Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ιεραρχικά από κάτω είναι οι : κεντρικές διευθύνσεις, γενικές διευθύνσεις, γενική γραμματεία και τέλος ο ίδιος ο υπουργός με τα κεντρικά γνωμοδοτικά συμβούλια.

Οι αρμοδιότητες καθορίζονται ανάλογα με το είδος της προστασίας του ν.3028/2002 και τις εξουσιοδοτικές διατάξεις (δείγμα το παρακάτω συνημμένο ΦΕΚ) ...

μεταβίβαση της με εντολή υπΥΠΠΟ.pdf

Δημοσιεύτηκε

Εκκρεμεί πάντως ακόμη η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων Υπουργού προς τους κατά τόπους προϊστάμενους Υπηρεσιών Νεωτέρων Μνημείων...:sad:

Το παρήγορο όμως είναι ότι αρκετοί Προϊστάμενοι Νεωτέρων υπογράφουν χωρίς την αναμενόμενη υπό έκδοση απόφαση Υπουργού  ..:smile:

Δημοσιεύτηκε

Λίγο το κακό αφού η αρμοδιότητα παραμένει εκεί που υπήρχε. Επίσης υπάρχει πολλές φορές πολυπροστασία οπότε αναλαμβάνουν οι κεντρικές υπηρεσίες του ΥΠΠΟ...

Δημοσιεύτηκε

@venezia Αυτό συμβαίνει κυρίως, επειδή στις Εφορείες Νεωτέρων ο προϊστάμενος είναι μηχανικός και η υπηρεσία εξίσου. Επομένως, είναι σε θέση να ελέγξουν το αίτημα. Οι ΕΦΑ από την άλλη, στελεχώνονται κατά κύριο λόγο από αρχαιολόγους (προϊστάμενος αρχαιολόγος). Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να κρίνουν, απλώς υπάρχει μια φοβία. Οπότε μπορείς να καταλάβεις πώς το χειρίζονται οι μεν και οι δε.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Η μεταβιβαση αρμοδιοτητων του Υπουργου προς τους κατά τόπους προϊστάμενους Υπηρεσιών Νεωτέρων Μνημείων κτλπ στο ΦΕΚ 2049Β/2019 ημερομηνια εκδοσης 04/06/2019

Δημοσιεύτηκε (edited)

ΦΕΚ 2019Β/04.06.2019

Απόφαση Αριθμ. 290282/818

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων της Υπουργού και του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού στους Προϊσταμένους των Περιφερειακών και Ειδικών Περιφερειακών Υπηρεσιών αρμοδιότητας της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς και στους Προϊσταμένους των Περιφερειακών Υπηρεσιών αρμοδιότητας της Γενικής Διεύθυνσης Αναστήλωσης, Μουσείων και Τεχνικών Έργων του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Άρθρο 1

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στους Προϊσταμένους των Περιφερειακών και Ειδικών Περιφερειακών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠ.ΠΟ.Α., που λειτουργούν σε επίπεδο Διεύθυνσης, εκτός των περιπτώσεων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των Κεντρικών Συμβουλίων (παρ.5 του άρθρου 50 του ν.3028/2002) και κατά λόγον αρμοδιότητας της κάθε Υπηρεσίας σύμφωνα με τον Οργανισμό του ΥΠ.ΠΟ.Α., ως εξής :

33. α) Η γνωμοδότηση, με την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης, περί πρόκλησης ή μη άμεσης ή έμμεσης βλάβης στο πολιτιστικό αγαθό, κατά την υπαγωγή στις διατάξεις του αρ.116 παρ.9α του ν.4495/2017 για την τακτοποίηση των αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατηγορίας 1, 2, 3 και 4 του άρθρου 96 του ανωτέρω νόμου και των πολεοδομικών παραβάσεων της παρ.3 του άρθρου 81 του ιδίου νόμου, σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και στο περιβάλλον μνημείων που προστατεύονται με τις διατάξεις του ν.3028/2002, εξαιρουμένων των ζωνών Α με την επιφύλαξη της περίπτ. θ’ της παρ.2 του άρθρου 89 του ν.4495/2017, εφόσον η προς τακτοποίηση κατασκευή ή χρήση ή πολεοδομική παράβαση δεν υπερβαίνει τα 200 τ.μ.

β) Η έγκριση ή μη και η επιβολή όρων και περιορισμών, ύστερα από αιτιολογημένη γνώμη του Τοπικού Συμβουλίου Μνημείων, κατά την υπαγωγή στις διατάξεις των άρθρων :

αα) 116 παρ.9β του ν.4495/2017 για την τακτοποίηση αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατηγορίας 5 του άρθρου 96 του ανωτέρω νόμου σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και στο περιβάλλον μνημείων που προστατεύονται με τις διατάξεις του ν.3028/2002, εξαιρουμένων των ζωνών Α με την επιφύλαξη της περίπτ. θ’ της παρ.2 του άρθρου 89 του ν.4495/2017, και

ββ) 117 παρ.9 του ν.4495/2017 για την τακτοποίηση αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων σε κτήρια που βρίσκονται εντός τμημάτων πόλεων ή οικισμών που έχουν χαρακτηριστεί ως ιστορικά διατηρητέα μνημεία,

εφόσον και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις η προς τακτοποίηση κατασκευή ή χρήση δεν υπερβαίνει τα 200 τ.μ.

Άρθρο 4

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στους Προϊσταμένους των Περιφερειακών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Αναστήλωσης, Μουσείων και Τεχνικών Έργων του ΥΠ.ΠΟ.Α., που λειτουργούν σε επίπεδο Διεύθυνσης, εκτός των περιπτώσεων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των Κεντρικών Συμβουλίων (παρ.5 του άρθρου 50 του ν.3028/2002) και κατά λόγον αρμοδιότητας της κάθε Υπηρεσίας σύμφωνα με τον Οργανισμό του ΥΠ.ΠΟ.Α., ως εξής:

26. α) Η γνωμοδότηση, με την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης, περί πρόκλησης ή μη, άμεσης ή έμμεσης βλάβης στο πολιτιστικό αγαθό ή στο νεώτερο μνημείο, κατά την υπαγωγή στις διατάξεις των άρθρων :

αα) 116 παρ.9α του ν.4495/2017 για την τακτοποίηση των αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατηγορίας 1, 2, 3 και 4 του άρθρου 96 του ανωτέρω νόμου και των πολεοδομικών παραβάσεων της παρ.3 του άρθρου 81 του ιδίου νόμου σε ιστορικούς τόπους και στο περιβάλλον νεώτερων μνημείων που προστατεύονται με τις διατάξεις του ν.3028/2002, εξαιρουμένων των ζωνών Α με την επιφύλαξη της περίπτ. θ’ της παρ.2 του άρθρου 89 του ν.4495/2017, εφόσον η προς τακτοποίηση κατασκευή ή χρήση ή πολεοδομική παράβαση δεν υπερβαίνει τα 200 τ.μ., και

ββ) 117 παρ.10 του ν.4495/2017 για την τακτοποίηση αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων σε κτίρια με διπλό χαρακτηρισμό τόσο ως διατηρητέα όσο και ως νεώτερα μνημεία, εφόσον η προς τακτοποίηση κατασκευή ή χρήση δεν υπερβαίνει τα 100 τ.μ.

β) Η έγκριση ή μη και η επιβολή όρων και περιορισμών, ύστερα από αιτιολογημένη γνώμη του Τοπικού Συμβουλίου Μνημείων, κατά την υπαγωγή στις διατάξεις των άρθρων :

αα) 116 παρ.9β του ν.4495/2017 για την τακτοποίηση αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων κατηγορίας 5 του άρθρου 96 του ν.4495/2017 σε ιστορικούς τόπους και στο περιβάλλον νεώτερων μνημείων που προστατεύονται με τις διατάξεις του ν.3028/2002, εξαιρουμένων των ζωνών Α με την επιφύλαξη της περίπτ. θ’ της παρ.2 του άρθρου 89 του ν.4495/2017, εφόσον η προς τακτοποίηση κατασκευή ή χρήση δεν υπερβαίνει τα 200 τ.μ. και

ββ) 117 παρ.9 του ν.4495/2017 για την τακτοποίηση αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων σε νεώτερα μνημεία, εφόσον η προς τακτοποίηση κατασκευή ή χρήση δεν υπερβαίνει τα 100 τ.μ.

ΦΕΚ 2019Β.pdf

Edited by kan62
  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

θέλω να σας ρωτήσω το εξής:

Έχω τακτοποίηση αυθαιρέτου στο νησι της Πάρου.

Μίλησα τηλεφωνικά με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων σχετικά με το αν το συγκεκριμένο αυθαίρετο πρέπει να περάσει από έγκριση Αρχαιολογίας και η απάντηση της Υπηρεσίας ηταν:

'οποιοδήποτε αυθαίρετο στην Πάρο, σε οποιαδήποτε περιοχή και να βρίσκεται στο νησι, απαιτεί έγκριση Αρχαιολογίας'.

Ζήτησα το ΦΕΚ στο οποίο βασίζουν τη συγκεκριμένη απάντηση. Δε μου δώσαν τίποτα σχετικό.

Θεωρείτε οτι η απάντηση της Αρχαιολογίας είναι ορθή? Είναι δυνατο ολες οι τακτοποιήσεις αυθαιρέτων στην Πάρο, να χρειάζονται έγκριση Αρχαιολογίας?

Ευχαριστώ

 

Δημοσιεύτηκε

Εαν η Παρος εχει κυρηχθει ως ιστορικος τοπος διατηρητεος οικισμος τοτε ναι χρειαζεται! και φυσικα μιλαμε για τα εντος οικισμου οικοπεδα

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.