sdim Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 13.Ανεπαρκής ενημέρωση για τις ώρες λειτουργίας του συστήματος, τουλάχιστον μέχρι την Παρασκευή. Πολλοί συνάδελφοι ξενύχτησαν για να προλάβουν την έναρξη του συστήματος και τελικά δεν λειτούργησε σωστά. Κάποιοι είχαν κανονίσει άλλες υποχρεώσεις την ώρα που άνοιξε το σύστημα και το μάθανε κατόπιν εορτής. Την Τρίτη π.χ. άνοιξε περίπου στις 12 το μεσημέρι, την ώρα δηλαδή που οι περισσότεροι συνάδελφοι είναι στις υπηρεσίες ή στο εργοτάξιο. Μέχρι να το μάθουν και να επιστρέψουν στο γραφείο τους το σύστημα είχε κλείσει (16:00). 14. Το ωράριο εξυπηρετεί τις εταιρείες αλλά δυσκολεύει τους ιδιοκτήτες και τους ιδιώτες μηχανικούς. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι ιδιοκτήτες, ιδιαίτερα στις μεγάλες πόλεις, φεύγουν από το σπίτι τους πριν τις 8 το πρωί και επιστρέφουν μετά τις 8 το βράδυ. Σε συνδυασμό με τις συνεχείς αναβολές και την έλλειψη για το ωράριο λειτουργίας δεν πρόλαβαν να κάνουν αίτηση πριν την εξάντληση του προϋπολογισμού. Οι ιδιώτες μηχανικοί που έχουν κάποια εργολαβία ή εργάζονται σε εργοτάξια δεν έχουν αρκετό χρόνο διαθέσιμο για να περάσουν όλες τις αιτήσεις τους. Επιστρέφουν στην καλύτερη στο γραφείο τους στις 5 το απόγευμα, οριακά έχουν 3 ώρες μέχρι να κλείσει το σύστημα. 15. Απαιτείται ΑΤΑΚ συνδικαιούχων. (σωστό που ζητείται κατά την γνώμη μου αλλά δημιουργεί προβλήματα). Το σύστημα δεν προχωράει ακόμα και αν ο ωφελούμενος είναι σωστός. Στην περίπτωση που υπάρχουν κάποιοι συνιδιοκτήτες με δικαιώματα στο ακίνητο, το σύστημα δεν προχωράει μέχρι να συμπληρωθούν όλα τα δικαιώματα. Έτσι μένουν εκτός του προγράμματος όσοι έχουν ακίνητο με συγγενείς συνδικαιούχους που δεν έχουν δηλώσει το ακίνητο στο Ε9 ή δεν έχει συμπληρωθεί το ΑΤΑΚ. Εδώ εντάσσονται και όσοι έχουν ακίνητο για το οποίο κάποιος συγγενής είχε ποσοστό από τα δικαιώματα επί του ακινήτου και οι κληρονόμοι του δεν κάνανε αποδοχή κληρονομιάς ή είναι στο εξωτερικό και δεν έχουν έρθει στην Ελλάδα για να ολοκληρώσουν τα διαδικαστικά.
gkostis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 (edited) 1) Αδυναμία μη επιλογής τράπεζας (χρησιμοποίηση ιδίου κεφαλαίου). Στο Help Desk δεν ήξεραν,ανεπίσημα μαθεύτηκε αργότερα ότι η επιλογή τράπεζας δεν επηρεάζει τη χρήση ιδίου κεφαλαίου2) Αδυναμία αλλαγής email (μετά από λάθος εισαγωγή στην αρχή)Αν κάνεις ένα χαρακτήρα λάθος στην αρχή (το email μάλιστα ζητείται μία φορά μόνο) απλά έχανες τη δυνατότητα υποβολής.Διορθώθηκε (λένε) την Παρασκεύη αφού είχαν κλείσει όλες οι αιτήσεις και η σειρά προτεραιότητας είχε φτάσει κι εγώ δε ξέρω πού!3) Σε μερικές περιπτώσεις αδυναμία δήλωσης ΠΕΑ (bug, το πεδίο ήταν ήδη γκρι, στο Help Desk μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω και κάποια στιγμή θα διορθωθεί μετά από τη συντήρηση του συστήματος, δεν έγινε ποτέ)4) Αδυναμία βοήθειας για σώστη τιμή εισαγωγής προς διασταύρωση στο πεδίο "Άθροισμα εισοδημάτων επιβ. εισφοράς τέκνων" (στον οδηγό δεν υπήρχε πουθενά, ούτε στο Help Desk μπορούσαν να βοηθήσουν), έπρεπε να μιλήσω με λογιστές, στο Υπουργείο δεν ήξεραν, τελικά ήταν το άθροισμα εισοδημάτων των παιδιών που δηλώνονται στο Ε1 των γονιών. Δηλαδή ψάχνεις από το Ε1 των γονιών, στην τελευταία σελίδα τα ΑΦΜ των παιδιών που δηλώνονται εκεί. Ζητάς τα Εκκαθαριστικά αυτών των παιδιών και αθροίζεις τα εισοδήματά τους (τεκμαρτά ή μη). Αλλά αυτή η λύση έπρεπε τελικά να βρεθεί πώς από πού;;5) Αδυναμία διασταύρωσης ΑΦΜ ενοικιαστή για χρήση ως κύρια κατοικία (στον οδηγό έλεγε ότι απαιτείται ΥΔ ενοικιαστή μόνο)6) Το ότι θα απαιτείτο η Βεβαίωση ΟΤΑ πριν την υποβολή δεν ήταν γνωστό σε κανέναν. Είναι προφανές ότι η βεβαίωση του ΟΤΑ έχει διευκρινιστικό χαρακτήρα, διευκρινίζει ότι η τωρινή διεύθυνση του ακινήτου είναι ταυτόσημη με τη διεύθυνση της οικ. άδειας. Εφόσον τελικά ήταν απαιτητή από την αρχή, αυτό θα έπρεπε να είχε οριστεί συγκεκριμένα.7) Αδυναμία σωστής διαχείρισης χρόνου (η ιστοσελίδα άνοιγε και έκλεινε χωρίς ειδοποιήσεις, και αρκετές φορές ακόμα και όταν ήταν ανοικτή δε λειτουργούσε σωστά).Πραγματικά αφού δε μπορούσε να είναι ανοικτή 24/7, έπρεπε με ΦΕΚ ή Υ.Α. να οριστεί το ωράριο λειτουργίας και να τηρηθεί αυστηρότατα, και από τις δύο πλευρές:Προφανώς δηλαδή δε μπορεί να κλείσει νωρίτερα, γιατί μπορεί πχ να έχεις προγραμματίσει ότι θα υποβάλεις μια δήλωση το απόγευμα, αλλά ούτε να καθυστερήσει να ανοίξει γιατί εσύ αργότερα μπορεί να έχεις αντίστοιχα μια υποχρέωσει.Κοινώς η λογική του θα ανοίξω όποτε θέλω (με ειδοποίηση μία ώρα πριν και αν) κι εσύ απλά να είσαι εκεί και να το περιμένεςι ήταν απλά ανεπίτρεπτη/παράλογη/παράνομη8.) Το ότι τη μεταφορά κάθε βήματος της αίτησης (από το 1ο στο 2ο, από το 2ο στο 3ο και από το 3ο στο 4ο) μπορούσε να την κάνει μόνο ο αιτών δεν ήταν γνωστό σε κανένα.Ο οδηγός έλεγε ότι ο μόνο ο αιτών υποβάλει την αίτηση (Δηλαδή μετά το 4ο βήμα), όχι ότι και την κάθε μεταφορά την κάνει μόνο ο αιτών. Όσο και απλό να ακούγεται, όταν είσαι συνδεδεμένος ως σύμβουλος κι έχεις συμπληρώσει όλα τα πεδία και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο, δε ξέρεις ότι πρέπει να μπει ο αιτών και να κάνει τη μεταφορά!Αντίστοιχο πρόβλημα (αναντιστοιχία του Συστήματος με τον Οδηγό και το Εγχειρίδιο) είναι η μη δυνατότητα διόρθωσης κάποιου πεδίου που είναι πχ στο Βήμα 2 ενώ είσαι στο Βήμα 3.9) Σε κοινή φορολογική δήλωση, για την αίτηση, ο αιτών έπρεπε να εκδόσει ξεχωριστούς κωδικούς εισόδου (από τον/την σύζυγο). Επίσης δεν ήταν γνωστό από τους όρους του προγράμματος και μετά από όλα αυτά έχεις και δήλωση Υπουργού ότι "τελικά όλα πήγαν καλά, παρά τα λίγα προβλήματα, απόδειξη αυτού, ο αριθμός των αιτήσεων"! Edited Μάρτιος 25 , 2018 by gkostis
gkostis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScBirehg5jknZQ8U6gTutu_JaWdG97zeiA36EVJge3Jx4YzYg/viewform
gamvro Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 9) Σε κοινή φορολογική δήλωση, για την αίτηση, ο αιτών έπρεπε να εκδόσει ξεχωριστούς κωδικούς εισόδου (από τον/την σύζυγο). ..... Τι σημαίνει αυτό; Δηλαδή αν ο αιτών είναι ο σύζυγος, τι κωδικοί απαιτούνται για την σύζυγο;
gkostis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 (edited) Τι σημαίνει αυτό; Δηλαδή αν ο αιτών είναι ο σύζυγος, τι κωδικοί απαιτούνται για την σύζυγο; Ο αιτών πρέπει να έχει δικούς του κωδικούς στο taxis. Αν δηλαδή κάνουν κοινη φορολογική δήλωση και κωδικούς έχει μόνο ο ένας (αυτός που υποβάλει φορολογική δήλωση), και ο αιτών είναι ο άλλος (ο ιδιοκτήτης του ακινήτου), τότε ο αιτών πρέπει να βγάλει ξεχωριστούς κωδικούς στο taxis. Edited Μάρτιος 25 , 2018 by gkostis
ZesteR Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2018 (edited) Καταρχάς, πιστεύω ότι η διαδικασία μπορεί και να μην είναι διαβλητή. Πρέπει όμως το υπουργείο να μας το αποδείξει. Ένοχο μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Εχουν γίνει πάρα πολλά πράγματα που είναι ύποπτα. Το σύστημα άνοιγε 7:45 αντι για 8:00. Έπεφτε, αν πραγματικά έπεφτε. Ένας συνάδελφος ανέφερε ότι θα μπορούσε να αναγνωρίζει ip. Ο οδηγός της εφαρμογής βγήκε μια μέρα πριν ανοίξει η εφαρμογή. Διευκρινηση ότι δεν απαιτείται να ανέβουν τα δικαιολογητικά του 4495 βγήκε κατόπιν εορτής, 9 Μαρτίου νομίζω, τεράστιο το πλεονέκτημα αυτών που πιθανόν το ήξεραν. Προσωπικά έδιωξα πολλούς με αυθαιρεσιες γιατί δεν θα προλάβαινα αν ήθελα να είμαι σωστός απέναντι σε αυτούς αλλά και σε εμένα. Οι πρώτες περιφέρειες έγιναν τα πειραματόζωα. Με το που εξαντλούνται τα κονδύλια της Ηπείρου, αν δεν κάνω λάθος, αναφέρει πως μονο όσοι είναι ήδη μέσα μπορούν να ολοκληρώσουν για να είναι επιλαχόντες. Όμως στην Κ. Μακεδονία το Σάββατο 24/3 δέχεται και εντελώς καινουριους. Δεν μας έχουν πει αν Δευτέρα 26/3 οι πρώτες περιφέρειες θα παραμείνουν ανοιχτές. Όσοι ξέρουν όμως τι θα γίνει εξακολουθούν και κερδίζουν. Για αριθμούς πρωτοκόλλου έδινε παύλες. Παυλες δλδ χώνουμε και στη ζούλα κάποιους δικούς μας. Ας βαζαμε και μεις παύλες ρε φίλε στα ζητούμενα στοιχεία, που τα έκανες άνω κάτω χωρίς διευκρινήσεις, μόνο με ευθύνες από μηχανικούς και ιδιοκτήτες. Που μας κατάντησες γραφικούς να βρίζουμε ολημερίς το κράτος. Πήρες 100αρικα από τις διορθώσεις Ε9, θα πάρεις και ΦΠΑ, φόρο από τα ΠΕΑ και δεν έχεις προσφέρει τίποτα. Όρμηξτε πρόβατα και όποιος προλάβει. Εσεις σαν κράτος που χρησίμευετε τελικά? Προσωπικά εγώ κατάφερα και έβαλα το σπίτι μου, συγγενών μου και πολύ λίγων πελατών. Ουσιαστικά "τρουπωσα". Θεωρώ ότι θα είναι άδικο για όσους μπήκαν να ακυρωθεί η διαδικασία. Άδικο είναι και για όσους δεν μπήκαν, δίχως υπαιτιότητα τους για διάφορους λόγους. Ας κόψουν το λαιμό τους α. Να καλύψουν αυτούς που δεν μπήκαν και β. Να αποδείξουν ότι αυτά τα αισχη έγιναν επειδή απλά είναι άχρηστοι και σταρχ...στες και όχι επειδή το είχαν στημένο. Μπας και γλιτώσουν το κεφαλάκι τους. Υ.Γ. Αυτό που η εθνική τράπεζα μου πρότεινε για το εξοικονομώ μια εταιρεία από Αθήνα, ενώ είμαι κι εγώ Θεσνικη και το κατάστημα που με κάλεσε επίσης, είναι νόμιμο? Θεμιτό? Ύποπτο? Νορμάλ? Edited Μάρτιος 25 , 2018 by ZesteR 3
GMEPH Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2018 (edited) 2) Αδυναμία αλλαγής email (μετά από λάθος εισαγωγή στην αρχή) Αν κάνεις ένα χαρακτήρα λάθος στην αρχή (το email μάλιστα ζητείται μία φορά μόνο) απλά έχανες τη δυνατότητα υποβολής. Διορθώθηκε (λένε) την Παρασκεύη αφού είχαν κλείσει όλες οι αιτήσεις και η σειρά προτεραιότητας είχε φτάσει κι εγώ δε ξέρω πού! Φίλε πάνω σε αυτό μπορούν να σου πουν ότι μπορούσες να δηλώσεις και δευτερεύων email,τραβηγμένο αλλά είναι στανταράκι,το θέμα είναι ότι όπως ακριβώς το υποπτευόμουν μετά την Παρασκευή που μπορούσες να δηλώσεις άλλο email στο προφίλ του χρήστη δεν άλλαζε αυτό που είχες δηλώσει,τουλάχιστον σε μένα,και εκεί είδα ότι δεν είχα κάνει ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ. Ο αιτών πρέπει να έχει δικούς του κωδικούς στο taxis. Αν δηλαδή κάνουν κοινη φορολογική δήλωση και κωδικούς έχει μόνο ο ένας (αυτός που υποβάλει φορολογική δήλωση), και ο αιτών είναι ο άλλος (ο ιδιοκτήτης του ακινήτου), τότε ο αιτών πρέπει να βγάλει ξεχωριστούς κωδικούς στο taxis Αυτό υπάρχει κάπου επίσημα,ερωτοαπαντήσεις π.χ. Edited Μάρτιος 26 , 2018 by GMEPH
sdim Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2018 16. Το σύστημα έκλεισε παρανόμως για κάποιες περιφέρειες. Η τροποποίηση της απόφασης 171563/131/21.02.2018 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 952Β/2018 στην παράγραφο 1.Θ αναφέρει ότι η έναρξη της υποβολής των αιτήσεων θα γίνει τμηματικά. Δεν αναφέρει πουθενά ότι θα κλείνει για οποιοδήποτε λόγο. Το κλείσιμο του συστήματος για τις περιφέρειες που έχει ήδη ανοίξει είναι παράνομο. 17. Το σύστημα δεν δέχεται στοιχεία με υπεύθυνη δήλωση. Έχω πελάτη που έχει κάνει τροποποιητική στο Ε1 εδώ και ένα μήνα αλλά ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί από την εφορία. Κανονικά θα έπρεπε να μπορεί να κάνει υπεύθυνη δήλωση για αυτό και να προχωράει η αίτησή του. Αν περιμένουμε την εφορία να οριστικοποιήσει το Ε1 θα έχει λήξει ο προϋπολογισμός του προγράμματος.
tasxan206 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2018 Πολύ καλά και πολύ ωραία τα αναφέρουμε όλοι μας. Μπορούμε να κινηθούμε νομικά με κάποιον τρόπο;
sdim Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2018 (edited) Ναι, μπορούμε και σύντομα πιστεύω. Δεν αντέχω προσωπικά να ξεφτιλίζομαι στους πελάτες μου επειδή το σύστημα κόλλαγε, δεν υπήρχε επαρκής ενημέρωση και έκλεινε το βράδυ το σύστημα. Μια ζωή την μέρα την αφιερώνω στους πελάτες και στις υπηρεσίες και το βράδυ κάνω την δουλειά μου με την ησυχία μου. Τώρα με το πρόγραμμα ο τελευταίος πελάτης έφευγε από το γραφείο αφού είχε κλείσει το σύστημα οπότε δεν προλάβαινα να περάσω τις αιτήσεις. Ψάχνω αυτή την στιγμή όπως και άλλοι συνάδελφοι τις αρμόδιες αρχές. Το πρόγραμμα επιδοτείται από ΕΣΠΑ, άρα υπάρχουν ζητήματα διαφάνειας της διαδικασίας. Edited Μάρτιος 26 , 2018 by sdim
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα