venezia Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 37 λεπτά πριν, gab pet said: Ναι είμαι σε άμεση επαφή με το περιβάλλον διατηρητέου κτιρίου. Ξέρεις ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω; Αρχικά κάνεις αίτηση στην αρμόδια Νεωτέρων του ΥΠΠΟ για γνωμοδότηση και στη συνέχεια ( εφόσον πάρεις την θετική γνωμοδότηση ) κάνεις υπαγωγή στο 4495. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gab pet Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 Μαζί με την αίτηση τοπογραφικό κάτοψη και φωτογραφίες να υποθέσω ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
venezia Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 1 λεπτό πριν, gab pet said: Μαζί με την αίτηση τοπογραφικό κάτοψη και φωτογραφίες να υποθέσω ? Τουλάχιστον αυτά τα δικαιολογητικά + τεχνική έκθεση. Επειδή όμως από το νόμο δεν περιγράφονται δυστυχώς τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ( και κάθε υπηρεσία ζητάει ότι θέλει ...) καλό θα είναι να επικοινωνήσεις πρώτα με την δική σου αρμόδια Νεωτέρων για το τι θέλει αυτή...!!!!.. ...και καλό κουράγιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
gab pet Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 Σε ευχαριστω πολύ Link to comment Share on other sites More sharing options...
EL111 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2018 Συμφωνα με την παρ 4στ (σελ 3224) αρθο 116 στα δικαιολογητικα ζηταει και "αποδεικτικο δικαιωματος υπαγωγης του αιτουντος" Αυτο ειναι το αποδεικτικο οτι εχει ολοκληρωθει ο φερων οργανισμος πριν το 2011(αρθρο 86)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zulumpo Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2018 (edited) Καλησπέρα συνάδελφοι, έχοντας διαβασει όλο το θέμα, και τον νόμο, και μου δημιουργηθηκαν κάποιες αποριές τις οποίες φαντάζομαι οι εμπερότεροι θα κατέχουν: 1. Στο προηγούμενο νόμο αυθαιρέτων, στη περίπτωση αυθαιρετων κατασκευων εντός αρχαιολογικού χώρου, δεν απαιτούνταν γνωμοδότηση των εφορείων αρχαιοτητων? Διάφοροι συνάδελφοι λένε όχι, κατα πόσο ισχύει αυτό? 2. Στο 4495, άρθρο 7 αναφέρει ότι για καθε οικοδομικη εργασία εντός αρχαιολογικού χώρου απαιτείται έγκριση Σ.Α.. Έστω ότι προκειται να ρυθμιστούν διαφορες αυθαιρεσίες, και να εκδοθεί άδεια (προσθηκη ή κατεδάφιση) στο ίδιο ακίνητο, εντός αρχαολογικού χώρου. Πρώτα περνάει από ΕΦΑ, και εν συνεχεία και από Σ.Α.?. Τι συμβαίνει στην περιπτωση που εχουν διαφορετικη άποψη οι δυο υπηρεσίες? 3. Διαβάζοντας διαφορες απαντήσεις από το θέμα, για ισόγειες αυθαίρετες κατασκευές "όπου πιθανόν ανά περίπτωση να προβαίνει σε δοκιμαστικές τομές εδάφους" . Δοκιμαστικές τομές που θα κάνει αν καλυπτεται όλο το γεωτεμάχιο με κτίριο, ή σε μεγάλο ποσοστό? 4. Για μικρές αυθαίρετες κατασκευες σε αρχαιολογικο χώρο, έχει κανείς εμπειρία (πέργκολες, στηθαία, κυγκλιδώματα, κτλ) 5. Ειναι υποχρεωτικό για την υπαγωγή, οι αυθαιρεσίες να εχουν πραγματοποιηθεί πριν τον χαρακτηρισμό του αρχαιολογικού χώρου/περιοχης? Ευχαριστώ Edited Σεπτέμβριος 6 , 2018 by zulumpo Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarcs Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2018 1. Για αρχαιολογικό χώρο ιστορικό τόπο δεν υπήρχε γνωμοδότηση, υπήρχε η αναφορά ότι μπορούσες να τατκτοποιήσεις εάν δεν απαγορεύονταν κατά το χρόνο ανέγερσης η δόμηση (η οποία για τους μηχανικούς στις περισσότερες περιπτώσεις ερμηνεύεται ως ναι, ενώ από τις πιο πολλές αρχαιολογίες ως όχι! 2. Συνήθως μετά από Τοπικό Συμβούλιο (που περνάς πριν την απόφαση ΕΦΑ) το ΣΑ δε διαφωνεί. Συνήθως! Αλλιώς φτου και από την αρχή. 3. Ε εκεί είναι που μπορεί να κοπείς εξ αρχής. Θέμα συνεννόησης με αρχαιολογια αυτό. 4.Πάλι θέμα υπηρεσίας είναι, εάν θέλουν να σε τρέξουν μπορούν και για το χρώμα του κυγκλιδώματος και για το υλικό της πέργκολας να ασχοληθούν! Δεν υπάρχει τυποποίηση σε αυτές τις υπηρεσίες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zulumpo Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2018 (edited) Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, "Κοπείς εξαρχής" δηλαδη δεν μπορει να γινει υπαγωγή εν συνεχεία. Άλλο παρατραγουδο που μπορει να προκύψει? κατεδάφιση π.χ. μιας αυθαιρετης κατασκευης? στις παραβάσεις κτιριοδομικού κανονισμού τι εμπειρίες έχετε από εφα, πως τις αντιμετωπίζουν? ευχαριστω Edited Σεπτέμβριος 7 , 2018 by zulumpo Link to comment Share on other sites More sharing options...
avgoust Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2018 (edited) Συνάδελφοι θα επανέλθω στο θέμα της έκτασης ισχύος της διάταξης. Στο άρθρο 116 αναφέρει στην παρ. 1 "Στις διατάξεις του παρόντος άρθρου, υπάγονται αυθαίρετες κατασκευές σε παραδοσιακό οικισμό ή τμήμα πόλης ..." Η επίμαχη παρ. 9 που θέλει προέγκριση ΕΦΑ είναι μέρος του άρθρου 116 άρα με βάση το παραπάνω έχει εφαρμογή μόνο στους παραδοσιακούς οικισμούς. Αρα ΔΕΝ πρόκειται απλώς περί λάθος τίτλου όπως αναφέρθηκε γιατί υπάρχει στην πρώτη παράγραφο και η έκταση εφαρμογής του άρθρου. ! Αν ο νομοθέτης ήθελε να είναι γενικής εφαρμογής θα την είχε βάλει ή στο άρθρο 99 ως δικαιολογητικό ή στο άρθρο 89 ως απαγόρευση "με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 116" , όπως έχει κάνει με τους παραδοσιακούς οικσιμούς. Αρα με βάση τα παραπάνω θεωρώ ότι η παρ. 9 του Αρθρου 116 ΔΕΝ είναι υποχρεωτικής εφαρμογής για τις υπαγωγές εκτός παραδοσιακών οικισμών. Edited Σεπτέμβριος 18 , 2018 by avgoust 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kan62 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2018 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2018 (edited) Τα πράγματα είναι αρκετά πιό απλά. Οι παρ.9 και 10 του 116 αφορούν μόνο περιπτώσεις αρμοδιότητας ΥΠΠΟ ή συναρμοδιότητας ΥΠΠΟ και ΥΠΕΝ. Θα μπορούσαν να είναι και χωριστό άρθρο με τίτλο "Περιπτώσεις που υπάρχει αρμοδιότητα ΥΠΠΟ". Τα μνημεία, οι αρχαιολογικοί χώροι, οι ιστορικοί τόποι, οι ιστορικοί οικισμοί και τα κηρυγμένα διατηρητέα-ΥΠΠΟ είναι αρμοδιότητας ΥΠΠΟ. Η αρμοδιότητα αυτή ορίζεται στον ν.3028/2002 και στα ΦΕΚ των χαρακτηρισμών του. Οι παραδοσιακοί οικισμοί, τα ιστορικά κέντρα πόλεων, τα τοπία ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και τα διατηρητέα-ΥΠΕΝ είναι αρμοδιότητας ΥΠΕΝ. Η αρμοδιότητα αυτή ορίζεται στα ΠΔ των παραδοσιακών, στον ν.1650 και στα ΦΕΚ των χαρακτηρισμών τους. Οι νόμοι των αυθαιρέτων ορίζουν τι θα γίνεται σε θέματα αρμοδιότητας ΥΠΕΝ και (μόνο τώρα με τον ν.4495) σε θέματα αρμοδιότητας ΥΠΠΟ ή συναρμοδιότητας ΥΠΠΟ και ΥΠΕΝ. Πάντα όμως απαγόρευαν την υπαγωγή σε καθεστώτα απόλυτης προστασίας ΥΠΠΟ δηλαδή εκεί που ακόμη και ο υπουργός ΥΠΠΟ δεν μπορεί να επιτρέψει τη δόμηση. Σε καθεστώτα απλής προστασίας ΥΠΠΟ, είναι πρώτα θέμα του υπουργού ΥΠΠΟ να πει τι επιτρέπεται να υπαχθεί και τι όχι. Ο υπουργός ΥΠΕΝ δεν έχει αρμοδιότητα και πάντα έπεται. Οπότε, στις περιπτώσεις αυτές, πριν από οποιαδήποτε υπαγωγή αναζητάται η σύμφωνη γνώμη του υπουργού ΥΠΠΟ. Αυτός ορίζει τη διαδικασία που ακολουθείται, ποιοί είναι οι δικοί του αρμόδιοι να εξετάσουν το αίτημα και τι πρέπει να γίνει αν τελικά υπάρξει έγκριση. Μέχρι να τελειώσει αυτή η διαδικασία οποιαδήποτε υπαγωγή απλά δεν είναι σύννομη. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις όπου θα υπάρξει υπαγωγή με εργασίες συμμόρφωσης στο καθεστώς προστασίας αυτές ελέγχονται από όργανα-επιτροπές που, δυνητικά και ανάλογα με τις αρμοδιότητες, είναι τα εξής : συμβούλια του ΥΠΠΟ, ΠΕΣΑ, επιτροπή παρ.3 του άρ.116 ή μεικτές επιτροπές ΥΠΠΟ-ΥΠΕΝ (παρ.10 των άρ.116, 117). Edited Σεπτέμβριος 18 , 2018 by kan62 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα