Engineer Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 Η δρομολόγηση νέων αεροπορικών εταιρειών, με περισσότερες πτήσεις, σε συνδυασμό με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αποτελούν το κυρίαρχο «στοίχημα» της Fraport Greece, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Του Φώτη Φωτεινού Τα εν λόγω 14 αεροδρόμια παρουσιάζουν έντονη εποχικότητα, στηριζόμενα – κυρίως – στις πτήσεις εξωτερικού. Χαρακτηριστικό είναι ότι, το διάστημα Ιανουάριος – Μάιος 2018, οι διεθνείς επιβάτες παρουσίασαν αύξηση 19,8%, έναντι μείωσης 1,09% των επιβατών εσωτερικού (η μείωση αποδίδεται κυρίως στη συρρίκνωση των πτήσεων στη Θεσσαλονίκη, λόγω των έργων). Συνολικά, στο 5μηνο η Fraport Greece διακίνησε 6,25 εκατ. επιβάτες, ήτοι αύξηση 11,1%. Σε ενημερωτική συνάντηση, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinell αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο πρόγραμμα αναμόρφωσης και ανακατασκευής των περιφερειακών αεροδρομίων, ύψους 415 εκατ. ευρώ, υπογραμμίζοντας ότι τα έργα θα ολοκληρωθούν από το 2019 έως το 2021. Η εξέλιξη της επιβατικής κίνησης στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece στο 5μηνο Από τα έργα που θα υλοποιηθούν ξεχωρίζουν τα 5 νέα terminal σε Θεσσαλονίκη, Λέσβο, Ρόδο, Κω και Κεφαλονιά. Σχετικά με την αντιπαράθεση με το ελληνικό δημόσιο, η τελική απόφαση του Διεθνούς Διαιτητικού Δικαστηρίου αναμένεται έως τα τέλη του έτους (η απόφαση της πρωτοβάθμιας επιτροπής έχει επιδικάσει αποζημίωση 27,5 εκατ. ευρώ). Σε εγχώριο επίπεδο, η Fraport Greece δηλώνει ότι μπορεί να εξάγει τεχνογνωσία και εμπορεία, εφόσον της ζητηθεί, και στα εναπομείναντα 23 κρατικά αεροδρόμια. Αντίθετα, η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται, επί του παρόντος, να επεκτείνει τη δραστηριότητά της και στην επίγεια εξυπηρέτηση, σημειώνοντας ότι είναι καλή η συνεργασία με τους τρεις παρόχους. Σχετικά με την μελλοντική διάθεση του 30% του «Ελ. Βενιζέλος», ο δ.σ. της εταιρείας σχολίασε ότι «η Fraport δεν θα ενδιαφερθεί», εάν και αποσαφήνισε ότι πρόκειται για προσωπική άποψη. Γενικότερα, τα στελέχη της εταιρείας εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για την πορεία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων και την ενίσχυση των τουριστικών ροών προς την Ελλάδα, εάν και οποιαδήποτε γεωπολιτική εξέλιξη, κυρίως στην Τουρκία, έχει άμεσες επιδράσεις. View full είδηση
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 (edited) Καλό αλλά το +11.1% αλλά μπορεί να οφείλεται σε πολλούς, και άλλοι μπορούν να το διεκδικήσουν και να καυχώνται, όπως το υπουργείο τουρισμού, πράκτορες, ξενοδόχοι, διεθνής συγκυρία κλπ. Edited Ιούνιος 13 , 2018 by AMHxaNos 1
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2018 Αεροπορικές εταιρείες κτλ κτλ.. Πχ η Aegean βραβεύτηκε 7η στον κόσμο. Δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει στα αεροδρόμια που διαχειρίζεται η fraport. Λες και είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την αύξηση. Μάλλον για διαφήμιση μου κάνει το άρθρο 2
jedi.Yannis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2018 Έπεισε τον κόσμο να έρχεται με αεροπλάνο, αντί με πλοίο μάλλον. Εκτός αν η σχετική αύξηση οφείλεται στην αντίστοιχη μείωση του επιβατικού κοινού σε άλλα αεροδρόμια που δεν ελέγχει η Fraport. Το άρθρο μου κάνει προεκλογική διαφήμιση - τι καλά που τα δώσαμε στην Fraport. 2
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2018 (edited) Κάτι στράβωσε στο Φραπόρτ αεροδρόμιο της Ρόδου, λένε για τα κομπιούτερ. Τώρα που η κίνηση είναι στο μέγιστο. Edited Ιούλιος 31 , 2018 by AMHxaNos
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα