Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Περίπου....εγκάρσια ανά 3,20 και 2 κύριες (όχι και γαιδούρια:D:D), όλα σύμμικτα. Και σύμμικτη πλάκα 14άρα.

Δημοσιεύτηκε

Άντε ρε... και είναι αμαξιτή; ενδιαφέρον έχει... Ναι, στην θλίψη πρέπει να λογιστεί και το σκυρόδεμα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην δίνει οδηγίες το ΕΝ 1994-2.

Δημοσιεύτηκε

Αμαξιτή ναι....για PEUGEOT 2 :D:D (πεζογέφυρα).

 

Λοιπόν στο εν λόγω EN δεν βρήκα κάτι...τελοσπάντων θα το κάνω αλά "όπως μου λέει η κούτρα μου":D

 

Ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε

Σωστός... Ανάλυση με πολύ σασπένς και εκπλήξεις! :)

Ωραία δουλίτσα, για πες μερικά στοιχεία, άνοιγμα, πλάτος, φορτία, ύψος πυλώνων... Έτσι για να πάρουμε μια γεύση.

Αφού θα το κάνει αλά κούτρα, θυμήσου να λογαριάσεις την συστολή ξήρανσης και τον ερπυσμό, εφόσον βέβαια το άνοιγμα και η αναπτυσσόμενη ένταση δικαιολογούν τον κόπο...

Δημοσιεύτηκε

Κοίτα Άλεξ, το θέλω για 2 πράγματα

 

- Για μία πεζογέφυρα που όντως θα γίνει

- Για πεζογέφυρα που ανήκει στη διπλωματική μου

 

Η πεζογέφυρα που θα γίνει δεν έχει ουσιαστικό πρόβλημα από τη θλίψη των καλωδίων...

 

Χοντρικά περί τα 35-40 μέτρα άνοιγμα, πυλώνες περί τα 12-15.

Δημοσιεύτηκε

Άλλο διπλωματική, άλλο μελέτη...και η διπλωματική στα ίδια μεγέθη κινείται για διαφορους τύπους γεφυρών.

Δημοσιεύτηκε

@jackson,

 

Κατά την γνώμη μου θα ήταν καλύτερα να μελετήσεις τη γέφυρα αγνοώντας την πλάκα, πόσο μάλλον αφού είναι πεζογέφυρα και δεν θα έχεις τρελά φορτία.

 

Μην νομίζεις ότι θα γλυτώσεις και πολλά από τη σύμμεικτη δράση… Το κόστος και μόνο των διατμητικών συνδέσμων, αλλά και των συγκολλήσεων τους, είναι μεγαλύτερο από το κόστος του παραπάνω χάλυβα που θα χρησιμοποιήσεις λόγω του ότι θα έχεις μεγαλύτερες διατομές (κατά τι). Εξάλλου είναι γνωστό ότι δεν είναι απαραίτητα πιο φτηνό ένα κτήριο που έχει 5 διαφορετικές διατομές που λειτουργούν στο 100% της φέρουσας τους ικανότητας από ένα κτήριο που έχει δυο διατομές παντού (μια για υποστύλωματα και μια για δοκούς), ακόμα και εάν αυτή δεν λειτουργεί στο 100% της Φ.Ι. της. Σκέψου το λίγο, όχι σαν μελετητής αλλά σαν κατασκευαστής και σαν εργολάβος.

 

Στην πράξη, εγώ προσωπικά όσες φορές μελέτησα μεταλλικά κτήρια με σύμμεικτη πλάκα ποτέ μα ποτέ δεν τα σύνδεσα μονολιθικά. Αντιθέτως το χαλυβδόφυλλο εδράζονταν απλά στα πλάγια των δοκαριών με ένα γωνιακό έλασμα και η πλάκα έρχονταν περασιά με τη πάνω φλάντζα της μεταλλικής δοκού.

 

Αυτή είναι η δικιά μου άποψη.

 

Αν πάλι θέλεις να κάνεις τη μελέτη ala Jackson, σκέψου εάν και πόσο θα μεταφερθεί αξονική δύναμη από την μεταλλική δοκό στην πλάκα (μέσω των συνδέσμων) όταν το μέτρο ελαστικότητας του χάλυβα είναι 205GPa και του σκυροδέματος 25GPa (?). Εγώ θα έλεγα: καθόλου (εκτός φυσικά και εάν έχει μεγάλο βέλος κάμψης οπότε θα έχεις φαινόμενα δεύτερης τάξης..).

 

 

Edit: εαν πας στο site των Πολιτικων Μηχανικών του Πανεπιστημιου Πατρών θα βρείς το βιβλίο του Τριανταφύλλου, ΣΥΜΜΙΚΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, που είναι πολύ καλο με λυμένα παραδείγματα και επεξηγήσεις.

  • 2 months later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.