Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία έρχονται στους δρόμους της Αθήνας


Engineer

Recommended Posts

Μετά την εφαρμογή της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο ΟΑΣΑ προχωρά στην προμήθεια 92 λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας
Σε ένα σημαντικό βήμα αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του προχωρά ο ΟΑΣΑ.

Μετά την εφαρμογή της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο οργανισμός προχωρά στην προμήθεια 92 λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Σήμερα, δημοσιεύθηκε η ανοιχτή πρόσκληση για σχόλια επί των τεχνικών προδιαγραφών των νέων λεωφορείων, κάτι το οποίο αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό βήμα για την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού.

«Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη, δεδομένου ότι ο τελευταίος διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων προκηρύχτηκε το 2005» σχολίασε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, υπογραμμίζοντας ότι για τη χρηματοδότηση των λεωφορείων έχουν εξασφαλιστεί 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής.

«Η ανανέωση του στόλου οχημάτων θα συμβάλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην προμήθεια περιλαμβάνονται και 12 σύγχρονα ηλεκτρικά λεωφορεία» υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού.

Ειδικότερα, ο ΟΑΣΑ θα προκηρύξει ανοικτό διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την προμήθεια και εγκατάσταση είκοσι λεωφορείων 12 μέτρων, εξήντα αρθρωτών λεωφορείων 18 μέτρων και δώδεκα ηλεκτρικών λεωφορείων 12 μέτρων.

Τα αστικά λεωφορεία θα είναι σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO VI, σύγχρονης αισθητικής εμφάνισης και κατασκευής, με υψηλό βαθμό άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες.

Παράλληλα, θα έχουν το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και θα είναι σύμφωνα με τους όρους της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.


View full είδηση

Link to comment
Share on other sites

Τα τρόλει τα θεωρώ πιο οικολογικά από τα ηλεκτρικά λεωφορεία.

 

Δεν έχουν μπαταρίες, συνεπώς δεν ρυπαίνουν υπάρχουν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις των μπαταριών.

 

Επιπλέον δεν καταναλώνεται ενέργεια για την μετακίνηση των μπαταριών ενώ παράλληλα κατά το φρενάρισμα υπάρχει δυνατότητα μέρος της κινητικής ενέργειας να ανακτηθεί στο δίκτυο.

 

Χωρίς μετατροπές ενέργειας προς και από την μπαταρία σίγουρα τα τρόλει είναι πιο αποδοτικά.

Link to comment
Share on other sites

Για τις μπαταρίες ένα δίκιο το έχεις. Αλλά από την άλλη:

1. Μπορούν να πάνε παντού (ενώ το τρολευ θέλει την υποδομή των καλωδίων)

2. Μπορεί να γίνει διαχείριση ζήτησης κτλ (πχ φόρτιση νύχτα)

3. Η ανάκτηση της κινητικής γινεται με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για το τρόλεϊ δεν ξέρω

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε τρόλευ με λεωφορεία καθώς είναι διαφορετικά μέσα. Σε σύγκριση με τα συμβατικά λεωφορεία τα ηλεκτρικά είναι σαφώς καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.