Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Τί σημαίνει το "εφόσον προκύπτει ευχερώς" συνάδελφε; Τα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών που παίρναμε για έξοδα της επιχείρησής μας (στην προκειμένη περίπτωση για την αγορά του POS με ενδιαφέρει) πχ σε πιο "ευχερές" σημείο προκύπτει ότι μπαίνουν;

Συνεπώς, δεν απαιτείται λογιστής. Σωστά;

Edited by Harker88
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σ' αυτούς τους αρχικόπανους που φαντάστηκαν, σχεδίασαν κι απαιτούν τη συμπλήρωση του φετινού Ε3, τους στέλνω σ' αυτό το ωραιότατο μέρος χωρίς γυρισμό!!!!  Έχω 3 ώρες που παιδεύομαι κι ακόμα άκρη δεν έβγαλα......

1.jpg

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
Δημοσιεύτηκε (edited)
33 minutes ago, Harker88 said:

Τί σημαίνει το "εφόσον προκύπτει ευχερώς" συνάδελφε; Τα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών που παίρναμε για έξοδα της επιχείρησής μας (στην προκειμένη περίπτωση για την αγορά του POS με ενδιαφέρει) πχ σε πιο "ευχερές" σημείο προκύπτει ότι μπαίνουν;

Συνεπώς, δεν απαιτείται λογιστής. Σωστά;

Αν εννοείς στο Ε3, την αγορά του pos που ενδιαφέρεσαι θα την έβαζα Ζ2(485.16).
Αν εννοείς στα βιβλία (και που ίσως δεν βοηθούν στην συμπλήρωση του τωρινού Ε3), δεδομένου της ευχέρειας που παρέχουν τα απλογραφικά (σε σχέση με τα διπλογραφικά) θα μπορούσες-μπορείς π.χ. να το έχεις σε στήλη έξοδα ΜΔΕ, ή σε στήλη τόκοι και συναφή έξοδα ή σε όποια άλλη στήλη θες προκειμένου να διευκολύνεσαι τόσο στην παρακολούθηση των εξόδων σου όσο και στην εξαγωγή των ποσών για το Ε3.
Για το άλλο που ρωτάς η ΠΟΛ είναι σαφέστατη "...50.000 ευρώ για παροχή υπηρεσιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση που υπάρχει ένδειξη ότι συμπληρώνεται από λογιστή – φοροτεχνικό..."

Edited by georgegaleos
Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, georgegaleos said:

Για το άλλο που ρωτάς η ΠΟΛ είναι σαφέστατη "...50.000 ευρώ για παροχή υπηρεσιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση που υπάρχει ένδειξη ότι συμπληρώνεται από λογιστή – φοροτεχνικό..."

Δάσκαλε george ... μην απαντάς (με γρύφους) σαν τον άλλο το δάσκαλο το Σωτήρη :mrgreen:

Θεωρώ για < 50.000 ΔΕΝ απαιτείται !!! :wink:

Διόρθωσε με αν κάω λάθος !

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ναι, για κάτω από 50.000€ για παροχή υπηρεσιών δεν απαιτείται Σχετικά με την ένδειξη ότι συμπληρώνεται από λογιστή μπορείς πολύ εύκολα να διαπιστώσεις αν απαιτείται, αρκεί πάνω δεξιά που γράφει "Αποθήκευση", να επιλέξεις "Προσωρινή Αποθήκευση και Έλεγχος Δήλωσης". Αν χρειάζεται θα σου βγάλει το μήνυμα "Δεν έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία του λογιστή και θα σας επιβληθεί το πρόστιμο που ορίζεται στο άρθρο 4 του ν. 2523/1997. Θέλετε να συνεχίσετε;"

Edited by georgegaleos
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
On ‎20‎/‎4‎/‎2018 at 8:57 ΠΜ, georgegaleos said:

Στην 1η σελίδα στο σύνολο ενεργητικού τι ποσά γράφουμε?? (αφου δεν συντασσουμε ισολιγισμο) ?

(Αθροιστικά τις αναπόσβεστες αξίες την 31/12: έξοδα πρώτης εγκατάστασης + πάγια + ταμείο στο γραφείο +  καταθέσεις σε επαγγελματικούς λογαριασμός ???)

Υ.Γ. Μήπως μας έκαναν με διπλογραφικά και δεν το καταλάβαμε.:???:

1.jpg

Για αυτό εδώ καμία γνώμη??

Χρειάζεται να συμπληρώσουμε Σύνολο ενεργητικού οι ελευθ. επαγγελματίες?

Πάντως προχωράει και χωρίς να συμπληρώσουμε κάτι.....

Δημοσιεύτηκε (edited)
10 hours ago, georgegaleos said:

Ναι, για κάτω από 50.000€ για παροχή υπηρεσιών δεν απαιτείται Σχετικά με την ένδειξη ότι συμπληρώνεται από λογιστή μπορείς πολύ εύκολα να διαπιστώσεις αν απαιτείται, αρκεί πάνω δεξιά που γράφει "Αποθήκευση", να επιλέξεις "Προσωρινή Αποθήκευση και Έλεγχος Δήλωσης". Αν χρειάζεται θα σου βγάλει το μήνυμα "Δεν έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία του λογιστή και θα σας επιβληθεί το πρόστιμο που ορίζεται στο άρθρο 4 του ν. 2523/1997. Θέλετε να συνεχίσετε;"

 

10 hours ago, dib said:

Δάσκαλε george  .... +1 :wink:

Αν και δεν αλλάζει κάτι ως προς την ουσία στο να δούμε αν θα "χτυπήσει" στον λογιστή, να διορθώσω το παραπάνω σχόλιό μου.

Το παραπάνω μήνυμα θα το βγάλει όταν πας να κάνεις οριστική υποβολή. Η οριστική υποβολή μην φοβίζει, διότι βασικά είναι προσωρινά οριστική αφού βγάζει μήνυμα "Η Υποβολή Δήλωσης E3 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία. Εάν χρειαστεί, μπορείτε να τροποποιήσετε την υποβληθείσα δήλωση Ε3 μέχρι να υποβάλετε οριστικά τη δήλωση Ε1."

... και να ζητήσω συγνώμη ...

Επίσης μία χρήσιμη δυνατότητα είναι αν κάνουμε διπλό κλικ πάνω στο χρονόμετρο πάνω δεξιά στην δήλωση, όπου δίνεται η δυνατότητα για επιλογή αυτόματης προσωρινής αποθήκευσης όταν υπολείπονται 30''.

Αναφορικά στο ενεργητικό, ύστερα από ερώτημα του ανιψιού (... μελλοντικός λογιστής...) στο Taxheaven, πήρε ως απάντηση ότι το πεδίο αυτό θα συμπληρωθεί εάν χρειάζεται και ανάλογα με τον τύπο οντότητας (δηλαδή τα κριτήρια ένταξης που αυτή έχει). Τον τύπο οντότητας τον δηλώνουμε (εκτός του προσαρτήματος που συντάσσουμε σύμφωνα με τα ΕΛΠ και φυλάσσουμε) και στον κωδ.010.

Edited by georgegaleos
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)
On 24/4/2018 at 9:21 ΠΜ, georgegaleos said:

Στο Ε3 στις οδηγίες που εκδόθηκαν (ΠΟΛ. 1072/18) αναφέρει:
"Ε1. Το ποσό του κωδικού 352 «Φορολογητέα καθαρά αποτελέσματα από αγροτική - βιολογική δραστηριότητα» μεταφέρεται στους κωδικούς 461 - 462 και 465¬466 (κέρδη - ζημίες) από την άσκηση ατομικής αγροτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας του υποπίνακα 4Γ1 του Ε1.
Τέλος, το ποσό του κωδικού 453 «Καθαρό εισόδημα περ. στ' παραγρ. 2 άρθρου 12 ν.4172/2013», μεταφέρεται στους κωδικούς 307 - 308 του υποπίνακα 4Α του Ε1 για να φορολογηθεί ως εισόδημα από μισθωτή εργασία.
Για τα πρόσωπα αυτά η μοναδική δαπάνη που εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδά τους είναι οι ασφαλιστικές εισφορές που καταβλήθηκαν και εκπίπτουν με βάση τα αναφερόμενα στην ΠΟΛ.1113/2015 εγκύκλιο. Η δαπάνη αυτή που περιλαμβάνεται στον κωδικό 423 του πίνακα Δ'(Δ5) έχει μεταφερθεί από τον κωδικό 485 «Διάφορα λειτουργικά έξοδα» του πίνακα Ζ' (υποπίνακας Ζ'2 - Σύνολο Εξόδων - Ασφαλιστικές Εισφορές Αυτοαπασχολουμένων επιλογή 7)."

Το ερώτημά μου είναι (γιατί μάλλον υπάρχει κάποιο τυπογραφικό) τι από τα δύο ισχύει με βάση το Bold που έχω σημειώσει:
οι εισφορές περιλαμβάνονται στον κωδικό 423 (όπου είναι στον πίνακα Δ'(Δ9) και όχι στον Δ'(Δ5) που γράφει)
ή
στον πίνακα Δ'(Δ5) ο οποίος αντιστοιχεί στον κωδικό 401 ? 

200.jpg

 

On 25/4/2018 at 2:10 ΠΜ, mechgiann said:

Στην ΠΟΛ 1072/18 αναφέρει....

Για τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών, τυχόν δαπάνες που αφορούν ανάλωση προϊόντων και γενικά επηρεάζουν το κόστος αυτής της δραστηριότητας καταχωρούνται αρχικά στους αντίστοιχους κωδικούς του υποπίνακα Ζ2 και στη συνέχεια μεταφέρονται στον κωδικό 401, ενώ οι υπόλοιπες δαπάνες μεταφέρονται στον κωδικό 423.

Οι ασφαλιστικές εισφορές θεωρώ ότι δεν επηρεάζουν το κόστος παροχής υπηρεσιών άρα μάλλον περιλαμβάνονται στον κωδικό 423 (πίνακας Δ9)

Οι δαπάνες τηλεπικοινωνιών (πχ λογαριασμοί κινητού) σε ποιον κωδικό νομίζετε ότι περιλαμβάνονται βάσει του παραπάνω? στον 401 ή 423?

Και εγώ στα παραπάνω κατέληξα.

Μέχρι στιγμής έχω τις παρακάτω αβεβαιότητες

  1. ΔΕΗ-ΔΕΥΑ-ΟΤΕ, 401 ή 423 ?
  2. Ημερομηνία σύμβασης σε επαγγελματικούς χωρίς POS

 

edit. ΔΕΗ-ΔΕΥΑ στον 423 αφού είναι πώληση αγαθών. Άρα μένουν οι τηλεπικοινωνίες που πάνε...

 

Edited by Faethon11
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρες ...

1) Θα σου πω τι καταλαβαίνω εγώ,
Σύμφωνα με την ΠΟΛ 1072/18, πίνακας δ', τελευταία παράγραφος καταλαβαίνω ότι:

Οι κωδικοί του Ζ2 μοιράζονται σε δύο κωδικούς του Δ και έχει να κάνει με την "Λογιστική του κόστους"

Δ5(401) δαπάνες που επηρεάζουν άμεσα το κόστος λειτουργίας, δηλ. οι άμεσες δαπάνες, δηλαδή θα πρέπει να δούμε ποια έξοδα αφορούν μια συγκεκριμένη υπηρεσία, και πρακτικά μπορεί να "ανιχνευτούν" εύκολα π.χ. το κόστος της βενζίνης που καταναλώσαμε για αν πάμε να κάνουμε μια αποτύπωση, 

Δ9(423): έμμεσες δαπάνες, δηλ, τα έξοδα που γίνονται για να υπηρετήσουν την επιχείρηση γενικά, π.χ. ενοίκια, ΔΕΚΟ, ασφαλιστικές εισφορές, κλπ.

[Σε κάθε περίπτωση για τα φορολογικά μπλοκάκια οι ασφαλιστικές εισφορές πάνε στον 423. (ΠΟΛ 1072/18, πίνακας στ', τελευταία παράγραφος)]

Σε κάθε περίπτωση ο διαχωρισμός γίνεται με βάση τους κανόνες που έχει θέσει η κάθε οντότητα. Δεν υπάρχει κάποιος κυριολεκτικά συγκεκριμένος κανόνας. Όπως και να κάνεις την μοιρασιά, δεν αλλάζει το φορολογητέο, αλλάζει όμως ο δείκτης του μικτού κέρδους που είναι σημαντικό θεωρώ στοιχείο σε μια οντότητα και χρήσιμο στοιχείο στην ΑΑΔΕ !!!

2) Σχετικά με αυτό --αν και το έχω ήδη γράψει-- ως σειριακό αριθμό pos βάζω παύλα, ως ημερομηνία, αυτή του ανοίγματος λογαριασμού και κάνω σχετική αναφορά για αυτό στις σημειώσεις του φορολογούμενου στην τελευταία σελίδα.
 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.