑ  

και ο ωφελούμενος τελικά επιθυμεί να κάνει την παρέμβαση 1.Α1 (II) Πλαίσιο αλουμινίου με υαλοπίνακα – Παράθυρο (U<2,00) το οποίο δεν προτείνεται από το Α’ ΠΕΑ

Πως προτείνετε να ενεργήσει; Τι θα απαιτηθεί σε σχέση με το Α’ ΠΕΑ,  το Έντυπο Παρεμβάσεων; κ.λπ.

·         2η περίπτωση

Έχει προταθεί με την Πρόταση Παρεμβάσεων κατά την αίτηση η παρέμβαση  4Α Ηλιακό θερμοσυφωνικό σύστημα συλλέκτη-ταμιευτήρα αποθήκευσης ΖΝΧ και στην Πρόταση Παρεμβάσεων έχει προταθεί η τοποθέτηση ηλιακού θερμοσίφωνα με συγκεκριμένο συντελεστή ΖΝΧ, κλίση, προσανατολισμό και επιφάνεια

και ο ωφελούμενος τελικά επιθυμεί να κάνει την εν λόγω παρέμβαση αλλά για ηλιακό θερμοσίφωνα με διαφορετικά χαρακτηριστικά ΖΝΧ και επιφάνεια

Πως προτείνετε να ενεργήσει; Τι θα απαιτηθεί σε σχέση με το Α’ ΠΕΑ,  το Έντυπο Παρεμβάσεων; κ.λπ.

·         3η περίπτωση

Έχει προταθεί με την Πρόταση Παρεμβάσεων κατά την αίτηση μία παρέμβαση η οποία δεν έχει περιληφθεί στο Α’ΠΕΑ.

Υπάρχει η δυνατότητα να τροποποιηθεί το buildingcert, να προχωρήσει ο ωφελούμενος στην παρέμβαση και τελικά να εγκριθεί το έργο του;

Πως προτείνετε να ενεργήσει;

Edited by taniachar
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα,

έχω κάνει ένα σοβαρό λάθος κατά την υποβολή των δικαιολογητικών στο αρχικό στάδιο. Καθώς δεν γνώριζα αρκετά καλά το ηλεκτρονικό σύστημα των αυθαιρέτων, νόμιζα ότι  απαιτείται η αρχική υποβολή και όχι η οριστική. Οπότε ο πελάτης πλήρωσε το παράβολο 250€, και ανέβασα την αρχική δήλωση όπου αναγράφεται το συνολικό πρόστιμο 400€, και φαίνεται το παράβολο 250€ εξοφλημένο, (δεν έχει καταβληθεί όμως το σύνολο του προστίμου, καθώς αυτό ζητείται κατά το επόμενο στάδιο). 

Επίσης θα πρέπει να γίνει μια αλλαγή στις κατηγορίες των αυθαιρεσιών, η οποία όμως δεν θα επηρεάσει το συνολικό πρόστιμο. 

Φοβάμαι οτι ένα τέτοιο λάθος μπορεί να κοστίσει στον πελάτη μου το σύνολο της επιχορήγησης και σκέφτομαι μήπως πρέπει να μην προχωρήσει στην υλοποίηση των παρεμβάσεων.

Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά; έχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κάποιον; Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορώ να πιάσω γραμμή απο χτες.

οποιαδήποτε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη.

ευχαριστώ!

Δημοσιεύτηκε

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ HELPDESK.

Καλησπέρα σας,

 

Η διαδικασία καταβολής των προκαταβολών δεν έχει πραγματοποιηθεί λόγω Τεχνικού Προβλήματος. Αναμένουμε την επίλυσή του.

 

Με εκτίμηση,

 

Από την Ομάδα Υποστήριξης του Προγράμματος

Δημοσιεύτηκε
1 λεπτό πριν, panostagaras said:

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ HELPDESK.

Καλησπέρα σας,

 

Η διαδικασία καταβολής των προκαταβολών δεν έχει πραγματοποιηθεί λόγω Τεχνικού Προβλήματος. Αναμένουμε την επίλυσή του.

 

Με εκτίμηση,

 

Από την Ομάδα Υποστήριξης του Προγράμματος

Ποσα φουμαρα θα μας πουλησουν ακομα..3 εβδομαδες τεχνικο προβλημα????Τοσο καιρο μας πιεζανε για τις ημερομηνιες.κανανε τεραστια διαφημιση του εργου..παρακινουσανε τον κοσμο να ενταχθει ....Τωρα που ηρθε η ωρα να δωσουνε λεφτα ολο δικαιολογιες ειναι..

Δημοσιεύτηκε (edited)
2 ώρες πριν, Λενια_ said:

Καλημέρα,

έχω κάνει ένα σοβαρό λάθος κατά την υποβολή των δικαιολογητικών στο αρχικό στάδιο. Καθώς δεν γνώριζα αρκετά καλά το ηλεκτρονικό σύστημα των αυθαιρέτων, νόμιζα ότι  απαιτείται η αρχική υποβολή και όχι η οριστική. Οπότε ο πελάτης πλήρωσε το παράβολο 250€, και ανέβασα την αρχική δήλωση όπου αναγράφεται το συνολικό πρόστιμο 400€, και φαίνεται το παράβολο 250€ εξοφλημένο, (δεν έχει καταβληθεί όμως το σύνολο του προστίμου, καθώς αυτό ζητείται κατά το επόμενο στάδιο). 

Επίσης θα πρέπει να γίνει μια αλλαγή στις κατηγορίες των αυθαιρεσιών, η οποία όμως δεν θα επηρεάσει το συνολικό πρόστιμο. 

Φοβάμαι οτι ένα τέτοιο λάθος μπορεί να κοστίσει στον πελάτη μου το σύνολο της επιχορήγησης και σκέφτομαι μήπως πρέπει να μην προχωρήσει στην υλοποίηση των παρεμβάσεων.

Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά; έχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κάποιον; Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορώ να πιάσω γραμμή απο χτες.

οποιαδήποτε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη.

ευχαριστώ!

 

Edited by giannismo

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.