Μετάβαση στο περιεχόμενο

Νεο Ε3 - Ερωτήσεις και απορίες


Recommended Posts

Την υπέυθυνη δήλωση στην φορολογική αναμόρφωση την συμπληρώνουμε μόνο αν υπάρχει λογιστής και έχουμε παρακρατούμενους και έμμεσους φόρους ? ή συμπληρώνεται σε κάθε περίπτωση ? Ξέρει κανείς?

Γιατί στη Δ.Ο.Υ. άλλος μου έλεγε αφορά μόνο λογιστές ,άλλος μου έλεγε ότι συμπληρώνεται σε κάθε περίπτωση .

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω ότι υπάρχει ΔΟΥ η οποία πήρε απόφαση να μην κάνει αλλαγή με παλιά ημερομηνία ΚΑΔ και κατά τον έλεγχο αν πληρούνται οι προϋποθέσεις κόβει τις αιτήσεις με το σκεπτικό αν το κάνω για έναν θα πρέπει να το κάνω για όλους άκουσον, άκουσον

Edited by salgeo10
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

αν και δεν είναι ίσως η κατάλληλη θέση για το εν λόγω ερώτημα, ωστόσο πολλοί έκαναν Διαγραφή ΚΑΔ..αρα θα ξέρουν να απαντήσουν

Η διαγραφή ενός ΚΑΔ από σήμερα και εξής.(όχι αναδρομικά) έχει πρόστιμο;

Ευχαριστώ

Edited by MHD
Link to comment
Share on other sites

On 21/6/2018 at 12:34 ΜΜ, nelis said:

Λοιπόν μέχρι στιγμής έχουμε

ΚΩΔ. 401 το δηλούμενο  κατά την κρίση του  επιτηδευματία λειτουργικό κόστος της επιχείρησης .Το θέλουν για να δουν με τι μικτό κέρδος δουλεύεις. Συνεπώς ΔΕΝ δηλώνουμε όλες τις δαπάνες , αλλά μόνο αυτές που είναι απαραίτητες για την λειτουργία της επιχείρησης ? κλασσικά "ΦΩΣ ΝΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΝΟΙΚΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΧΑΡΤΙΚΑ κλπ. Ποιες δηλαδή δαπάνες δεν δηλώνεις?

Υπάρχει θέμα με τις δαπάνες χωρίς ΦΠΑ , π.χ.  κοινόχρηστα , δημοτικά τέλη και φόρος στους λογαριασμούς ΔΕΗ , διότι δεν υπάρχει ειδική πρόβλεψη στον πίνακα Ζ΄ στα λειτουργικά έξοδα . Άρα θα μπούνε αναγκαστικά στο "Λοιπά έξοδα " με ό,τι συνέπειες  έχει αυτό , αφού ο συγκρεκριμένος κωδικός θεωρείται "ύποπτος" προς έλεγχο. Εκτός αν στη κατηγορία "ΕΝΕΡΓΕΙΑ" περάσουμε το σύνολο των λογαριασμών της ΔΕΗ ,δηλ. ρεύμα και λοιπές επιβαρύνσεις,δεν ξέρω όμως αν είναι σωστό. Αν έχουμε έτσι τα βιβλία μας, δεν είναι λάθος. Τα έχουμε όμως?

Επίσης ,έχω την εντύπωση ότι δεν πρέπει να παραβλέψουμε τις βεβαιώσεις προς φορολογική χρήση που έβγαλε ο ΕΦΚΑ ,και που αντικατοπτρίζουν ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΑ που καταβάλλαμε το 2017 , με βάση την αρχή του δεδουλευμένου που ισχύουν στα ΕΛΠ. Αυτά που πλήρωσες ,αυτά θα βάλεις σαν ασφαλιστικές δαπάνες . Αν έχουμε δόσεις από ρύθμιση, δεν βγάζει η βεβαίωση και αυτά τα ποσά. Οπότε δεν είναι σωστό αν βάλουμε μόνο της βεβαίωσης του ΕΦΚΑ...

Τα λέω καλά ?

Κάποια άλλη άποψη ? 

 

Edited by Faethon11
Link to comment
Share on other sites

On 12/7/2018 at 12:51 ΜΜ, MHD said:

Καλησπέρα

αν και δεν είναι ίσως η κατάλληλη θέση για το εν λόγω ερώτημα, ωστόσο πολλοί έκαναν Διαγραφή ΚΑΔ..αρα θα ξέρουν να απαντήσουν

Η διαγραφή ενός ΚΑΔ από σήμερα και εξής.(όχι αναδρομικά) έχει πρόστιμο;

Ευχαριστώ

μέχρι και 30 μέρες πίσω δεν υπάρχει πρόστιμο (νομίζω ότι είναι παράβολο και όχι πρόστιμο αλλά λεπτομέρεια)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 14/7/2018 at 4:17 ΜΜ, georgegaleos said:

Δείτε την ΠΟΛ.1019/2017 

Ευχαριστώ αμφότερους, αλλά απ όσα διαβάζω η ΠΟΛ.1019/2017  αναφέρεται για όσους επιθυμούν διακοπή εργασιών.. εγώ θέλω απλώς να διαγράψω εναν απο τους 5 ΚΑΔ που χω διότι δεν είναι επιλέξιμος για μια επιδότηση, και στα έγγραφα που θα τους προσκομίσω δεν πρέπει να φαίνεται.

Ευχαριστώ κ πάλι

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχεις δίκιο. Sorry :sad:

Δες την ΠΟΛ.1122/2016

"[...]
4. Ο φορολογούμενος, φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, υποχρεούται να ενημερώνει εγγράφως τη Φορολογική Διοίκηση εντός τριάντα (30) ημερών για μεταβολές στην επωνυμία, το διακριτικό τίτλο, τη διεύθυνση κατοικίας ή τη διεύθυνση των επαγγελματικών εγκαταστάσεων, την έδρα, το αντικείμενο της δραστηριότητας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και τις λοιπές πληροφορίες που παρασχέθηκαν κατά το χρόνο της εγγραφής
[...]"

Edited by georgegaleos
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

- Μέχρι και πέρισυ (εισοδήματα 2016) υπαγόμουν στην περίπτωση στ' παρ. 2 αρ. 12 (ν.4172/2013) καθώς συνεργαζόμουν με έναν εργοδότη, έκοβα Τ.Π.Υ., και είχα (και έχω) ως επαγγελματική έδρα την οικία μου. Φέτος (εισοδήματα 2017) δεν είχα καμία συνεργασία και επομένως δεν είχα καθόλου έσοδα από τη δραστηριότητα του πολιτικού μηχανικού. Πρέπει να δηλώσω στο Ε3 τον κωδικό 006 αντί 007; Δηλ. ότι ασκώ επιχειρηματική δραστηριότητα και έχω την εμπορική ιδιότητα;

- Ασφαλιστικές εισφορές, κιν. τηλεφωνία, αποδείξεις χαρτικών-αναλώσιμων, πληρωμή συνδρομής ΤΕΕ, όλα μπαίνουν στον κωδικό 485; Ως ασφαλιστικές εισφορές αυτοαπασχολούμενων, τηλεπικοινωνίες (2 πρώτα) και λοιπά έξοδα (2 τελευταία);

- Το σύνολο που βγάζει ο κωδικός 480 το αντιγράφω στον κωδικό 423;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Edited by Sofi01
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι δεν εμπίπτετε στην περ. στ' παραγρ. 2 άρθρου 12 (ΚΦΕ) [άρα στο Ε3 κωδ. 007=κενό], διότι απλά ακόμα και αν συντρέχουν οι λοιπές προϋποθέσεις, δεν συντρέχει αυτή που ορίζει ότι το εισόδημά σας να προέρχεται από έναν έως τρείς εργοδότες κλπ κλπ διότι απλά δεν έχετε συνάψει κάποια εργασιακή σχέση. Επομένως θεωρώ ότι θα φορολογηθείτε με την κλίμακα της φορολόγησης του εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα. 
Επίσης στο Ε3 κωδ. 006=ΟΧΙ, διότι με βάση αυτά που γενικότερα αναφέρετε ανήκετε στα πρώην ελευθέρια επαγγέλματα που δεν έχουν την εµπορική ιδιότητα εκτός και να έχετε δηλωμένο κάποιον ΚΑΔ που έχει την εμπορική ιδιότητα.

Αναφορικά στις δαπάνες που αναφέρετε:

--Ασφαλιστικές εισφορές στον Ζ2(485.7) και πιθανά να χρειαστεί να συμπληρώσετε και τον Ε(707.1) ή/και Ε(715.1),
--κιν. τηλεφωνία στον Ζ2(485.13) και πιθανά να πρέπει να αναμορφώσετε την δαπάνη αυτή,
--αποδείξεις χαρτικών-αναλώσιμων στον Ζ2(485.16) και
--πληρωμή συνδρομής ΤΕΕ ομοίως στον Ζ2(485.16)

Για το ερώτημά σας αναφορικά σε ποιους κωδικούς μεταφέρεται το σύνολο των εξόδων του Ζ2 δείτε εδώ (στο παρόν νήμα) τα α/α 4 και 8.

edit: Επειδή θα φορολογηθείτε με τεκμήρια δείτε σοβαρά την περίπτωση να κάνετε ανάλωση κεφαλαίου προκειμένου να μειώσετε τον φόρο (άρα και την προκαταβολή του για το επόμενο έτος), ίσως και πλήρως αν υπάρχει ικανό κεφάλαιο προς ανάλωση (πλην του τέλους επιτηδεύματος).
Χαρακτηριστικά σε άγαμο με μηδενικά ειδοσήματα και χωρίς άλλες δαπάνες διαβίωσης ή δαπάνες απόκτησης περιουσιακών στοιχείων προκύπτει φόρος:
3.000,00€ x 22% = 660,00€ + 100% προκαταβολή + 650,00€ τέλος επιτηδεύματος = 1.970,00€. Κάνοντας όμως ανάλωση (εφόσον υπάρχει ικανό κεφάλαιο) θα μείνει ως φόρος μόνο το τέλος επιτηδεύματος.

Edited by georgegaleos
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.