Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 Κατά τη διάρκεια ελέγχων που έγιναν από 758 συνεργεία της Τροχαίας, σε όλη την Ελλάδα, από τις 21 έως τις 27 Μαΐου, στο πλαίσιο του στοχευμένου προγράμματος «παράβαση της εβδομάδας», σε 9.381 οχήματα βεβαιώθηκαν 1.826 παραβάσεις. Οι 748 από αυτές αφορούν σε χρήση κινητού τηλεφώνου και οι 1.078 σε μη χρήση ζωνών ασφαλείας. Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Αττικής (168), του Ηρακλείου Κρήτης (85), των Σερρών (49), της Κορινθίας (34), της Θεσσαλονίκης (33) και της Ηλείας (33). Όπως επισημαίνει το αρχηγείο της ΕΛΑΣ, οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση και στόχο την πρόληψη και τον περιορισμό των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, καθώς και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας. View full είδηση
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 Έχει καταντήσει μικρή μάστιγα στους δρόμους η χρήση του κινητού. Όταν οδηγώντας παρατηρώ από πίσω να παραπαίει κάποιος/οια μέσα στο πλάτος της λουρίδας, ή και ν αλλάζει λουρίδα στα ξαφνικά και απροειδοποίητα, να μη πηγαίνει με την ταχύτητα του ρεύματος, να στρίβει χωρίς προειδοποίηση, να κλείνει διαστάυρωση κ.λ.π, είμαι τότε σίγουρος ότι έχει κολλημένη την i-παντόφλα στο αυτί ενός απ΄τα πιό ηλίθια ξεροκέφαλα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Και πάντα δικαιώνομαι. Κάποιες φορές πλησιάζω από δίπλα, κορνάρω που να μη μπορεί να μιλήσει, να σαστίσει και το κλείνει. Το αναιδέστερο και πιό επικίνδυνο όλων είναι η χρήση κινητού να συνοδεύεται με τσιγάρο πάνω σε στροφή σε διασταύρωση. Γεμάτη η καθημερινότητα στους δρόμους απ΄αυτά τα ανεγκέφαλα και δεν καταλαβαίνω, όταν κάποιο style victim έχει δώσει και 1000++Ε για το κινητό που θα ξαναλλάξει του χρόνου, δεν δίνει 20Ε για ένα bluetooth να μιλά ανοικτά χωρίς εγώ να κινδυνεύω απ΄αυτό. Αλλά είναι θέμα παιδείας και πολιτισμού κι αυτό που "εντώ ντεν έκει". Είχα πελάτη πριν 15 χρόνια που ζήτησε από την M.B.Hellas να απενεργοποιήσει το εύλογο σύστημα μη λειτουργίας της TV που είχε το μοντέλο του όταν ήταν εν κινήσει. Του απάντησαν ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνον με Υ/Δ του προς το εργοστάσιο της DAIMLER BENZ. Πράγματι υπέβαλε την Υ/Δ και πήρε επάξια και καμαρωτός το caro με TV μπροστά να λειτουργεί όποτε ήθελε....!!!! Μακάρι να πληθήνουν οι έλεγχοι και να ακριβύνει και το πρόστιμο για την χρήση του κινητού αφού ... λεφτά δεν υπάρχουν και οι ηλίθιοι περισσεύουν .........!!!!!! 1 1
ppanag Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 δεν χρειάζεται καν να ακριβύνουν .... αρκεί μόνο να πληθύνουν .... θα μειωθεί η κίνηση !!!!
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 To να μετατρέπονται οι σοβαρές παραβάσεις του ΚΟΚ σε αυστηρές διοικητικές κυρώσεις (όπως αφαίρεση άδειας κλπ) και όχι σε χρηματικά πρόστιμα το θεωρώ προς τη σωστή κατεύθυνση διότι και η κοινωνία αντιλαμβάνεται ότι η τιμωρία δεν έχει εισπρακτικό χαρακτήρα και δεν προσβάλλεται το αίσθημα δικαίου από κάποιους που θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν στο δρόμο απλώς επειδή έχουν χρήματα να πληρώνουν. Μπορούμε να πούμε πολλά για την οδική ασφάλεια και τις πιο πολλές φορές δεν φταίει ο γιαλός (δηλαδή μόνο το οδικό δίκτυο). Σε αυτό που λέει ο Αντώνης παραπάνω με τις καλησπέρες μου, να προσθέσω ενδεικτικά, μηχανάκια από παιδιά (delivery) που βγάζουν το μεροκάματο του τρόμου πηγαίνοντας ανάποδα σε μονόδρομο με το κινητό στο αυτί για την επικοινωνία με πελάτη ή με το κατάστημα, για ανεύθυνες μανάδες και πατεράδες με κινητό στο αυτί σε μηχανάκι με παιδί ή και δυο παιδιά πάνω (έχω δει και τετρακάβαλο με 2 παιδάκια στο ενδιάμεσο, οδηγός ο πατέρας και πίσω η μάνα), έχουμε μάστιγα του ποδηλάτη τα τελευταία χρόνια οι οποίοι θεωρούν ότι ο ΚΟΚ δεν ισχύει γι αυτούς και περνούν φανάρια με κόκκινο, πάνε ανάποδα κλπ. Έχουμε ηλικιωμένους οδηγούς χωρίς καμία αίσθηση χώρου (ίσως και χρόνου) με πρόβλημα όρασης, ακοής κλπ να βγαίνουν νύχτα ακόμη και σε εθνικό δρόμο και όποιον πάρει ο χάρος Έχουμε άπειρα θέματα που πρέπει να λύσουμε για την οδική ασφάλεια και από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε. Παιδεία, γνώση, αδιάβλητες εξετάσεις,, αδιάβλητες επίσης εξετάσεις για αναθεωρήσεις διπλωμάτων μετά τα 60 κλπ. Ο καθένας μπορεί να προσθέσει ότι θέλει σε όλα αυτά. 1
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2018 Πράγματι Παύλο (+1), καλά αναφέρθηκες στην "ιερή αγελάδα" των δρόμων, τους πάντα επικίνδυνους σουβλακο-πιτσο-ντιλιβεράδες που δεν τους αγγίζει κανείς κι όταν ακόμη τρέχουν στα πεζοδρόμια !!!, θες γιατί παίζει ο λαικισμός του "μεροκάματου του τρόμου" που ανέφερες, θες για ότι άλλο. Η γνώση, οι αδιάβλητες εξετάσεις και γενικά η παιδεία είναι στόχοι και μέσα, που όμως τ αποτελέσματα τους μπορεί να φανούν μετά από πολλά χρόνια. Εδώ και τώρα, εκεί έξω όμως, (here and now out there κατά το βαρβαριστί) ) μόνο καταστολή με διοικητικές κυρώσεις και χρηματικές ποινές μπορείς να εφαρμόσεις για να δεις αποτελέσματα. Συγκεκριμένα δε, θα πρέπει οι χρηματικες ποινές των ντιλιβεράδων να χρεώνονται στην εταιρεία τους αφού αυτοί τους πουσάρουν και τους "τρέχουν" για τα περισσότερα δρομολόγια. Τότε θα αποφορτιστεί και το όργανο από το ενοχικό σύμπλεγμα χρέωσης του "παιδιού στο μεροκάματο". Εξ΄άλλου έτσι χρεώνονται και οι φορολογικές παραβάσεις για π.χ μεταφορά εμπορευμάτων χωρίς Δελτίο Αποστολής από εταιρικό αυτοκίνητο. Όσο για αυτούς που μπορούν να αγοράζουν για το γούστο τους μία παράβαση με 350Ε όπως ο πελάτης μου παραπάνω, θα τους έρθει πολύ στριμωχτό να γίνει αυτή 3500Ε ως αναλογούσα με τα εισοδήματα τους με τα νέα μέτρα που καλώς θα έμπαιναν...... . 1
ppanag Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 και τελικά η αφαίρεση διπλώματος ή πινακίδων σε συνδυασμό με το point system είναι πιο τρομακτικά από το οποιοδήποτε ποσό !!!!
genesis Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 Οι εντατικοί έλεγχοι και η ανελαστική εφαρμογή του νόμου θα πρέπει να γίνεται παράλληλα με μία οργανωμένη εκστρατεία επιμόρφωση και ενημέρωσης. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο νεαρός που εν αγνοία του χαροπαλεύει χωρίς κανένα μέτρο προστασίας με τους καφέδες στο ένα χέρι και το κινητό στο άλλο, σε μεγάλο βαθμό στο μυαλό του έχει ανάγει αυτή την διαδικασία σε "κατόρθωμα".... σε μία "ηρωική" περίοδο που μπορεί να συζητά καμαρώνοντας με την παρέα του και αργότερα να διηγείται "υπερήφανα" στα παιδιά του... Το ίδιο πάνω - κάτω συμβαίνει και με πολλές άλλες ανεκδιήγητες τακτικές - πρακτικές - συμπεριφορές που ευδοκιμούν στους Ελληνικούς δρόμους και έχουν γίνει μέρος της νοοτροπίας μας. Η ταυτόχρονη εκστρατεία ενημέρωσης σε όλα τα επίπεδα (σχολείο, ΜΜΕ, επαγγελματικοί φορείς, τοπική αυτοδιοίκηση, κλπ.) θα έχει ως κύριο σκοπό να αποδομήσει αυτό ακριβώς το σύμπλεγμα των δικαιολογιών που έχουμε κατασκευάσει για να στηρίζουμε διαχρονικά αυτή μας την συμπεριφορά. Για παραβάσεις και τέτοιου είδους συμπεριφορές κατά την διάρκεια επαγγελματικής δραστηριότητας νομίζω ότι η ποινή πρέπει να απευθύνεται στον οδηγό ΚΑΙ στην εργοδότη. 2
karanus Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 Τι είναι 748 κλήσεις .... Αποτυχία σκέτη. 1.500.000,00/ ημέρα, οδηγούν και μιλούν στο κινητό τους και η Αστυνομία έδωσε μόνο 748 κλήσεις.... 2
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 Τελικά επιτρέπεται το hands free με BT ή με Καλώδιο? Η ανοιχτή ακρόαση? Γιατί ακούω διάφορα και δεν βρήκα χρόνο να το ελέγξω.... Με είπαν πως δόθηκε κλήση για χρήση BT!!!
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2018 (edited) Άρθρο 29 ν. 4530/18 (...) α. Οι οδηγοί οχημάτων που χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επι- κοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης, από το βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες, οπότε με bluetooth (ασύρματη επικοινωνία) επιτρέπεται. Με hands free (ενσύρματη επικοινωνία) όχι. Ν._4530_ΦΕΚ_59_Α_30.3.2018.pdf Edited Μάιος 31 , 2018 by Pavlos33 1 4
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα