Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)
21 λεπτά πριν, dimitris GM said:

αρα,

η α καθετη θα εχει δικη της εισοδο/προσωπο.

χρειαζεσαι μια λωριδα, με προσωπο τον δρομο και το αλλο "προσωπο" θα παταει στην γ

προς εξυπηρετηση/διελευσης  της β και γ

συννενοησου με τον συμβ/φο

 

 

 

Δεν κατάλαβα το νόημα αυτό που έχω σε bold.
Εφόσον έχω 26,50 συνολικό πρόσωπο, δεν θα πάει 1/3 ο καθένας. Δηλάδη κάθε κάθετη από 8,80μ?

edit: προφανώς εφόσον δεν είναι ορθογώνιο δεν μπορεί κάθε πλευρά να κοπεί σε τρία ίσα τμήματα. Κάτι τέτοιο που επισυνάπτω θα ήταν σωστό; Δεν μου φαίνεται και πολύ...

temaxio2.png

Edited by chris
  • Απαντήσεις 91
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

τρεις καθετες δεν θα κανεις;

- ή σκοπευεις να τους βαλεις τον εναν διπλα στον αλλον και να κανεις τρεις σιδηροδρομους...

- ή τρεις, την  μια μπροστα την αλλη πισω και την αλλη πιο πίσω;

σε αυτη την περιπτωση , η μια εχει δρομο να επικοινωνει. Αρα χρειαζεσαι διαδρομο που θα ξεκιναει εστω αριστερα οπως βλεπουμε το σχεδιο και θα εχει δεξια του την α' μετα την β' και θα σταματαει στην γ'... δεν εχεις λογο να την τραβηξεις μεχρι  το πισω οριο...με το πισω ομορο...

 

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Κατανοητό σε ευχαριστώ. Στο μυαλό μου είχα "σιδηρόδρομο" αλλά θα εξαρτηθεί και από τις τελικές επιλογές των ιδιοκτητών. 

Κατανοητή η επεξήγησή σου. Στη περίπτωση που υπάρξει μια λωρίδα δρόμος για να εξυπηρετούνται και οι3 κάθετες, αυτή πως ονομάζεται κια που ανήκει; Είναι δουλεία διόδου;

Σορι ειναι η πρώτη φορά που το αντιμετωπίζω.

Δημοσιεύτηκε (edited)

το συμπληρωσες μετα, αυτο με τις σιδηροδρομικες γραμμες...

"φρικη" ειναι

συμπληρωνω

 

να μιλησεις με τον συμβ/φο και με τους πελατες σου.

- συνηθως ειναι μια 4η καθετη χωρις χιλιοστα και επομενως χωρις δικαιωμα δομησης

ή αποτελουν μερος της καθε καθετης και γινεται συσταση δουλειας διελευσης.

Οπως το κανει ο συμβ/φος...το αποτελεσμα μετραει.

 

Edited by dimitris GM
  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Σε περίπτωση σιδηδρομου το πρόσωπο κάθε κάθετης δεν παίζει ρόλο; ΕΦόσον ο έλεγχος στην άδεια γίνεται επί του συνολικού προσώπου του οικοπεδου

Δημοσιεύτηκε (edited)

ξαναδες τα

με πλατος  καθε καθετης 9,94 και  6,65

αν αφαιρεσεις 3 μ. για να περνας προς τα πίσω,

ουτε βαγονια δεν μπορεις να βαλεις.

Edited by dimitris GM
  • Like 1
Δημοσιεύτηκε
8 ώρες πριν, chris said:

Σε περίπτωση σιδηδρομου το πρόσωπο κάθε κάθετης δεν παίζει ρόλο; ΕΦόσον ο έλεγχος στην άδεια γίνεται επί του συνολικού προσώπου του οικοπεδου

Το οικόπεδο θεωρείται Πολεοδομικά ενιαίο. Η Υ.ΔΟΜ. ελέγχει την αρτιότητα-οικοδομησιμότητα του ενιαίου, και την τήρηση της επιτρεπόμενης δόμησης του καθενός.

Πάντως, επειδή αυτή η λύση δεν προσφέρεται για σωστή αξιοποίηση, δώσε τους και την εναλλακτική: Ανάπτυξη των καθέτων σε βάθος, με δρόμο προσπέλασης (πλάτους >=3.50 μ) στο πλάι

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Απολύτως κατανοητά τα παραπάνω. Ευχαριστώ.

Συνηθισμένος να χωρίζουμε αγροτεμάχια με αυτό τον τρόπο η πρώτη σκέψη για τις κάθετες πήγε αυτόματα σε αυτό τον τρόπο!

 

@tetrisΓράφεις Η Υ.ΔΟΜ. ελέγχει την αρτιότητα-οικοδομησιμότητα του ενιαίου, και την τήρηση της επιτρεπόμενης δόμησης του καθενός.

Νομίζω η ΥΔΟΜ δεν ελέγχει τη δόμηση του καθενός, αλλά ολόκληρου του οικοπέδου

Edited by chris
Δημοσιεύτηκε (edited)

ξαναδιαβασε τι εγραψε ο τετρις

"το οικόπεδο θεωρείται Πολεοδομικά ενιαίο. Η Υ.ΔΟΜ. ελέγχει την αρτιότητα-οικοδομησιμότητα του ενιαίου, και την τήρηση της επιτρεπόμενης δόμησης του καθενός."

δλδ.

ελεγχει πρωτα αν χτιζει ολοκληρο το οικοπεδο...

και  το ποσοστο σδ που σου ανηκει να χτισεις,

με βαση τα χιλιοστα του "τμηματος"

 

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε

Αρά συμφωνά με το παραπάνω η ΥΔΟΜ θα πρέπει να πάρει στα χέρια της και συμβόλαιο συστασης καθέτου και θα το αντιπαραβάλει με Δ.Δ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.