Topap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Στειλε με pm mail για να σου στειλω κατι-τις
jackson Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Περίπου....εγκάρσια ανά 3,20 και 2 κύριες (όχι και γαιδούρια:D), όλα σύμμικτα. Και σύμμικτη πλάκα 14άρα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Άντε ρε... και είναι αμαξιτή; ενδιαφέρον έχει... Ναι, στην θλίψη πρέπει να λογιστεί και το σκυρόδεμα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην δίνει οδηγίες το ΕΝ 1994-2.
jackson Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Αμαξιτή ναι....για PEUGEOT 2 :D (πεζογέφυρα). Λοιπόν στο εν λόγω EN δεν βρήκα κάτι...τελοσπάντων θα το κάνω αλά "όπως μου λέει η κούτρα μου" Ευχαριστώ.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Σωστός... Ανάλυση με πολύ σασπένς και εκπλήξεις! Ωραία δουλίτσα, για πες μερικά στοιχεία, άνοιγμα, πλάτος, φορτία, ύψος πυλώνων... Έτσι για να πάρουμε μια γεύση. Αφού θα το κάνει αλά κούτρα, θυμήσου να λογαριάσεις την συστολή ξήρανσης και τον ερπυσμό, εφόσον βέβαια το άνοιγμα και η αναπτυσσόμενη ένταση δικαιολογούν τον κόπο...
jackson Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Κοίτα Άλεξ, το θέλω για 2 πράγματα - Για μία πεζογέφυρα που όντως θα γίνει - Για πεζογέφυρα που ανήκει στη διπλωματική μου Η πεζογέφυρα που θα γίνει δεν έχει ουσιαστικό πρόβλημα από τη θλίψη των καλωδίων... Χοντρικά περί τα 35-40 μέτρα άνοιγμα, πυλώνες περί τα 12-15.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Αστείο πράγμα... Μήπως η διπλωματική είναι πιο ενδιαφέρουσα;
jackson Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Άλλο διπλωματική, άλλο μελέτη...και η διπλωματική στα ίδια μεγέθη κινείται για διαφορους τύπους γεφυρών.
Topap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2010 @jackson, Κατά την γνώμη μου θα ήταν καλύτερα να μελετήσεις τη γέφυρα αγνοώντας την πλάκα, πόσο μάλλον αφού είναι πεζογέφυρα και δεν θα έχεις τρελά φορτία. Μην νομίζεις ότι θα γλυτώσεις και πολλά από τη σύμμεικτη δράση… Το κόστος και μόνο των διατμητικών συνδέσμων, αλλά και των συγκολλήσεων τους, είναι μεγαλύτερο από το κόστος του παραπάνω χάλυβα που θα χρησιμοποιήσεις λόγω του ότι θα έχεις μεγαλύτερες διατομές (κατά τι). Εξάλλου είναι γνωστό ότι δεν είναι απαραίτητα πιο φτηνό ένα κτήριο που έχει 5 διαφορετικές διατομές που λειτουργούν στο 100% της φέρουσας τους ικανότητας από ένα κτήριο που έχει δυο διατομές παντού (μια για υποστύλωματα και μια για δοκούς), ακόμα και εάν αυτή δεν λειτουργεί στο 100% της Φ.Ι. της. Σκέψου το λίγο, όχι σαν μελετητής αλλά σαν κατασκευαστής και σαν εργολάβος. Στην πράξη, εγώ προσωπικά όσες φορές μελέτησα μεταλλικά κτήρια με σύμμεικτη πλάκα ποτέ μα ποτέ δεν τα σύνδεσα μονολιθικά. Αντιθέτως το χαλυβδόφυλλο εδράζονταν απλά στα πλάγια των δοκαριών με ένα γωνιακό έλασμα και η πλάκα έρχονταν περασιά με τη πάνω φλάντζα της μεταλλικής δοκού. Αυτή είναι η δικιά μου άποψη. Αν πάλι θέλεις να κάνεις τη μελέτη ala Jackson, σκέψου εάν και πόσο θα μεταφερθεί αξονική δύναμη από την μεταλλική δοκό στην πλάκα (μέσω των συνδέσμων) όταν το μέτρο ελαστικότητας του χάλυβα είναι 205GPa και του σκυροδέματος 25GPa (?). Εγώ θα έλεγα: καθόλου (εκτός φυσικά και εάν έχει μεγάλο βέλος κάμψης οπότε θα έχεις φαινόμενα δεύτερης τάξης..). Edit: εαν πας στο site των Πολιτικων Μηχανικών του Πανεπιστημιου Πατρών θα βρείς το βιβλίο του Τριανταφύλλου, ΣΥΜΜΙΚΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, που είναι πολύ καλο με λυμένα παραδείγματα και επεξηγήσεις.
jackson Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2011 Σε πρόβολο μήκους L, για να βρείτε το beff (πχ με το l0/4), σαν l0 το 2L δεν θα παίρνατε?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα