Scrooge Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 19 , 2018 Καλημέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος με τον οποίο γίνεται η τροφοδότηση των ιστών οδοφωτισμού με ρεύμα. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Υπουργείου, πρέπει να χρησιμοποιείται καλώδιο 4x10 τχ (3 φάσεις και ουδέτερος). Όμως με ποιο τρόπο γίνεται η σύνδεση? Δεν έχω βρει κάτι σχετικό στις ΕΛΟΤ 1501-05-07-01 & 02, ούτε στην ΤΟΤΕΕ του ’17 που είναι σε διαβούλευση. Όπως το βλέπω, μία λύση είναι, όπως οδεύει το καλώδιο, από τη φάση 1 να τροφοδοτήσουμε τους ιστούς 1, 4, 7 κοκ, από τη φάση 2 τους ιστούς 2, 5, 8 κοκ, από τη φάση 3 τους ιστούς 3, 6, 9 κοκ. Έτσι εξασφαλίζουμε ότι αν πέσει μία φάση, τουλάχιστον δεν θα μείνει χωρίς φωτισμό ένα μεγάλο τμήμα του δρόμου. Αν από τη φάση 1 τροφοδοτήσουμε τους ιστούς πχ 1-4, από τη φάση 2 τους ιστούς 5-8, από τη φάση 3 τους ιστούς 9-12, στους τελευταίους ιστούς θα υπάρχει σχετικά μεγάλη πτώση τάσης, ενώ αν πέσει μία φάση ένα μεγάλο τμήμα του δρόμου (4x25=100m) θα μείνει αφώτιστο. Έχετε κάτι υπόψη σας?
ioannis_g Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2018 Συνήθως η ηλεκτροδότηση γίνεται όπως αναφέρεις. Η πτώση τάσης υπολογίζεται για να είναι στα ανεκτά όρια (συγκεκριμένος αριθμός φωτιστικών σε σχέση με την απόσταση, για αυτό είναι μεγάλη η διατομή του καλωδίου). Υπάρχει σε κάθε ιστό στη βάση του ασφάλεια τήξης ή μικροαυτόματος για τον έλεγχο του ιστού. Στη περίπτωση διακοπής μιας φάσης θα υπάρχει το πρόβλημα που αναφέρεις αλλά δεν θα μείνει εκτός μεγάλο τμήμα του δρόμου αφού θα ανάβουν τα διπλανά φωτιστικά που ηλεκτροδοτούνται από άλλη φάση.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα