Μουρβι Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 αν λειξει η προθεσμια για αιτηση δανειου, εχω το δικαιωμα να πάρω παραταση η όχι? γιατι ετσι οπως παμε δεν θα βρω ποτέ εγγυητή....τι πρέπει να περιλαμβάνει το ''πακέτο'' του εγγυητή για να τον επιλεξουν. Έβαλα τον εαυτό μου στην αίτηση του συζύγου και μου ειπαν να επανέλθω με αντικατάσταση εγγυητή....
katrmp Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 ποια τράπεζα? Τα εισοδηματα σου δεν τους έκαναν? Πόσο δανειο ζητάς? Γιατι και εγω δεν έχω εγγυητη και ετοιμαζόμουν να στείλω. Αμα είναι μην στείλω καθόλου..
Μουρβι Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 εθνικη τραπεζα,τοικογενειακο εισοδημα στα 16 χιλιαρικα ,ποσο δανειου 7,000χιλιαρικα.... (εχουμε και ενα στεγαστικο ομως που πληρωνεται καθε μηνα κανονικα, χωρις καθυστερηση....), ξαναεστειλα με δυο εγγυητες, εμενα και τον πατερα μου ....να δουμε.....στειλε δεν χανεις και κατι πιστευω...
tsx Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 (edited) Τα 16.000 οικογενειακό αντιστοιχούν σε 1.300 ευρώ το μήνα περίπου. Εάν η μηνιαία δόση του στεγαστικού είναι πάνω από 400 ευρώ, πολύ δύσκολα θα πάρεις προέγκριση. Εάν έχεις και κάποια πιστωτική η οποία "αυξάνει" την μηνιαία σου δόση (στις πιστωτικές μετράει το πιστωτικό όριο), τότε δυσκολεύει ακόμη παραπάνω. Τα παραπάνω είναι ένας πολύ απλός υπολογισμός. Στην πράξη παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο που δεν γίνεται να αναλυθούν εδώ. @smart1982 Οι τράπεζες έχουν 30 μέρες προθεσμία να απαντήσουν. Εάν δεν απαντάνε ούτε αρνητικά σημαίνει πως δεν έχουν ελέγξει ακόμη την υπόθεση. Edited Ιούνιος 19 , 2018 by tsx 1
gio Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2018 Λιγότερες εργασίες από αυτές που δηλωθήκαν. Πελάτης λόγο του μεγάλου προϋπολογισμού των εργασιών που δηλώθηκαν θέλει να κάνει λιγότερες, μειώνοντας έτσι τον τελικό προϋπολογισμό. Μπορεί να γίνει αυτό και πως ; Δηλώνεται με κάποιον τρόπο μέσα στο σύστημα, ώστε να πληρώσει μειωμένο το ποσό που του αναλογεί.
krank Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2018 "1. Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την επικοινωνία με το ΠΣ της Τράπεζας. Κωδικός σφάλματος : 03_BUSINESS_ERROR. Αιτιολογία : Η Αίτηση δεν είναι δυνατόν να ενημερωθεί.Λάθος Node/Status (AJACL72) Παρακαλώ προσπαθήστε εκ νέου αργότερα. Αν το πρόβλημα επιμείνει επικοινωνήστε με το Help Desk." Έχουμε κανένα νεώτερο απο το HelpDesk περι του θέματος, δυο μέρες παίρνω τηλέφωνο αλλά δεν απαντάνε.
Bill22 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2018 (edited) Καλημερα σε ολου! Εχω αυτο το ζητημα με την Eurobank. 1. Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την επικοινωνία με το ΠΣ της Τράπεζας. Κωδικός σφάλματος : ERROR_01_UNEXP_ERROR. Αιτιολογία : ICO-2002: Η αναζήτηση στον Altamira δεν επιστρέφει αποτελέσματα εξατίας των παρακάτω λόγων: QME0038 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. Παρακαλώ προσπαθήστε εκ νέου αργότερα. Αν το πρόβλημα επιμείνει επικοινωνήστε με το Help Desk. Προσπαθώ να τους βρω και με έχουν στην αναμονή (που λέει και το τραγούδι) συνεχώς και στο εξαλεπτο η γραμμή πέφτει! Κάποιος συνάδελφος έχει βγάλει άκρη; ΥΣΤ.: Χάνουμε χρόνο για @@@@@ EDIT: Καταφερα και εβγαλα γραμμη. Το προωθησαν στους τεχνικους και θα με ενημερωσουν με email! Edited Ιούνιος 21 , 2018 by Bill22
krank Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2018 (edited) Δεν είχα προσέξει στο αρχικό μήνυμα σφάλματος οτι ήθελε εκκαθαριστικά 3 τελευταίων ετών της δανειολήπτριας. τα ανέβασα και προχώρησε την αίτηση για δάνειο. Σε αναμονή πλεόν για προέγκριση ή τυχόν νέου σφάλματος.. πάντως το προηγούμενο μήνυμα ξεπεράστηκε. Edited Ιούνιος 21 , 2018 by krank
tsx Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2018 1 ώρα πριν, Bill22 said: 1. Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την επικοινωνία με το ΠΣ της Τράπεζας. Κωδικός σφάλματος : ERROR_01_UNEXP_ERROR. Αιτιολογία : ICO-2002: Η αναζήτηση στον Altamira δεν επιστρέφει αποτελέσματα εξατίας των παρακάτω λόγων: QME0038 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. Όταν εμφανίζει πρόβλημα στον Altamira σημαίνει πως είτε δεν έχουν οι ενεχόμενοι λογαριασμό στην Eurobank, είτε δεν έχουν επικαιροποιημένα στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να πάνε σε υποκατάστημα με ταυτότητα, λογαριασμό ΔΕΗ, μισθοδοσία και εκκαθαριστικό (στο περίπου) 1
Christos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2018 Πελάτης ζήτησε να αλλάξει από Alpha σε Πειραιως, διοτι εκει δε ζητανε φορολογικη ενημεροτητα - και εχει μια εκκρεμοτητα 2,000 ευρω μου ειπε. Πώς μπορει να γινει η αλλαγη αυτη;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα