Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σας,

 

Υπάρχει κάποιος που έχει λάβει απάντηση για το «03.β Ειδική περίπτωση αίτησης . Η αίτησή σας έχει χαρακτηριστεί ως «Ειδική Περίπτωση», έχει προωθηθεί στο Δικαιούχο και βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχου.» ?

Έχω πραγματοποιήσει την αίτηση από το πρώτο τέταρτο που άνοιξε η Αθήνα στις 2/4 με αριθμό πρωτοκόλλου 068xxx.

Φοβάμαι μήπως δεν κρατηθεί σειρά προτεραιότητας με βάση τον αρ.πρωτοκόλλου και ακόμα και αν λάβουμε απάντηση δεν θα είμαστε επιλέξιμοι αλλά σε λίστα επιλαχόντων (με ότι αυτό συνεπάγεται).


Ειδική περίπτωση αίτησης θεωρώ έχει χαρακτηριστεί λόγο πρόσφατης απόκτησης ακινήτου (τέλη του 2017).
 

Σας παρακαλώ αν υπάρχει κάποιος που έχει λάβει απάντηση μετα από το 03.β να μας διαφωτίσει.. (εχω επικοινωνήσει γραπτά και προφορικά με etean και ypeka χωρίς να γνωρίζουν ποιος θα το ελέγξει και πότε)

 

Ευχαριστώ πολύ

  • Απαντήσεις 7,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Όχι δεν έχουν κάνει τον έλεγχο ακόμη. Γιατί αγχώνεσαι? Εφόσον έχεις καταθέσει τα σωστά δικαιολογητικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Υπάρχει ακόμη δρόμος μέχρι να ανοίξει το σύστημα για τις τράπεζες κ να βγουν οι αποφάσεις υπαγωγής. Μέχρι τότε θα έχουν εξεταστεί.

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι όσοι πήραν αριθμό πρωτοκόλλου μπορούν να απευθυνθούν στις τράπεζες για δάνειο ή περιμένουμε το ενημερωτικό email που θα μας στείλουν. Έχει περάσει ένας μήνας και ακόμη περιμένουμε

Δημοσιεύτηκε

Για τα δάνεια δεν θα απευθυνθούμε στις τράπεζες, η διαδικασία θα γίνει μέσω του site που κάναμε την αίτηση.

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή απλά θα επιλέξουμε ότι θέλουμε να λάβουμε δάνειο από την τάδε τράπεζα και ο έλεγχος-έγκριση αυτού θα γίνει ηλεκτρονικά? Πρέπει οι πελάτες μας να δηλώσουν κάποιον λογαριασμός προηγουμένως ή αυτό θα γίνει κατά την διαδικασία έγκρισης του δανείου?

Δημοσιεύτηκε

Σας ενημερώνουμε ότι διατηρείται η δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων και επεξεργασίας για τις ΠεριφέρειεςΝοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων μέχρι την δέσμευση των διαθέσιμων πόρων και υπάρχει η δυνατότητα για επεξεργασία υπαρχουσών αιτήσεων στις υπόλοιπες περιφέρειες, καθημερινά 8:00 με 20:00.

Aπό την Τρίτη 17/4/2018 έως και την Κυριακή 22/4/2018 θα παρέχεται η δυνατότητα στους υφιστάμενους χρήστες του συστήματος για επεξεργασία, ανάκληση και εκ νέου υποβολή αιτήσεων, για όλες τις Περιφέρειες. Τεχνικά προβλήματα που είχαν ανακύψει κατά τη δημιουργία/ επεξεργασία και υποβολή της αίτησης έχουν αντιμετωπιστεί. Αιτήσεις που εμφανίζονται ως «κλειδωμένες» στο σύστημα θα πρέπει να ανακληθούν και να επανυποβληθούν. Το ίχνος και το ιστορικό υποβολής αίτησης που ανακαλείται παραμένει στο σύστημα αλλά η αίτηση χαρακτηρίζεται ως οριστικά ακυρωθείσα και δίνεται έτσι η δυνατότητα για υποβολή νέας για το ίδιο ακίνητο / ίδιο ΑΦΜ. 

Για το ανωτέρω διάστημα το σύστημα δεν θα είναι διαθέσιμο σε νέους χρήστες (δημιουργία νέας αίτησης) για τις Περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία. Η δυνατότητα δημιουργίας νέων αιτήσεων σε αυτές τις Περιφέρειες θα ενεργοποιηθεί εκ νέου την Τρίτη 24/4/2018.

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα έχω την εξής περίπτωση :Κτίριο αναφοράς : 91,3 , Υπάρχον : 330,6 και Σενάριο 1 : 62,2 , από το ενεργειακό προκύπτει εξοικονόμηση  81,2% ενώ στο έντυπο αίτησης ΕΚΟ 36,52% Ξέρει κανείς πως προκύπτει αυτή η διαφορά ; 

Δημοσιεύτηκε

Το 36,52% που γράφει το ΕΚΟ είναι ο ελάχιστος επιθυμητός στόχος : 91,3 * 40% = 36,52 %

Η εξοικονόμηση που έχεις είναι : (330,6-62,2)/91,3=293,98%

 

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε
5 ώρες πριν, nickzick said:

Σας ενημερώνουμε ότι διατηρείται η δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων και επεξεργασίας για τις ΠεριφέρειεςΝοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων μέχρι την δέσμευση των διαθέσιμων πόρων και υπάρχει η δυνατότητα για επεξεργασία υπαρχουσών αιτήσεων στις υπόλοιπες περιφέρειες, καθημερινά 8:00 με 20:00.

Aπό την Τρίτη 17/4/2018 έως και την Κυριακή 22/4/2018 θα παρέχεται η δυνατότητα στους υφιστάμενους χρήστες του συστήματος για επεξεργασία, ανάκληση και εκ νέου υποβολή αιτήσεων, για όλες τις Περιφέρειες. Τεχνικά προβλήματα που είχαν ανακύψει κατά τη δημιουργία/ επεξεργασία και υποβολή της αίτησης έχουν αντιμετωπιστεί. Αιτήσεις που εμφανίζονται ως «κλειδωμένες» στο σύστημα θα πρέπει να ανακληθούν και να επανυποβληθούν. Το ίχνος και το ιστορικό υποβολής αίτησης που ανακαλείται παραμένει στο σύστημα αλλά η αίτηση χαρακτηρίζεται ως οριστικά ακυρωθείσα και δίνεται έτσι η δυνατότητα για υποβολή νέας για το ίδιο ακίνητο / ίδιο ΑΦΜ. 

Για το ανωτέρω διάστημα το σύστημα δεν θα είναι διαθέσιμο σε νέους χρήστες (δημιουργία νέας αίτησης) για τις Περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία. Η δυνατότητα δημιουργίας νέων αιτήσεων σε αυτές τις Περιφέρειες θα ενεργοποιηθεί εκ νέου την Τρίτη 24/4/2018.

Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε νέες αιτήσεις εξαρχής ή ότι τροποποιούμε έως διαγραφής και επανυποβολής τις ήδη καταχωρήμένες αιτήσεις ?

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.