Engineer Δημοσιεύτηκε April 27, 2018 at 04:30 πμ Δημοσιεύτηκε April 27, 2018 at 04:30 πμ Από ερωτήματα που έχει δεχθεί η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ ΥΠΕΝ, Τομέα Ενέργειας, διαπιστώθηκε ότι έχουν υποβληθεί αιτήσεις στις οποίες εκ παραδρομής έχει δηλωθεί ότι πρόκειται για: α) κάτοικο εξωτερικού, β) πρόσφατη απόκτηση ακινήτου, γ) μη υποχρέωση υποβολής φορολογικής δήλωσης, χωρίς να ισχύει κάτι από τα παραπάνω. Οι αιτήσεις αυτές θα πρέπει να ακυρωθούν και να επανυποβληθούν με τα σωστά στοιχεία, εντός των εν ισχύ προθεσμιών. View full είδηση
sdim Δημοσιεύτηκε April 27, 2018 at 05:32 πμ Δημοσιεύτηκε April 27, 2018 at 05:32 πμ (edited) Πως θα ακυρώσει την αίτηση αν δεν έχει το σύστημα επιλογή για διαγραφή; Μου έχει τύχει σε πελάτη να έχει δηλώσει κατά λάθος κάτοικος εξωτερικού αλλά δεν υπάρχει επιλογή διαγραφής της αίτησης. update Σήμερα έχει την επιλογή διαγραφής. Ευτυχώς! update 2 " Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με την ΑΑΔΕ για επιβεβαίωση των στοιχείων ακινήτου. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα. " Διάγραψα την παλιά αίτηση και δεν μπορώ να προχωρήσω την νέα αίτηση... Edited April 27, 2018 at 05:47 πμ by sdim
Alessio Δημοσιεύτηκε April 27, 2018 at 01:14 μμ Δημοσιεύτηκε April 27, 2018 at 01:14 μμ Για ενα λάθος τικ, χάνω αριθμο πρωτοκόλλου 4000 γιατί μέσα στον πανικό της 19ης Μαρτίου που η ΑΑΔΕ δεν επιβεβαίωνε κ δεν ήξερα τι να κανω, ξαναπερνουσα τα στοιχεια κ κάπου ξεχάστηκε ενα λάθος τικ... Σε λα βι...
kioanni Δημοσιεύτηκε April 28, 2018 at 09:22 πμ Δημοσιεύτηκε April 28, 2018 at 09:22 πμ Παιδιά, καλησπέρα! Έχει τύχει σε κάποιον αυτό: Επικαρπωτής (100%) = αιτών και το χρησιμοποιεί ο ίδιος ως κύρια κατοικία και υπάρχουν και δύο ψιλοί κύριοι (50-50%). Τους βάζουμε όλους στους συνιδιοκτήτες, με τα ΑΦΜ τους τα ΑΤΑΚ τους κανονικά.. με το που συμπληρώσουμε τα στοιχεία αυτά, "χτυπάνε" οι δύο προηγούμενες καρτέλες! (στοιχεία ωφελούμενου & στοιχεία ακινήτου) Έχει τύχει σε κάποιον αυτό; Και πώς ξεπερνιέται;; Δε διαπιστώνω εξόφθαλμο σφάλμα..... Με συνάδερφο που το συζητήσαμε, είπε ότι ξεπερνούσε αυτό το πρόβλημα, αλλάζοντας το Ε2 των ψιλών κύριων ώστε να φαίνεται ότι παραχωρούν το ακίνητο στον επικαρπωτή.. κι έτσι το δεχόταν το σύστημα.. που όμως αυτό λογιστικά είναι λάθος! Υπάρχει παρόμοια εμπειρία; Ευχαριστώ!
lloyd Δημοσιεύτηκε April 28, 2018 at 11:01 πμ Δημοσιεύτηκε April 28, 2018 at 11:01 πμ Σου βγάζει το μήνυμα: Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με την ΑΑΔΕ για επιβεβαίωση των στοιχείων ακινήτου. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα. ;
jon85 Δημοσιεύτηκε April 28, 2018 at 12:12 μμ Δημοσιεύτηκε April 28, 2018 at 12:12 μμ "Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με την ΑΑΔΕ" για προσωπικά στοιχεία και στοιχεία ακινήτου. Έχει κάποιος σχετική ενημέρωση?
lloyd Δημοσιεύτηκε April 28, 2018 at 01:37 μμ Δημοσιεύτηκε April 28, 2018 at 01:37 μμ Οι γραμμές επικοινωνίας λειτουργούν μόνο εργάσιμες ημέρες, και η προθεσμία τροποποίησης των δηλώσεων είναι μέχρι και την Κυριακή. Οπότε δεν ξέρω αν θα διορθωθεί το πρόβλημα επικοινωνίας με την ΑΑΔΕ μέχρι τότε. Η μόνη ίσως λύση είναι με πολλά mail, μπας και το δούνε οι διαχειριστές της πλατφόρμας.
lloyd Δημοσιεύτηκε April 30, 2018 at 06:37 πμ Δημοσιεύτηκε April 30, 2018 at 06:37 πμ Για όλους όσους είχαν πρόβλημα με την επικοινωνία του συστήματος με την ΑΑΔΕ (και όχι μόνο) από Δευτέρα 7/5/2018 θα παρέχεται εκ νέου η δυνατότητα επεξεργασίας-ακύρωσης-επανυποβολής.
kioanni Δημοσιεύτηκε May 1, 2018 at 09:56 πμ Δημοσιεύτηκε May 1, 2018 at 09:56 πμ On 4/28/2018 at 2:01 ΜΜ, lloyd said: Σου βγάζει το μήνυμα: Δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με την ΑΑΔΕ για επιβεβαίωση των στοιχείων ακινήτου. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα. ; Καλημέρα! Καλό μήνα! Ναι αυτό το μήνυμα μου έβγαζε.. μίλησα χτες με το Υπουργείο και μου είπαν ότι και αυτοί είναι "τυφλοί" σε ό,τι αφορά στα στοιχεία που έχουν πρόβλημα στο taxis, οπότε δεν μπορούν κι εκείνοι να μας κατατοπίσουν σχετικά με το τι χτυπάει.. Καταλήξαμε σε αυτό που σκεφτόμαστε ήδη κι από μόνοι μας, δηλαδή να ελεγχθούν πολύ καλά τα στοιχεία των συγκύριων στη δήλωση Ε9 τους, μήπως κάτι δημιουργεί πρόβλημα από κει.. Πχ ένα σύνηθες λάθος είναι να δηλώνεται ο αριθμός παροχής αντί για τον αριθμό μετρητή κι εκεί το διαβάζει η πλατφόρμα κι αν δεν ταυτίζονται κολλάει. Ενημερώσαμε τους ιδιοκτήτες να ελέγξουν τα στοιχεία αυτά και είδομεν από Δευτέρα....
katrmp Δημοσιεύτηκε May 1, 2018 at 02:46 μμ Δημοσιεύτηκε May 1, 2018 at 02:46 μμ 4 ώρες πριν, kioanni said: Πχ ένα σύνηθες λάθος είναι να δηλώνεται ο αριθμός παροχής αντί για τον αριθμό μετρητή κι εκεί το διαβάζει η πλατφόρμα κι αν δεν ταυτίζονται κολλάει. Το λάθος πάντως είναι να δηλώνμεται το αντίθετο, δηλαδη ο αριθμός μετρητή αντι γτια τον αριθμο παροχης. Αυτο που λές είναι το σωστο!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα