chris_gr Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:36 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:36 πμ Ποιο Help Desk ρε παιδιά; Έχω στείλει email από 02 Μαρτίου με ερωτήσεις και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα. Γραμμένους μας έχουν, υποχείρια της κοινωνικής τους πολιτικής ....
GriGaS Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:36 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:36 πμ Μιλάμε για ανθρώπους που 99% το email τους το άνοιξε ο λογιστής όταν τους έγραψε στο taxisnet...
TheShaman Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:37 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:37 πμ Για το γεγονός ότι η ενημέρωση έλεγε πως θα ανοίξει το σύστημα στις 08.00 αλλά συνάδελφος με ενημέρωσε πως στις 06.40 πήρε αριθμό πρωτοκόλλου 55000 δεν θα πει κανείς τίποτα; Μήπως έπρεπε να πληρωθούμε και για τριπλοβάρδιες πάνω από το σύστημα; Τι γελοιότητες είναι αυτές; Ελπίζω να σου κάνει πλάκα.
sittron Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:38 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:38 πμ Μπορείς να ζητήσεις να σου προωθήσουν το link! Δεν έιναι ολοι οι πελάτες εξοικειωμένοι. Θα κάνω και μαθήματα προώθησης μαιλ???????
magos88 Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:38 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:38 πμ σε τρολάρει @magos88 GrigaS μου έστειλε κανονικά φωτογραφίες που έβγαλε όταν συνδέθηκε και προχώρησε.
grmaster Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:39 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:39 πμ ζητάς τους κωδικούς του email,
_yorgos_ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:40 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:40 πμ Καλημέρα συνάδελφοι, εγώ έχω σπίτι το γραφείο μου, οπότε από το πρωί παράλληλα με την "κατάθεση" των αιτήσεών μου, έχω βάλει σκούπα, έχω βγάλει τα σκουπίδια και κρέμασα και έναν καθρέφτη που είχα πάρει από ικέα. Οπότε πάλι καλά έκανα μερικές δουλειές!
klapadora Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:40 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:40 πμ GrigaS μου έστειλε κανονικά φωτογραφίες που έβγαλε όταν συνδέθηκε και προχώρησε. Ανέβασε μια να δούμε κι εμείς πως ειναι
gchr Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:40 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:40 πμ Και μια και χρόνος ...υπάρχει.../δουλειά δεν κάνουμε: Άλλο ένα λάθος που κάναμε (εγώ πρώτος) είναι που αναλάβαμε να κάνουμε την υποβολή για τον πελάτη... Ξέρω-ξέρω, θα πει κάποιος "μα ο πελάτης μου δεν ξέρει από υπολογιστές και e-mail" (κι εγώ αυτό σκεφτόμουν όταν ανέλαβα τη διαδικασία)... Έλα μου όμως που, ακόμα και σ'αυτό το μικρό θεματάκι η αντιμετώπιση μου/μας είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ!!!!!!!! Ο καθένας το κομμάτι της δουλειάς που του αναλογεί... Και την αμοιβή που του αναλογεί...(κάντε πράξεις: [ώρες για τη δουλειά που κάνω]x[€/ώρα]) 1
sittron Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:41 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2018 at 07:41 πμ ζητάς τους κωδικούς του email, Καλο!!!!! Ρε παιδιά δεν γίνονται αυτά. Εσάς όλοι οι πελάτες σας είναι στον υπολογιστή έτοιμοι να σας προωθήσουν το μαιλ ή σας έχουν δώσει κωδικούς????? Δλδ ή κάτι δεν κάνω καλά ή απλά μου λέτε @@@@!!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα